نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.2L USM

لنز کانن Canon RF 50mm f/1.2 L USM

لنز Canon RF 50mm f/1.2 L USM چیزی که آن را از سایر مدل ها متمایز می کند سرعت آن است که به دلیل فاصله کانونی انعطاف پذیر و حداکثر دیافراگم f/1.2 در فاصله کانونی معمولی بسیار مطلوب است. این طراحی سریع در شرایط نوری دشوار عالی است و همچنین برای کار با عمق میدان کم و تکنیک های فوکوس انتخابی مناسب است. طراحی نوری شامل یک عنصر UD و یک عنصر کروی است که به کاهش انحرافات کروماتیک و کروی برای وضوح بهتر کمک می کند. دیافراگم 10 تیغه گرد با کیفیت بوکه نیز برای تطابق با سوژه های ایزوله با عمق میدان در دسترس است. تکمیل قابلیت‌های تصویربرداری، یک موتور اولتراسونیک حلقه‌ای شکل است که جایگزین فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی‌صدا و فوکوس دستی ثابت می‌شود. علاوه بر این، یک حلقه کنترل منحصر به فرد در طراحی لنز برای کنترل بصری تنظیمات نوردهی از خود لنز ادغام شده است.

سایر مشخصات

  • پرایمر معمولی برای دوربین های دیجیتال، فول فریم و بدون آینه با سیستم RF Canon در نظر گرفته شده است.
  • حداکثر دیافراگم فوق سریع f/1.2 کنترل گسترده ای بر عمق میدان برای کاربردهای فوکوس انتخابی فراهم می کند و همچنین هنگام کار در شرایط کم نور از مزایایی برخوردار است.
  • یک عنصر UD (پراکندگی بسیار کم) برای کمک به کاهش انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ برای وضوح بیشتر و دقت رنگ گنجانده شده است.
  • یک عنصر کروی برای تصحیح انحرافات و اعوجاج کروی برای وضوح بهبود یافته و رندر دقیق استفاده می شود.
  • این دستگاه از یک موتور اولتراسونیک حلقه‌ای (USM) همراه با الگوریتم‌های فوکوس بهینه و یک پردازنده پرسرعت برای فوکوس خودکار سریع، دقیق و روان و همچنین فوکوس دستی مداوم استفاده می‌کند.
  • حلقه کنترل قابل تنظیم را می توان برای تنظیم تنظیمات مختلف نوردهی، از جمله دیافراگم، ISO و جبران نوردهی استفاده کرد.
  • به عنوان یکی از اعضای سری L، این لنز دارای طراحی ضد آب و هوا است که از گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند، بنابراین می توان از آن در شرایط نامطلوب استفاده کرد.
  • دیافراگم دایره ای 10 تیغه ای به کیفیت دلپذیر بوکه کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.2L USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF 50mm f/1.2L USM"، کلیک کنید.