نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 105mm f/2.8 DG DN Macro Art Lens مانت Sony E

بررسی تخصصی لنز Mount Sigma 105mm f/2.8 DG DN Macro Art Sony E

بررسی لنز ماکرو هنری سیگما سیگما 105 میلی‌متری f/2.8 DG DN Sony E Mount

لنز ماکرو هنری DG DN 105mm E-mount با قابلیت فوکوس نزدیک از سیگما یک لنز تله فوتو کوتاه است که برای استفاده ماکرو بهینه شده است. این لنز با حداقل فاصله کانونی 11.6 اینچ و فاصله کاری 5.5 اینچ، اندازه واقعی و نسبت بازتولید 1:1 را برای تصویربرداری دقیق از سوژه های نزدیک ارائه می دهد. طراحی اپتیکال آن شامل یک عنصر SLD است که با حذف انحرافات مختلف و نوارهای رنگی به وضوح و دقت رنگ بالا کمک می کند. یک پوشش چند لایه فوق العاده نیز برای کنترل شعله ور شدن و هاله ها برای کنتراست بیشتر اعمال شده است.

این لنز با عملکرد راحت دارای یک موتور Hyper-Sonic برای فوکوس خودکار سریع و بی صدا و کنترل فوکوس دستی پیوسته بصری است. سوئیچ محدود فوکوس همچنین به افزایش سرعت و دقت فوکوس کمک می کند و همچنین یک دکمه AFL قابل تنظیم و یک سوئیچ حالت فوکوس اختصاصی وجود دارد. علاوه بر این، لنز دارای یک دیافراگم 9 تیغه دایره ای برای کیفیت بوکه صاف است و محفظه لنز برای عملکرد در شرایط نامطلوب آرسل و موم شده است.

این لنز به عنوان بخشی از خط هنری سری Global Vision سیگما، برای دستیابی به عملکرد نوری قابل توجه طراحی شده است و برای کاربردهای خلاقانه و هنری ایده آل است. تله فوتو پرایم کوتاه برای دوربین‌های بدون آینه فول فریم پایه E سونی طراحی شده است، اما می‌تواند با مدل‌های APS-C که فاصله کانونی 157.5 میلی‌متری را ارائه می‌کنند، استفاده شود.

عنصر SLD

یک عنصر پراکندگی پایین ویژه (SLD) به طور قابل توجهی انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را کاهش می دهد تا وضوح و دقت رنگ را بهبود بخشد. یک پوشش چندگانه فوق العاده روی عناصر لنز اعمال می شود تا شعله ور شدن و شبح لنز را به حداقل برساند و تصاویری با کنتراست غنی و رنگ خنثی، حتی در شرایط نور پس زمینه ضعیف ایجاد کند.

طراحی ماکرو

طراحی ماکرو واقعی حداکثر بزرگنمایی 1:1 را در اندازه واقعی، همراه با حداقل فاصله کانونی 11.6 اینچ و حداقل فاصله کاری 5.5 اینچ برای کار با سوژه های نزدیک ارائه می دهد.

HSM (موتور هایپرسونیک)

HSM (موتور هایپر صوتی) یکپارچه فوکوس خودکار سریع و بی صدا را انجام می دهد که با یک الگوریتم AF بهینه برای دستیابی به فوکوس نرم تر تکمیل می شود. HSM همچنین امکان کنترل دائمی فوکوس دستی را به سادگی با چرخاندن حلقه فوکوس در هر زمان می دهد.

دکمه محدودیت فوکوس

سوئیچ محدود فوکوس را می توان برای محدود کردن محدوده فوکوس در سه ناحیه برای عملکرد سریعتر و پاسخگوتر استفاده کرد: 11.6 اینچ تا 1.6، 1.6 اینچ تا بی نهایت و 11.6 اینچ تا بی نهایت.

حلقه دیافراگم دستی

حلقه دیافراگم دستی را می توان برای تعویض دیافراگم صاف و بی صدا برای استفاده در برنامه های ویدیویی برداشت. علاوه بر این، می توان از یک کلید برای قفل کردن حلقه دیافراگم استفاده کرد تا از تغییر تصادفی تنظیمات دیافراگم جلوگیری شود.

دکمه فوکوس داخلی

یک دکمه قفل فوکوس خودکار داخلی (AFL) که می توان عملکردهای اضافی را به آن اختصاص داد، دامنه عملکردهای موجود روی لنز را افزایش می دهد.

دیافراگم نه تیغه دایره ای

دیافراگم نه باله دایره ای به کیفیت صاف و دلپذیر بوکه کمک می کند.
ساختار مقاوم در برابر آب و هوا با سرنیزه برنجی که دقت و استحکام نصب را بهبود می بخشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 105mm f/2.8 DG DN Macro Art Lens مانت Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سیگما Sigma 105mm f/2.8 DG DN Macro Art Lens مانت Sony E"، کلیک کنید.