نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 30mm f/1.4 DC DN Contemporary مانت Sony E

بررسی تخصصی لنز Sigma 30mm f/1.4 DC DN Contemporary، پایه سونی E

نمای کلی لنز مدرن Sigma 30mm f/1.4 DC DN

لنز سیگما سیگما 30 میلی‌متری f/1.4 DC DN مدرن، پایه سونی E این لنز پرایم مدرن، سریع و همه کاره برای استفاده با دوربین های بدون آینه پایه APS-C سونی طراحی شده است. دارای حداکثر دیافراگم f/1.4 برای استفاده در شرایط کم نور و همچنین عمق میدان وسیع است. تکنیک های فوکوس انتخابی شامل یک جفت عنصر غیر کروی به همراه یک عنصر با ضریب شکست بالا است که به طور قابل توجهی انحراف و انحراف کروی را کاهش می دهد تا وضوح و وضوح تصویر را افزایش دهد. برای کنترل شعله ور شدن لنز در شرایط نور شدید اعمال می شود. علاوه بر این، این دوربین اصلی جمع و جور از قابلیت های عکاسی و فیلم برداری و همچنین یک موتور AF گام به گام برای فوکوس خودکار روان بهره می برد.

این لنز به عنوان بخشی از سری مدرن Global Vision سیگما، برای ایجاد تعادل بین راحتی و عملکرد، ترکیبی از طراحی فشرده، عملکرد سبک و انعطاف پذیر با خواص نوری قابل توجه طراحی شده است.

پرایم با طول معمولی برای دوربین های بدون آینه APS-C E-mount Sony طراحی شده است و فاصله کانونی معادل 45 میلی متر را ارائه می دهد.

حداکثر دیافراگم روشن f/1.4 در شرایط کم نور عالی است و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان برای جلوه های فوکوس انتخابی فراهم می کند.

دو عنصر کروی و یک عنصر با ضریب شکست بالا برای محدود کردن اعوجاج و انحرافات کروی و همچنین برای وضوح کلی بیشتر و تصویربرداری دقیق استفاده می‌شوند.

یک پوشش چندگانه فوق العاده روی عناصر لنز اعمال می شود تا شعله ور شدن و شبح لنز را به حداقل برساند و تصاویری با کنتراست غنی و رنگ خنثی حتی در شرایط نور پس زمینه ایجاد کند.

یک موتور AF گام به گام با عملکرد سریع، دقیق و تقریباً بی صدا هم برای عکاسان و هم برای فیلمبرداران مفید است.

دیافراگم نه باله دایره ای به کیفیت صاف و دلپذیر بوکه کمک می کند.

ساخته شده از مواد کامپوزیت حرارتی پایدار (TSC) برای دقت بیشتر و استفاده در تغییرات دمایی گسترده، علاوه بر این، سرنیزه برنجی دقت و استحکام نصب را بهبود می بخشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 30mm f/1.4 DC DN Contemporary مانت Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 30mm f/1.4 DC DN Contemporary مانت Sony E"، کلیک کنید.