نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 90mm f/2.8 DG DN مانت Sony E

بررسی تخصصی لنز سیگما 90 میلی‌متری f/2.8 DG DN Sony E

لنز سیگما پایه Sigma 90mm f/2.8 DG DN Sony E

لنز سیگما پایه Sigma 90mm f/2.8 DG DN Sony Eاین یک دوربین تله فوتو با ویژگی های نوری عالی است. این لنز برای عکاسی پرتره و روزمره بسیار مناسب است و دیافراگم سریع f/2.8 آن برای کنترل عمق میدان و کار در نور کم بسیار مناسب است. این لنز دارای یک عنصر کروی و پنج عنصر خاص با پراکندگی کم برای کنترل انحرافات مختلف و دستیابی به وضوح قابل توجه است. این لنز دارای یک حلقه فوکوس دستی برای فوکوس نزدیک تر روی سوژه است و همچنین دارای یک موتور پله ای برای عملکرد فوکوس خودکار سریع و بی صدا است. دیافراگم نه تیغه آن نیز به شما امکان ایجاد بوکه های صاف و زیبا را می دهد و بدنه لنز تمام فلزی برای کار در شرایط نامساعد آب و هوایی طراحی شده است.

این لنز به عنوان یک لنز در سری گلوبال ویژن سیگما، برای ایجاد تعادل بین راحتی و عملکرد، ساختار جمع و جور، وزن سبک، عملکرد راحت و انعطاف‌پذیری، همراه با عملکرد نوری فوق‌العاده آن، Sigma 90mm f/2.8 DG DN طراحی شده است. لنز مانت این باعث می شود Sony E انتخاب خوبی باشد.

لنزهای سری I طراحی فیزیکی براق و شیک ساخته شده بر اساس استانداردهای عملیاتی سیگما، از جمله حلقه دیافراگم مکانیکی، اجزای فلزی پیچ خورده، و انواع سوئیچ ها و کنترل های لمسی را برجسته می کنند.

لنز تله فوتو کوتاه 90 میلی‌متری برای دوربین‌های بدون آینه E-base فول فریم سونی طراحی شده است، اما می‌تواند با مدل‌های APS-C که فاصله کانونی 135 میلی‌متری را ارائه می‌کنند نیز استفاده شود.

پنج عنصر ویژه با پراکندگی پایین (SLD) به طور قابل توجهی انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را کاهش می دهند تا شادابی و دقت رنگ را ثبت کنند.

عنصر کروی همچنین به کنترل اعوجاج و انحرافات کروی برای درجه بالایی از وضوح کمک می کند.

یک موتور پله‌ای یکپارچه، فوکوس خودکار صاف و بی‌صدا را فراهم می‌کند که با طراحی فوکوس داخلی برای بهبود بیشتر پاسخ‌دهی تکمیل می‌شود.

حلقه دیافراگم دستی دارای موقعیت A برای انتخاب دیافراگم بر اساس دوربین است.

دیافراگم نه باله دایره ای به کیفیت بوکه صاف و زیبا کمک می کند.

پوشش و مواد عالی آن، لنز را در برابر رطوبت و گرد و غبار ناشی از پاشش آب مقاوم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 90mm f/2.8 DG DN مانت Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 90mm f/2.8 DG DN مانت Sony E"، کلیک کنید.