نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM

بررسی تخصصی لنز کانن EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM

لنز Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM این یک لنز زاویه باز است که برای مدل EOS DSLR با سنسورهای اندازه APS-C طراحی شده است و دارای فاصله کانونی 10-18 میلی متر و دیافراگم 5.6-4.5 است. طراحی اپتیکال آن شامل یک عنصر غیرکروی، یک عنصر UD (پراکندگی فوق العاده کم) و یک عنصر با قطر بزرگ برای به حداقل رساندن انحرافات رنگی در سراسر محدوده زوم است که به وضوح تصویر قابل توجه کمک می کند. یک پوشش لنز پیشرفته نیز بر روی اجزای لنز اعمال شده است که برای حفظ کنتراست تصویر و خنثی سازی رنگ، شبح و شعله ور شدن را به حداقل می رساند.

برای کار در شرایط نوری سخت، لرزشگیر اپتیکال تصویر در طراحی لنز یکپارچه ادغام شده است تا لرزش دوربین را تا چهار توقف موثر سرعت شاتر به حداقل برساند. این لنز به خوبی با دوربین های Canon EOS Movie Servo AF، موتور فوکوس مرحله ای (STM)، فوکوس صاف و تقریبا بی صدا کار می کند.

چهار گروه سیستم زوم اپتیکال این لنز را کوچک و سبک کرده است.

یک عنصر UD، یک عنصر غیر کروی و یک عنصر با قطر بزرگ در طراحی لنز یکپارچه گنجانده شده است تا انحرافات و اعوجاج در سراسر محدوده زوم به حداقل برسد.

پوشش پیشرفته سطح لنز برای حفظ کنتراست و ثبات رنگ، سایه و شعله ور شدن را کاهش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM"، کلیک کنید.