نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 35mm f/1.4 GM Lens

بررسی اجمالی Sony FE 35mm f/1.4 GM

Sony FE 35mm f/1.4 GM یک لنز با زاویه دید عریض کلاسیک با فرم فاکتور به روز و شیک است که با سرعت و طراحی اپتیکال پیشرفته مشخص می شود. فاصله کانونی انعطاف پذیر برای همه چیز از عکاسی خیابانی گرفته تا مناظر و سوژه های مستند مناسب است و حداکثر دیافراگم سریع در نور کم و برای کنترل عمق میدان عالی است.

G Master طراحی نوری

این لنز که بخشی از سری G Master سونی است، برای دستیابی به تعادل چشمگیر وضوح و وضوح همراه با بوکه متمایز و دلپذیر طراحی شده است.
دو عنصر XA (بسیار غیر کروی) به طور موثر آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، کما، اعوجاج و سایر انحرافات کروی را برای وضوح بالا و تصویربرداری دقیق کنترل می کنند.
یک عنصر پراکندگی بسیار کم، انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را کاهش می دهد تا شفافیت و خنثی رنگ را بهبود بخشد.
Nano AR Coating II برای کاهش انعکاس سطح، تابش خیره کننده و هاله برای بهبود کنتراست و رندر رنگ در شرایط نوری روشن استفاده می شود. این پوشش به روز شده برای عناصر بزرگتر و منحنی مناسب تر است و به ویژه در به حداقل رساندن انعکاس های داخلی ماهر است.

بوکه زیبا و طبیعی

انعطاف پذیری زاویه باز و سرعت f/1.4

  • فاصله کانونی 35 میلی متری همه کاره است. ایده آل برای موضوعات خیابانی، منظره و گزارش، همچنین یک انتخاب خلاقانه عالی برای کاربردهای دیگر مانند مد و پرتره است.
  • حداکثر دیافراگم سریع f/1.4 در شرایط کم نور کار می کند و همچنین به کنترل عمق میدان و ایجاد جلوه های فوکوس انتخابی کمک می کند.
  • دیافراگم 11 تیغه در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی به کیفیت دلپذیر بوکه کمک می کند.

نمای نزدیک با بوکه خیره کننده

فوکوس سریع و دقیق

دو موتور خطی XD فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق و ردیابی سوژه را فراهم می کنند. این طراحی همچنین به کنترل فوکوس دستی کمک می‌کند تا پاسخ خطی طبیعی‌تر و بصری‌تری داشته باشد و یک سوئیچ AF/MF برای کنترل لمسی این تنظیم روی لوله لنز وجود دارد.
طراحی فوکوس داخلی فوکوس سریع‌تر را تضمین می‌کند و طول کلی لنز را در طول کار حفظ می‌کند.
حداقل فاصله کانونی 9.8 اینچ برای نماهای نزدیک پویا ایده آل است.
علیرغم میدان دید با زاویه باز، حداقل فاصله کانونی نزدیک و حداکثر دیافراگم گسترده تصاویری با عمق میدان کم ایجاد می‌کنند که با سوژه‌های بسیار نزدیک و پس‌زمینه‌های نرم مشخص می‌شود.

طراحی بادوام و قابل اعتماد

  • لنزهای G Master علاوه بر سیگنال دهی نوری چشمگیر، ساختار فیزیکی قوی و قابل اعتمادی دارند که شامل آب بندی آب و هوا و پوشش های محافظ می شود.
  • لنزهای 35 میلی‌متری f/1.4 GM که در بین لنزهای سریع واید منحصربه‌فرد است، دارای فرم فاکتور براق و سبک وزن است، با ابعاد 3.9 در 3.9 اینچ و وزن 1.1 پوند.
  • طراحی آرسل و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت عملکرد را در شرایط سخت بهبود می بخشد و حلقه های کنترل لاستیکی در دماهای پایین تر عمل می کنند.
  • المنت جلویی با پوشش فلوئور در برابر گرد و غبار، رطوبت و اثر انگشت مقاوم است و به راحتی تمیز می شود.
  • یک دکمه نگه داشتن فوکوس برای کنترل لمسی بصری و دسترسی سریع به تنظیمات انتخاب شده در محفظه لنز تعبیه شده است.
  • حلقه دیافراگم فیزیکی را می توان برای تعویض دیافراگم صاف و بی صدا برای استفاده در برنامه های ویدیویی برداشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 35mm f/1.4 GM Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 35mm f/1.4 GM Lens"، کلیک کنید.