نقد و بررسی لنز سونی Sony Vario-Tessar T* FE 24-70mm f/4 ZA OSS

بررسی تخصصی لنز Sony Vario-Tessar T* FE 24-70mm f/4 ZA OSS

تمام روز با لنز Vario-Tessar T* FE 24-70mm f/4 ZA OSS از سونیلنز فول فریم فشرده که پرسپکتیوهای تله فوتو را از زاویه باز تا کوتاه پوشش می دهد تا با انواع سبک ها و سوژه های عکاسی کار کند. دیافراگم ثابت f/4 عملکرد را در سراسر محدوده زوم ثابت نگه می دارد. لنز علاوه بر این از استفاده از یک عنصر با پراکندگی فوق العاده کم و پنج عنصر غیرکروی برای مبارزه با انحرافات، و همچنین پوشش ضد انعکاس T* Zeiss برای کاهش شعله ور شدن و شبح به حداقل می رساند. به لطف موتور فوکوس خودکار خطی و طراحی فوکوس داخلی، لنز فوکوس سریعی دارد. علاوه بر این، لنز مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت دارای تثبیت کننده تصویر Optical SteadyShot برای کاهش اثرات لرزش دوربین است و دارای دیافراگم دایره ای هفت تیغه برای بوکه صاف است.

  • بر اساس مفهوم اپتیکال Zeiss-Tsar، این لنز از طراحی 12 عنصری در ده گروه استفاده می کند که به ارائه یک اندازه کلی لنز کوچکتر همراه با کاهش شعله ور شدن، اعوجاج و انحراف رنگی کمک می کند.
  • این 24-70 میلی متری جمع و جور با پوشش زاویه دید عریض تا پرسپکتیو تله فوتو کوتاه، می تواند به سرعت به لنز انتخابی دوربین های فول فریم E-mount سونی تبدیل شود. همچنین می‌توان از آن با دوربین‌های فرمت APS-C استفاده کرد، جایی که محدوده زوم 36-105 میلی‌متری را ارائه می‌دهد.
  • حداکثر دیافراگم ثابت f/4 عملکرد ثابتی را در سراسر محدوده زوم و همچنین کنترل بیشتری بر موقعیت فوکوس برای تکنیک‌های عمق میدان کم ارائه می‌کند.
  • پوشش های ضد انعکاس زایس T* بر روی هر سطح لنز اعمال می شود تا به حداقل رساندن انعکاس ها کمک کند تا وضوح تصویر، کنتراست و دقت رنگ بیشتری را ارائه دهند.
  • یک عنصر شیشه ای با پراکندگی بسیار کم در طراحی لنز گنجانده شده است تا به کاهش انحرافات رنگی و حاشیه های رنگی برای بهبود وضوح و خنثی سازی رنگ کمک کند.
  • پنج عنصر کروی در طراحی لنز گنجانده شده است تا آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، کما و سایر انحرافات تک رنگ را کاهش دهد.
  • تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot به کاهش لرزش دوربین کمک می‌کند تا تصاویر دستی واضح‌تر با سرعت‌های شاتر آهسته‌تر باشند. این سیستم تثبیت کننده همچنین می تواند با لرزشگیر دوربین از نوع سنسور برای کنترل موثرتر تاری دوربین ترکیب شود.
  • یک موتور فوکوس خودکار خطی و طراحی فوکوس داخلی، فوکوس خودکار سریع و دقیق را تضمین می‌کند و فوکوس دقیق و بی‌صدا را در حین ضبط ویدیو ممکن می‌سازد.
  • طراحی آرسل و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت باعث بهبود عملکرد در شرایط نامطلوب می شود و حلقه های کنترل لاستیکی در دماهای پایین تر عمل می کنند.
  • دیافراگم هفت پره دایره ای به کیفیت بوکه دلپذیر در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony Vario-Tessar T* FE 24-70mm f/4 ZA OSS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony Vario-Tessar T* FE 24-70mm f/4 ZA OSS"، کلیک کنید.