نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 50mm f/1.4 DG DN Art Lens (Sony E)

بررسی تخصصی لنز Sigma 50mm f/1.4 DG DN Art (Sony E).

نمای کلی Sigma Art 50mm f/1.4 DG DN

این لنز Sigma 50mm f/1.4 DG DN Art برای دوربین‌های بدون آینه E-mount Sony با ویژگی‌های اپتیکال پیچیده و فوکوس خودکار پرسرعت طراحی شده است. فاصله کانونی 50 میلی متری آن برای عکاسی پرتره، منظره و همه منظوره ایده آل است و حداکثر دیافراگم f/1.4 روشن را برای کنترل عمق میدان کم ارائه می دهد. این لنز بر اساس آخرین فناوری طراحی اپتیکال، 14 عنصر را در 11 گروه با سه لنز غیرکروی و یک عنصر شیشه ای SLD ترکیب می کند. این لنز به طور موثری انحرافات مختلف مانند آستیگماتیسم و ​​انحنای میدان را که در دوربین قابل اصلاح نیستند، سرکوب می کند. علاوه بر این، این لنز فوکوس سریع، بی صدا و عملکرد ردیابی عالی را ارائه می دهد که به لنز اجازه می دهد در موقعیت های مختلف از جمله عکاسی در مکان های تاریک، عکاسی از سوژه های متحرک و فیلمبرداری استفاده شود.

  • یک لنز پرایم با طول استاندارد که برای دوربین‌های بدون آینه E-mount سونی فول فریم طراحی شده است، اما می‌تواند با مدل‌های APS-C که فاصله کانونی معادل ۷۵ میلی‌متر ارائه می‌دهند نیز استفاده شود.
  • حداکثر دیافراگم روشن f/1.4 کنترل عمق میدان را ارائه می دهد و برای کار در شرایط کم نور ایده آل است.
  • موتور فوکوس HLA (حرک خطی با حساسیت بالا) که به تازگی طراحی شده است، فوکوس خودکار با سرعت و دقت بالا بی سابقه ای را ارائه می دهد.
  • این لنز بر اساس آخرین فناوری طراحی اپتیکال، 14 عنصر را در 11 گروه با 3 لنز کروی و 1 عنصر شیشه ای SLD ترکیب می کند. این لنز به طور موثری انحرافات مختلف مانند آستیگماتیسم و ​​انحنای میدان را که در دوربین قابل اصلاح نیستند، سرکوب می کند.
  • مجهز به سوئیچ حالت فوکوس، کلید کلیک حلقه دیافراگم، کلید قفل حلقه دیافراگم برای جلوگیری از عملکرد ناخواسته و دکمه AFL برای اختصاص هر عملکرد دوربین.
  • دیافراگم 11 باله دایره ای به کیفیت بوکه صاف و دلپذیر در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.
  • قسمت جلویی لنز با پوشش مقاوم در برابر آب و روغن برای عملکرد در شرایط محیطی سخت درمان می شود.
  • ساختار مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش با پایه سرنیزه برنجی برای اطمینان از دقت و دوام.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 50mm f/1.4 DG DN Art Lens (Sony E)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 50mm f/1.4 DG DN Art Lens (Sony E)"، کلیک کنید.