نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.4 USM

بررسی تخصصی لنز Canon EF 50mm f/1.4 USM

لنز Canon EF 50mm f/1.4 USM

لنز Canon EF 50mm f/1.4 USM این یک لنز استاندارد با کیفیت بسیار بالا است. این لنز با داشتن پرسپکتیو طبیعی با حداکثر دیافراگم سریع، یک لنز با طول طبیعی همه کاره است که دارای دیافراگم روشن f/1.4 برای کار در شرایط کم نور و ایجاد عمق میدان کم است. این لنز کانن همچنین دارای طراحی اپتیکال گاوسی به همراه دو عنصر با ضریب شکست بالا برای کنترل انحراف و اعوجاج کروی برای حداکثر وضوح و وضوح است.

موتور فوکوس خودکار اولتراسونیک (USM) فوکوس خودکار سریع، روان و بی‌صدا را فراهم می‌کند، در حالی که فوکوس دستی پیوسته فوکوس دستی ارزشمند را حتی در حالت فوکوس خودکار یک شات ممکن می‌سازد. لنز استاندارد فاصله کانونی 50 میلی متری برای بسیاری از موقعیت های عکاسی موثر است و برای عکاسی روزمره ایده آل است. حداکثر دیافراگم f/1.4 تصویر واضحی را در نور کم عمق ارائه می دهد. عملکرد موتور فوکوس خودکار اولتراسونیک (USM) سریع، روان و تقریبا بی صدا است. پوشش Super Spectra همچنین برای سرکوب شعله ور و هاله برای بهبود کنتراست و دقت رنگ هنگام کار در شرایط نوری سخت استفاده می شود.

  • پرایم معمولی برای دوربین‌های Canon EF DSLR فول فریم طراحی شده است، اما می‌تواند با مدل‌های APS-C که فاصله کانونی معادل ۸۰ میلی‌متر را ارائه می‌کنند نیز استفاده شود.
  • دیافراگم: حداکثر دیافراگم f/1.4 در شرایط کم نور کار می کند و همچنین کنترل فوق العاده ای بر عمق میدان برای جداسازی سوژه ها و استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی فراهم می کند.
  • طراحی اپتیک گاوس، که شامل دو عنصر با ضریب شکست بالا است، به طور خاص اعوجاج و انحرافات کروی را برای وضوح بالا و تصویربرداری دقیق کاهش می دهد.
  • یک پوشش Super Spectra برای به حداقل رساندن شبح و شعله ور شدن برای افزایش کنتراست و خنثی سازی رنگ هنگام کار در شرایط نوری روشن روی عناصر جداگانه اعمال می شود.
  • یک موتور اولتراسونیک میکرو (USM) برای ایجاد فوکوس خودکار سریع، دقیق و بی صدا و همچنین فوکوس دستی ثابت استفاده می شود.
  • دیافراگم چرخان هشت تیغه به کیفیت فوکوس دلپذیری کمک می کند که از عمق میدان کم و تکنیک های فوکوس انتخابی بهره می برد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.4 USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.4 USM"، کلیک کنید.