نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 90mm f/2.8 Macro G OSS

بررسی تخصصی لنز Sony FE 90mm f/2.8 Macro G OSS

بررسی لنز Sony FE 90mm f/2.8 Macro G OSS

لنز Sony FE 90mm f/2.8 Macro G OSS یکی از اولین لنزهای ماکرو تله فوتو وسط این شرکت.سونیدارای لرزشگیر اپتیکال SteadyShot با مخفف OSS است که امکان ضبط تصاویر با نسبت زوم 1:1 را فراهم می کند. حتی هنگام عکاسی دستی (بدون سه پایه)، مکانیسم نرم، سریع و بی صدا (DDSSM) یا Direct Drive SSM مستقیماً دو گروه فوکوس شناور را کنترل می کند که موقعیت فوکوس بسیار دقیقی را حفظ می کند که در عکاسی ماکرو بسیار مؤثر است.

لنز ماکرو جدید طول کلی یکسانی را در تمام فوکوس‌ها حفظ می‌کند – برای عکاسی ماکرو بسیار مفید است – و دارای یک دکمه نگه‌داشتن فوکوس و یک حلقه فوکوس کشویی است که می‌تواند فوراً بین فوکوس دستی و خودکار جابجا شود. همچنین در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.

  • این ماکرو تله فوتو که برای دوربین‌های فول فریم E-mount طراحی شده است، می‌تواند در سیستم‌های APS-C که فاصله کانونی معادل ۱۳۵ میلی‌متر ارائه می‌کنند نیز استفاده شود.
  • طراحی True Macro نسبت بزرگنمایی 1:1 در اندازه واقعی را با حداقل فاصله کانونی 11 اینچ برای کار با سوژه های نزدیک فراهم می کند. فاصله کانونی و مقیاس زوم نیز در بالای لنز چاپ شده است تا به مشکلات فنی بیشتر کمک کند. برنامه های کاربردی
  • دو عنصر پراکندگی بسیار کم، از جمله یک عنصر Super ED، در طراحی لنز گنجانده شده‌اند و به کاهش انحرافات رنگی و حاشیه‌های رنگی برای بهبود وضوح و خنثی رنگ کمک می‌کنند.
  • یک عنصر کروی در طراحی لنز گنجانده شده است تا آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، کما و سایر انحرافات تک رنگ را کاهش دهد.
  • پوشش نانو AR برای کاهش انعکاس سطح، تابش خیره کننده و هاله برای بهبود کنتراست و رندر رنگ در شرایط نوری روشن اعمال می شود.
  • یک سیستم SSM درایو مستقیم و مکانیسم فوکوس داخلی، فوکوس خودکار سریع، بی‌صدا و دقیق را تضمین می‌کند و در عین حال به کنترل فوکوس دستی طبیعی و بصری کمک می‌کند. طراحی فوکوس داخلی با بهبود سرعت AF و اطمینان از عدم تغییر طول کلی لنز در طول استفاده، قابلیت استفاده را بهبود می بخشد.
  • تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot به کاهش لرزش دوربین کمک می‌کند تا تصاویر دستی واضح‌تر با سرعت‌های شاتر آهسته‌تر باشند. این سیستم تثبیت کننده همچنین می تواند با لرزشگیر دوربین از نوع سنسور برای کنترل موثرتر تاری دوربین ترکیب شود.
  • یک کلید محدود محدوده فوکوس به شما امکان می دهد محدوده فوکوس قابل استفاده را به 11-19.7 اینچ یا حداکثر 19.7 اینچ محدود کنید و یک دکمه نگه داشتن فوکوس برای متوقف کردن دستی فوکوس خودکار در یک نقطه خاص وجود دارد.
  • حلقه فوکوس روی این لنز را می توان به جلو و عقب برد تا سریعاً از حالت فوکوس دستی به حالت فوکوس خودکار و بالعکس تبدیل شود.
  • دیافراگم نه باله دایره ای به کیفیت دلپذیر بوکه در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 90mm f/2.8 Macro G OSS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 90mm f/2.8 Macro G OSS"، کلیک کنید.