نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art مانت Sony E

بررسی تخصصی لنز هنری سیگما 85 میلی‌متری f/1.4 DG DN، Sony E Mount

بررسی Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art

Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art یک لنز پرتره سریع برای Sony E. این لنز دارای 15 عنصر، از جمله 1 غیر کروی و 5 SLD (Specific Low Dispersion) است. دارای 11 تیغه دیافراگم است و فوکوس آن توسط یک موتور پله ای پرسرعت هدایت می شود. F1.4 85 میلی متری دارای حداقل فاصله کانونی 0.85 متر (34 اینچ) و حداکثر بزرگنمایی 0.12x است.

حلقه دیافراگم لنز دارای یک “کلیک سوئیچ” است که به کاربران امکان می دهد بین چرخش “کلیک” و چرخش صاف و همچنین “سوئیچ قفل” برای جلوگیری از چرخش تصادفی یکی را انتخاب کنند. این لنز بسیار خوش ساخت و مقاوم در برابر آب و هوا است، وزن این لنز تنها 630 گرم است.

85 میلی متر F1.4

بازتعریف کلاسیک

با F1.4 تجربه جدیدی از هنر عکاسی به دست آورید

عملکرد نوری بی نظیر در عصر بدون آینه

فشرده و سبک،

فوکوس خودکار فوق العاده سریع ─ همه چیز در اختیار شماست.

لنز 85mm F1.4 DG DN | این لنز با ترکیب کیفیت بالا، انتقال نور عالی و عملکرد بی‌نظیر مورد نیاز برای عکاسی پرتره، بوکه‌ای زیبا و غنی ایجاد می‌کند که فقط در لنزهایی با دیافراگم F1.4 امکان‌پذیر است، در سطحی که حتی برای عکاسان حرفه‌ای نیز آماتورهای پیشرفته را راضی می‌کند. . فاصله کانونی 85 میلی متری و افکت قابل توجه بوکه در روشنایی F1.4 به سوژه های کاربران اجازه می دهد تا به طور کامل در تصویر برجسته شوند و توجه بیننده را به خود جلب کنند که این یکی از ویژگی های اصلی عکاسی پرتره است، بنابراین کاربران می توانند در نهایت از این لنز استفاده کنند و لذت ببرند. تیراندازی به کمال

علاوه بر پاسخ فوکوس خودکار سریع و پایدار، طراحی برجسته بدون آینه F1.4 DG DN 85 میلی متر | سری آرت یک بدنه لنز سبک و جمع و جور ساخته است که عملکرد منحصر به فردی برای این اندازه دارد و واقعا در این زمینه موفق است. بدنه کوچک این لنز با طیف گسترده ای از ویژگی ها، از جمله ساختار مقاوم در برابر گرد و غبار و آب، همراه با کیفیت ساخت عالی، بسته بندی شده است.

لنز 85mm F1.4 DG DN | سری هنر «لنز پرتره عالی» جدید SIGMA برای عصر بدون آینه است. و با سیگما، دنیای کاملا جدیدی از امکانات ارائه شده توسط این “لنز 85 میلی متری F1.4 برای استفاده روزمره” را مشاهده می کنید، به لطف وزن سبک این لنز، که حمل آن را آسان می کند، ما می توانیم این لنز را با همه خود حمل کنیم. روز برای داشتن و شروع تیراندازی.

نکته: اگرچه این ساختار به لنز اجازه می دهد تا در باران خفیف استفاده شود، اما همان ضد آب نیست.

امکانات

رکوردشکنی

به نام 85mm F1.4 | هنر

F1.4 85 میلی متری مشخصاتی است که تقریباً مترادف با لنز پرتره است. SIGMA بالاترین عملکرد نوری ممکن را با سری لنزهای Art ارائه می‌کند و جدیدترین فناوری‌های طراحی اپتیکال و همچنین فناوری‌های ساخت کارخانه Aizu، تنها سایت تولید SIGMA را به توسعه این لنزها اختصاص داده است. نتیجه یک تصویر فوق العاده با جزئیات برای عکاسی پرتره است که عکاسان حرفه ای و آماتور را به طور یکسان راضی می کند.

علاوه بر پنج عنصر SLD (Special Low Dispersion) و یک لنز غیر کروی، 85mm F1.4 DG DN | ART دارای جدیدترین شیشه با ضریب شکست بالا است که برای تصحیح کامل انحرافات که توسط عملکرد تصحیح سمت دوربین قابل کنترل نیستند، کار می کند. با تاکید ویژه بر اصلاح انحراف رنگی محوری، کاربران از تصاویر واضح و بدون انحراف رنگی با حداکثر دیافراگم F1.4 لذت خواهند برد.

