نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM

بررسی تخصصی لنز کانن EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM

بررسی لنز Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM

لنز کانن EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM که محدوده مفید تله فوتو را پوشش می‌دهد، یک زوم همه کاره است که برای سوژه‌های مختلف، از پرتره گرفته تا حیات وحش، مناسب است. همانند لنزهای همه منظوره، این لنز از فناوری NANO USM استفاده می‌کند که از یک موتور مافوق صوت حلقه‌دار سریع بهینه‌سازی شده برای عکس‌برداری و یک موتور پله‌ای صاف و بی‌صدا بهینه‌شده برای ویدئو برای فوکوس کامل به نفع سازندگان تصویر چند رسانه‌ای استفاده می‌کند.

این مکانیسم فوکوس خودکار دو منظوره همچنین عملکرد سریع‌تری را در سراسر محدوده زوم برای عکس‌برداری نزدیک‌تر واکنش‌پذیرتر فراهم می‌کند. علاوه بر این، سیستم تثبیت‌کننده تصویر، که به ضبط ویدیو و ثابت کمک می‌کند، تا چهار استاپ لرزش دوربین را برای عکاسی دستی واضح‌تر در هنگام کار با سرعت شاتر پایین‌تر جبران می‌کند.

علاوه بر ویژگی های کاربردی، این لنز با نمایش اطلاعات لنز منحصر به فرد خود نیز مشخص می شود که به وضوح فاصله کانونی، فاصله کانونی و تنظیمات تثبیت کننده را بر روی صفحه نمایش رو به بالا برای شناسایی آسان نشان می دهد. با بهره گیری از عملکرد اپتیکال، ساختار لنز از یک عنصر پراکندگی فوق العاده کم (UD) برای کنترل انحرافات رنگی و حاشیه های رنگی برای وضوح بهتر، و علاوه بر این از یک دیافراگم نه تیغه برای ایجاد کیفیت دلپذیر بوکه برای عمق میدان کم استفاده می کند. . استفاده می شود

مشخصات عمومی

  • این لنز یک زوم تله فوتو که برای دوربین‌های DSLR فول فریم با پایه EF کانن طراحی شده است، همچنین برای استفاده در مدل‌های APS-C با محدوده فاصله کانونی 480-112 میلی‌متر مناسب است.
  • یک عنصر UD در طراحی نوری برای کاهش چشمگیر انحرافات رنگی و حاشیه های رنگی برای افزایش وضوح و بهبود وفاداری رنگ مشخص شده است.
  • نمایش اطلاعات لنز در بالای محفظه لنز به وضوح فاصله کانونی، فاصله کانونی و درجه تثبیت تصویر را برجسته می کند.
  • سیستم NANO USM از یک مکانیسم حلقه ای USM و STM برای انجام فوکوس سریع و دقیق استفاده می کند که همچنین صاف و تقریباً بی صدا است و آن را هم برای عکس های ثابت و هم برای برنامه های ویدیویی مناسب می کند. این سیستم فوکوس همچنین هنگام کار در حالت فوکوس خودکار تک شات، کنترل فوکوس دستی ثابت را فراهم می کند.
  • تثبیت‌کننده تصویر تا چهار توقف لرزش دوربین را برای عکاسی دستی واضح‌تر هنگام کار در شرایط نوری دشوار و در سرعت‌های شاتر پایین‌تر جبران می‌کند.
  • دیافراگم دایره‌ای نه تیغه به کیفیت بوکه دلپذیر در هنگام کار با فوکوس انتخابی و تکنیک‌های عمق میدان کم کمک می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM"، کلیک کنید.