نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 85mm f/1.8

بررسی تخصصی لنز Sony FE 85mm f/1.8

بررسی لنز Sony FE 85mm f/1.8

پرتره عالی با Prime لنز FE 85mm f/1.8 از سونی یک لنز تله‌فوتو براق که برای دوربین‌های فول فریم پایه E طراحی شده است، حداکثر دیافراگم f/1.8 به استفاده از این لنز در شرایط کم‌نور و همچنین کنترل گسترده بر عمق میدان هنگام کار با تکنیک‌های فوکوس انتخابی کمک می‌کند. ساختار لنز نه عنصری و هشت گروهی شامل یک عنصر پراکندگی فوق العاده کم برای به حداقل رساندن انحراف رنگی و حاشیه های رنگی برای وضوح بیشتر و دقت رنگ است. مزیت طراحی اپتیکال یک طراحی فیزیکی ساده و شهودی است که شامل دکمه نگه داشتن فوکوس قابل تنظیم و سوئیچ AF/MF فیزیکی است. موتور AF خطی دوگانه فوکوس سریع، بی صدا و روان را فراهم می کند و موتور همچنین عملکرد فوکوس دستی سریع را برای کنترل دقیق ارائه می دهد. در نهایت، ما یک لنز با کیفیت داریم که در برابر گرد و غبار و رطوبت نیز مقاوم است.

  • لنز پرتره پرایم برای دوربین های بدون آینه فول فریم E-mount سونی طراحی شده است، اما می تواند در مدل های APS-C نیز استفاده شود و فاصله کانونی معادل 127.5 میلی متر را ارائه می دهد.
  • حداکثر دیافراگم روشن f/1.8 امکان کنترل دقیق بر عمق میدان را فراهم می کند و همچنین هنگام کار در شرایط نوری دشوار از مزایای آن بهره می برد.
  • طراحی اپتیکال دارای یک عنصر پراکندگی بسیار کم است که به محدود کردن حاشیه های رنگی و انحرافات رنگی برای وضوح تصویر و دقت بیشتر کمک می کند.
  • موتور فوکوس خودکار خطی دوگانه فوکوس صاف، دقیق و تقریباً بی صدا را فراهم می کند که هم برای عکاسی و هم برای برنامه های ویدیویی مفید است.
  • دکمه نگه داشتن فوکوس روی لوله لنز را می توان برای حفظ موقعیت فوکوس استفاده کرد یا می توان آن را روی دوربین تنظیم کرد تا عملکردهای مختلف لنز را کنترل کند. این لنز همچنین دارای سوئیچ AF/MF است
  • برای کنترل لمسی در حالت فوکوس.
  • دیافراگم نه تیغه در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی به کیفیت دلپذیر بوکه کمک می کند.
  • طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت برای افزایش حفاظت از آب و هوا.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 85mm f/1.8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 85mm f/1.8"، کلیک کنید.