نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR

بررسی تخصصی لنز Nikon AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR

طراحی لنز Nikon AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR آنها عمدتا در دوربین های DSLR فول فریم استفاده می شوند، اما در دوربین های با فرمت DX نیز استفاده می شوند. این لنز به عنوان یک لنز زوم استاندارد 5 برابر در دوربین های فول فریم، بهترین انتخاب برای عکاسی منظره، پرتره و عروسی است.

این لنز دارای فاصله کانونی 24-120 میلی متر و حداکثر دیافراگم f/4.0 است که به عکاسان اجازه می دهد تنظیمات نوردهی را در سراسر محدوده زوم حفظ کنند. برای لحظات حساسی که می‌خواهیم فوکوس کنیم، حالت سوئیچ M/A به ما اجازه می‌دهد تا به سرعت بین حالت‌های فوکوس خودکار و دستی جابجا شویم.

طراحی لنز شامل دو عنصر کم پراش (ED) است که انحرافات رنگی و سه عنصر کروی را کنترل می‌کنند، و پوشش یکپارچه نیکون انتقال نور را برای وضوح و کنتراست بالا بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، این لنز از پوشش نانو کریستال نیکون استفاده می کند که با به حداقل رساندن اشباح و انتشار نور قوی، بالاترین کیفیت تصویر را تضمین می کند.

سیستم تثبیت کننده تصویر Nikon VR II تاری تصویر ناشی از لرزش دوربین در نور کم یا حداکثر فاصله کانونی را کاهش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز نیکون Nikon AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR"، کلیک کنید.