نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art مانت Sony E

بررسی تخصصی لنز Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art، پایه سونی E

بررسی Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art

Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art این لنز به عنوان یک لنز کاربردی در بین دوربین‌های بدون آینه فول فریم سونی E-mount، یک لنز همه کاره با زاویه دید عریض برای زوم پرتره با حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 است. طراحی روشن برای کار در شرایط نوری موجود ایده آل است و همچنین امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را فراهم می کند. طراحی اپتیکال شامل یک سری عناصر غیرکروی با پراکندگی کم است که به طور قابل توجهی انحرافات مختلف را کاهش می دهد تا به وضوح بالا، وضوح بیشتر و دقت رنگ بهبود یافته دست یابد. هر دو پوشش فوق العاده چند لایه و نانو متخلخل نیز برای بهبود کنتراست و رندر رنگ با سرکوب شعله ور شدن و شبح عدسی هنگام کار در شرایط نور روشن اعمال شده اند.

مکمل ویژگی‌های اپتیکال، این لنز همچنین دارای یک موتور فوکوس خودکار گام به گام است که فوکوس خودکار سریع، دقیق و به‌ویژه بی‌صدا را ارائه می‌دهد. در انتهای وسیع محدوده زوم، حداکثر نسبت زوم 1:2.9 برای کار با سوژه های نزدیک ایده آل است و دیافراگم 11 تیغه به کیفیت دلپذیر بوکه کمک می کند. علاوه بر این، طراحی ضد آب و هوا برای عملیات در محیط های آزمایشی مفید است.

  • این لنز به عنوان بخشی از خط هنری سری Global Vision سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری قابل توجه طراحی شده است و برای کاربردهای خلاقانه و هنری ایده آل است.
  • زوم استاندارد برای دوربین‌های بدون آینه E-mount سونی فول فریم طراحی شده است، اما می‌تواند با مدل‌های فرمت APS-C که محدوده فاصله کانونی 105-36 میلی‌متر را ارائه می‌دهند نیز استفاده شود.
  • حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 برای کار در شرایط نوری موجود مناسب است و همچنین هنگام استفاده از تکنیک‌های عمق میدان کم، کنترل بیشتری بر عمق میدان فراهم می‌کند.
  • شش عنصر F Low Dispersion (FLD) و دو عنصر Special Low Dispersion (SLD) به طور قابل توجهی انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را در سراسر محدوده بزرگنمایی کاهش می دهند تا وضوح و دقت رنگ بهتری داشته باشند.
  • سه عنصر کروی انحرافات کروی و اعوجاج را برای وضوح بیشتر و رندر دقیق کنترل می کنند.
  • هر دو پوشش فوق العاده چند لایه و نانو متخلخل روی عناصر لنز اعمال می شوند تا شعله ور شدن و شبح لنز را به حداقل برسانند و به ایجاد تصاویری با کنتراست غنی و رنگ خنثی، حتی در شرایط نور پس زمینه کمک می کنند.
  • یک موتور پله‌ای یکپارچه فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا را ارائه می‌کند که با یک الگوریتم AF بهینه‌سازی شده تکمیل می‌شود تا از فوکوس روان‌تر اطمینان حاصل شود.
  • در انتهای زاویه باز محدوده زوم، حداقل فاصله کانونی 7.1 اینچ با حداکثر بزرگنمایی 1:2.9 برای کار با سوژه های نزدیک امکان پذیر است. در انتهای تله فوتو، حداقل فاصله کانونی 1.25 اینچ است. حداکثر بزرگنمایی 1:4.5.
  • دکمه AF-L یکپارچه را می توان برای تنظیم تنظیمات مختلف عکسبرداری برنامه ریزی کرد و همچنین لنز دارای یک سوئیچ اختصاصی AF/MF و یک کلید قفل زوم برای جلوگیری از زوم تصادفی سیلندر است.
  • دیافراگم با 11 باله مدور به کیفیت دلپذیر بوکه کمک می کند.
  • پایه برنجی دقت و استحکام نصب را بهبود می بخشد و یک آرسل و موم لاستیکی در طراحی پایه تعبیه شده است تا آن را در برابر گرد و غبار و پاشش مقاوم کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art مانت Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN Art مانت Sony E"، کلیک کنید.