نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 24mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E

بررسی تخصصی لنز هنری Sigma 24mm f/1.4 DG DN برای Sony E

Sigma 24mm f/1.4 DG DN ART نمای کلی

این لنز سیگما 24 میلی‌متری f/1.4 DG DN Art با فاصله کانونی زاویه باز و دیافراگم بسیار سریع، کیفیت حرفه‌ای را ارائه می‌کند که خط هنر سیگما به آن معروف است. این لنز برای مناظر، معماری، صحنه‌های خیابانی، عکاسی نجومی و موارد دیگر ایده‌آل است، این لنز دارای طراحی اپتیکال و مکانیکی پیشرفته است که وضوح کامل و عملکرد کلی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. این اپتیک که برای دوربین های بدون آینه فول فریم طراحی شده است، ویژگی های جدیدی را ارائه می دهد که مخصوصاً برای عکاسان نجومی و عکاسان منظره شب مفید است.

دو عنصر FLD و یک عنصر SLD در طراحی لنز گنجانده شده اند تا انحرافات رنگی را در سراسر محدوده فوکوس تصحیح کنند و وضوح، وضوح و کنتراست تصویر بالایی را ارائه دهند. علاوه بر این، چهار عنصر کروی در ساختار لنز برای از بین بردن اعوجاج و سرکوب قابل توجه اغما ساژیتال ادغام شده است، و این لنز را به گزینه ای ایده آل برای عکاسی نجومی و مناظر شب تبدیل می کند.

  • این لنز به عنوان بخشی از خط هنری سری Global Vision سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری قابل توجه طراحی شده است و برای کاربردهای خلاقانه و هنری ایده آل است.
  • هنگامی که در سنسورهای فول فریم استفاده می‌شود، فاصله کانونی اصلی 24 میلی‌متری یک پرسپکتیو زاویه باز انعطاف‌پذیر را ارائه می‌کند و آن را برای عکاسی از منظره، طبیعت و معماری ایده‌آل می‌کند. هنگامی که لنز با سنسور فرمت APS-C استفاده می شود، فاصله کانونی معادل 36 میلی متر را ارائه می دهد.
  • حداکثر دیافراگم سریع f/1.4 برای کار در شرایط کم نور عالی است و همچنین هنگام استفاده از تکنیک های عمق میدان کم، کنترل بیشتری بر موقعیت فوکوس ارائه می دهد.
  • چهار عنصر کروی در ساختار لنز ادغام شده اند تا اعوجاج را از بین ببرند و به طور قابل توجهی شعله ور شدن در کمای ساژیتال را سرکوب کنند، و این لنز را به انتخابی ایده آل برای عکاسی نجومی و مناظر شب تبدیل می کند.
  • این یک رزوه فیلتر استاندارد 72 میلی‌متری در جلو ارائه می‌کند که برای فیلترهای ND و پلاریزه‌کننده‌ها ایده‌آل است، و همچنین دارای یک نگهدارنده فیلتر عقب است که مواد فیلتر ورقه‌ای که اغلب توسط عکاسان نجومی برای جلوه‌های ویژه استفاده می‌شود را نگه می‌دارد.
  • دو عنصر FLD و یک عنصر SLD در طراحی لنز گنجانده شده اند تا انحرافات رنگی را در سراسر محدوده فوکوس تصحیح کنند و وضوح، وضوح و کنتراست تصویر بالایی را ارائه دهند.
  • یک پوشش چندگانه فوق العاده روی عناصر لنز اعمال می شود تا شعله ور شدن و شبح لنز را به حداقل برساند و به ایجاد تصاویری با کنتراست غنی و رنگ خنثی، حتی در شرایط نور پس زمینه کمک می کند.
  • STM (Stepping Motor) فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی صدا را با کنترل حرکت موتور و بهینه سازی گام پیچ برای مطابقت با ویژگی های نوری فراهم می کند.
  • سوئیچ قفل فوکوس دستی (MFL) حلقه فوکوس را غیرفعال می کند و تضمین می کند که فوکوس هرگز تغییر نمی کند.
  • کلید کلیک حلقه دیافراگم، کلید قفل دیافراگم و قفل دکمه شاتر برای تعویض سریع و کارآمد.
    دیافراگم دایره ای یازده تیغه ای به ایجاد کیفیت جذاب عدم فوکوس هنگام عکاسی در دیافراگم های بزرگ کمک می کند.
  • NPC (پوشش نانو متخلخل) یک پوشش ضد آب و گرد و غبار را ارائه می دهد که در طراحی مقاوم در برابر آب و هوا لنز تعبیه شده است.
  • پایه برنجی با دقت بالا و بادوام.
  • سازگار با AF Assist در دوربین های منتخب Sony E-mount.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 24mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 24mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E"، کلیک کنید.