نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 20mm f/1.4 DG HSM Art Lens for Sony E

بررسی تخصصی لنز هنری Sigma 20mm f/1.4 DG HSM برای Sony E

بررسی Sigma Art 20mm f/1.4 DG HSM

بسیار عریض و بسیار سریع، Sony E-mount 20mm f/1.4 DG HSM عضوی از سری لنزهای Global Vision Art Sigma است که طراحی اپتیکال پیچیده را با ساختار فیزیکی قوی ترکیب می‌کند. از 15 عنصر در 11 گروه تشکیل شده است، طراحی لنز شامل دو عنصر “F” کم پراکندگی (FLD)، پنج عنصر خاص با پراکندگی پایین (SLD) و دو عنصر غیر کروی برای کاهش قابل توجه انحرافات کروماتیک و کروی، و همچنین محدود کردن اعوجاج برای تصاویر تمیز، واضح و یکنواخت همچنین یک پوشش چند لایه فوق العاده برای به حداقل رساندن انعکاس سطح، تابش خیره کننده و شبح برای افزایش کنتراست و دقت رنگ اعمال شده است. فاصله کانونی گسترده و کیفیت تصویر پایدار این لنز را به ویژه برای کاربردهای منظره، داخلی، معماری و عکاسی نجومی مناسب می‌کند، در حالی که دیافراگم سریع f/1.4 آن را برای عکاسی در طبیعت و نور کم ایده‌آل می‌کند.

تکمیل کننده عملکرد اپتیکال، موتور Hyper Sonic به همان اندازه ماهر است که فوکوس خودکار سریع، روان و تقریباً بی صدا را ارائه می دهد. این موتور فوکوس همچنین اجازه می دهد تا فوکوس دستی را در هر زمان با چرخاندن حلقه فوکوس برای کنترل دقیق دستی و فوکوس تا 10.9 لغو کنید. انواع دما و شرایط، و پایه لنز از برنج برای دوام طولانی مدت و دقت نصب ساخته شده است.

  • این لنز به عنوان بخشی از خط هنری سری Global Vision سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری قابل توجه طراحی شده است و برای کاربردهای خلاقانه و هنری ایده آل است.
  • لنز پرایم با زاویه باز 20 میلی‌متری f/1.4 برای دوربین‌های بدون آینه فول فریم سونی E-mount طراحی شده است و همچنین می‌تواند با مدل‌های DX که فاصله کانونی معادل 30 میلی‌متر ارائه می‌دهند، استفاده شود.
  • حداکثر دیافراگم سریع f/1.4 برای کار در شرایط کم نور عالی است و همچنین هنگام استفاده از تکنیک های عمق میدان کم، کنترل بیشتری بر موقعیت فوکوس ارائه می دهد.
  • دو عنصر FLD، پنج عنصر SLD و دو عنصر غیرکروی در طراحی لنز گنجانده شده اند تا انحرافات رنگی را در سراسر محدوده فوکوس تصحیح کنند و بدون در نظر گرفتن نقطه فوکوس یا تنظیم دیافراگم، به تضمین وضوح تصویر، وضوح و کنتراست بالا کمک کنند. این طراحی نوری همچنین به کنترل اعوجاج و محدود کردن وینیتینگ کمک می کند.
  • یک پوشش چندگانه فوق العاده روی عناصر لنز اعمال می شود تا شعله ور شدن و شبح لنز را به حداقل برساند و به ایجاد تصاویری با کنتراست غنی و رنگ خنثی، حتی در شرایط نور پس زمینه کمک می کند.
  • HSM (موتور Hyper Sonic) یکپارچه فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا را فراهم می‌کند و با الگوریتم AF بهینه‌سازی شده برای اطمینان از فوکوس روان‌تر تکمیل می‌شود. HSM همچنین امکان کنترل دائمی فوکوس دستی را به سادگی با چرخاندن حلقه فوکوس در هر زمان می دهد.
  • دیافراگم نه تیغه ای به ایجاد کیفیتی جذاب و خارج از فوکوس کمک می کند.
  • هود گلبرگ شکل ثابت به کاهش شعله ور شدن لنز هنگام کار در شرایط نور شدید کمک می کند و همچنین از جلوی لنز محافظت می کند.
  • این لنز از مواد کامپوزیت پایدار حرارتی (TSC) ترکیب شده با فلزات سنتی برای دقت بیشتر و استفاده در تغییرات دمایی گسترده ساخته شده است.
  • پایه آن از برنج ساخته شده است تا از دقت و دوام اطمینان حاصل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 20mm f/1.4 DG HSM Art Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 20mm f/1.4 DG HSM Art Lens for Sony E"، کلیک کنید.