نقد و بررسی لنز سونی Sony Sonnar T* FE 55mm f/1.8 ZA

بررسی تخصصی لنز Sony Sonnar T* FE 55mm f/1.8 ZA

لنز Sonnar T* FE 55mm f/1.8 ZA یک جفت عالی برای دوربین‌های فول فریم E-mount سونی، وضوح عالی و دیافراگم سریع f/1.8 را برای عکاسانی ارائه می‌دهد که به دنبال طول اولیه با عملکرد بالا با سه عنصر کروی و پوشش افسانه ای ضد انعکاس زایس، این لنز حداقل مطلق انحراف و شعله ور شدن را نشان می دهد، به علاوه دارای یک موتور AF خطی برای فوکوس سریع و سریع و حداقل فاصله کانونی 1.6 اینچ است، لنز در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است و از آن استفاده می کند. دیافراگم دایره ای نه تیغه ای برای بوکه صاف و گرد.

بر اساس مفهوم اپتیکال Zeiss Sonnar، این لنز از طراحی هفت عنصری و پنج گروهی استفاده می کند که به دستیابی به حداکثر دیافراگم بزرگ f/1.8 کمک می کند و در عین حال شعله ور شدن را کاهش می دهد و کنتراست را بهبود می بخشد.

یک لنز پرایم با طول معمولی که برای دوربین های فول فریم E-mount طراحی شده است، این لنز 55 میلی متری میدان دید عالی برای عکاسی خیابانی، پرتره و همه منظوره ارائه می دهد. همچنین می‌توان از آن در دوربین‌های فرمت APS-C استفاده کرد، جایی که فاصله کانونی 82.5 میلی‌متر را فراهم می‌کند.

حداکثر دیافراگم f/1.8 به کاربران اجازه می دهد تصاویری با عمق میدان کم ایجاد کنند و در شرایط کم نور با سهولت نسبی کار کنند.

پوشش های ضد انعکاس زایس T* بر روی هر سطح لنز اعمال می شود تا به حداقل رساندن انعکاس ها کمک کند تا وضوح تصویر، کنتراست و دقت رنگ بیشتری را ارائه دهند.

برای کاهش آستیگماتیسم، انحنای میدان، کما و سایر انحرافات تک رنگ، سه عنصر کروی شامل دو عینک دو کانونی در طراحی لنز گنجانده شده است.

یک موتور فوکوس خودکار خطی و طراحی فوکوس داخلی، فوکوس خودکار سریع و دقیق را تضمین می‌کند و فوکوس دقیق و بی‌صدا را در حین ضبط ویدیو ممکن می‌سازد.

طراحی آرسل و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت امکان عملکرد بهتر در شرایط نامساعد را فراهم می کند و حلقه های کنترل لاستیکی از عملکرد در دماهای پایین تر بهره می برند.

دیافراگم نه تیغه در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی به کیفیت دلپذیر بوکه کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony Sonnar T* FE 55mm f/1.8 ZA" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony Sonnar T* FE 55mm f/1.8 ZA"، کلیک کنید.