نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 85mm f/1.8 USM

بررسی تخصصی لنز Canon EF 85mm f/1.8 USM

نمای کلی لنز Canon EF 85mm f/1.8 USM

لنز Canon EF 85mm f/1.8 USM این یکی از بهترین لنزهای تله فوتو پرایم است که برای عکاسی پرتره ایده آل است، حداکثر دیافراگم این لنز 1.8 است که عملکرد عالی در نور کم دارد و برای فوکوس بر روی سوژه و عمق میدان کم ایده آل است، موتور فوکوس خودکار اولتراسونیک (USM) بسیار سریع، روان و بی صدا کار کنید و تصاویر صاف و واضحی را در اختیار ما قرار دهید. فیلترهای پلاریزه و فیلترهای خلاقانه به ما کمک می کنند تا جلوه های ویژه ای به تصاویر خود بدهیم. یک پوشش Super Spectra برای به حداقل رساندن بازتاب، شعله ور شدن و هاله اعمال شده است.

  • تله فوتو کوتاه، که عمدتاً برای دوربین‌های DSLR فول فریم با پایه EF Canon در نظر گرفته شده است، می‌تواند با مدل‌های APS-C نیز استفاده شود.
  • حداکثر دیافراگم f/1.8 برای کار در شرایط کم نور و همچنین کنترل بیشتر بر عمق میدان از مزایای این لنز است و همچنین دارای تکنیک های فوکوس انتخابی است.
  • پوشش Super Spectra برای به حداقل رساندن شبح و شعله ور شدن برای افزایش کنتراست و خنثی سازی رنگ هنگام کار در شرایط نوری روشن روی عناصر جداگانه اعمال می شود.
  • موتور حلقه اولتراسونیک (USM) برای فوکوس خودکار سریع، دقیق و بی صدا و همچنین فوکوس دستی ثابت استفاده می شود. علاوه بر این، جلوی لنز در حین فوکوس نمی چرخد ​​تا با فیلترهای مختلف پلاریزه و درجه بندی بهتر کار کند.
  • دیافراگم چرخان هشت پره به کیفیت فوکوس دلپذیر کمک می کند، که از عمق میدان کم و تکنیک های فوکوس انتخابی بهره می برد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 85mm f/1.8 USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 85mm f/1.8 USM"، کلیک کنید.