وضوح بالا که کل تصویر را از مرکز تا لبه ها پوشش می دهد، وضوح ناحیه فوکوس را تضمین می کند و همراه با افکت بوکه قابل توجه تولید شده توسط F1.4، سوژه عکاس را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد.

از طریق چندین دور شبیه‌سازی ردیابی پرتو در طول ساخت، و همچنین آزمایش‌های مکرر در دنیای واقعی، Sigma Art Series 85mm F1.4 DG DN | توانایی آن برای به حداقل رساندن شبح‌ها، تصاویر واضح و واضح را حتی در شرایطی که در شرایط نور پس‌زمینه عکاسی می‌کنید، تضمین می‌کند.

با قابلیت عکاسی از حداکثر دیافراگم F1.4 بدون نگرانی در مورد کیفیت تصویر، کاربران می توانند روی کار دوربین تمرکز کنند تا هنر خود را درک کنند، شما فقط روی مقادیری مانند تنظیمات نوردهی و عمق میدان تمرکز می کنید و دیگر نگران نباشید. در مورد کیفیت تصویر این لنز جدید عملکرد نوری واقعا استثنایی را ارائه می دهد که واقعاً شایسته نام 85mm F1.4 است | این هنر است.

ساختار لنز

یک عدسی غیر کرویشیشه SLD

سبک و فشرده – A

درک جدیدی از F1.4

لنز 85mm F1.4 DG DN | وزن Art حدود 630 گرم / 22.2 اونس، با اندازه فیلتر 77 میلی متر و طول بدنه 94.1 میلی متر / 3.7 اینچ* است. این لنز که به طور انحصاری برای دوربین های بدون آینه طراحی شده است، دارای “قطر لنز بزرگ و عملکرد اپتیکال عالی” و “بدنه سبک و فشرده” است، ترکیبی که دستیابی به آن مدت ها دشوار بوده است.

سیستم فوکوس خودکار موتور از یک موتور پله ای استفاده می کند که هم برای AF تشخیص فاز و هم برای AF کنتراست بهینه شده است. این نه تنها یک تجربه عکاسی بدون آینه صاف، مانند فوکوس خودکار تشخیص چهره/چشم را فراهم می‌کند، بلکه بدنه لنز را بسیار کوچک‌تر می‌کند، زیرا لنز فوکوس برای قرار دادن بهتر موتور پله‌ای کوچک شده است. علاوه بر این، با استفاده حداکثری از عملکردهای تصحیح انحراف در دوربین، SIGMA توانست بر اصلاح انحرافاتی تمرکز کند که فقط توسط سیستم نوری قابل کنترل بود، که به کاهش اندازه لنز کمک کرد.

با چنین بدنه ای سبک و جمع و جور، کاربران اکنون می توانند لنز 85 میلی متری F1.4 DG DN را برای استفاده روزمره مانند گرفتن عکس های فوری بیرون بیاورند. 85mm F1.4 DG DN | مجموعه هنر کاربران را به لذت بردن از عکاسی به روش منحصر به فرد خود دعوت می کند.

مجموعه کاملی از امکانات و کیفیت ساخت عالی

این لنز جمع و جور دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است که هم عکاسان حرفه ای و هم آماتورهای پیشرفته را راضی می کند. 85mm F1.4 DG DN | آرت به تازگی کلید قفل عنبیه را معرفی کرده است که از حرکت و تغییر حلقه عنبیه در حین تصویربرداری جلوگیری می کند. همچنین دکمه ای برای جابجایی یا تغییر حالت بین فوکوس خودکار و دستی وجود دارد که می توانید از آن برای تغییر سریع حالت استفاده کنید، همچنین یک دکمه AFL وجود دارد که می توانید با توجه به میل خود و عملکردهایی که بدنه دوربین ارائه می دهد از آن استفاده کنید. تابع

همچنین در کاپوت و بدنه لنز از موادی مانند آلومینیوم و TSC (Thermal Stable Composite) استفاده شده است که تقریبا می توان گفت ضد آب هستند. اشتباه نکنید؛ این لنز ضد آب نیست فقط در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art مانت Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art مانت Sony E"، کلیک کنید.