نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II Lens (Sony E)

بررسی اجمالی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II

نمایش دقیق زوم استاندارد سریع، Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II نه تنها کوچکتر و سبکتر از مدل قبلی خود است، بلکه دارای انواع ارتقاءهای اپتیکال، فوکوس و هندلینگ است که هر دو عکس ثابت و همچنین را ارائه می دهد. ویدئو برنامه های ویدیویی، این بزرگنمایی G Master را به کامل ترین زوم تا کنون تبدیل کرده است.

  • این زوم که برای رقابت با اولی طراحی شده است، بهبود یافته است تا وضوح، وضوح و کیفیت بوکه بیشتری ارائه دهد.
  • دیافراگم ثابت f/2.8 به کاربران اجازه می دهد در نور کم و با عمق میدان کم عکس بگیرند.
    دو عنصر ED (پراکندگی بسیار کم) و دو عنصر Super ED به طور موثر انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را برای وضوح و دقت بیشتر رنگ سرکوب می کنند.
  • پنج عنصر کروی، از جمله دو عنصر بسیار کروی (XA)، انحراف کروی، اعوجاج را به حداقل می رساند و همچنین بوکه را کاهش می دهد.
  • Nano AR Coating II با پشتیبانی از طراحی نوری جدید که بازتاب داخلی را کاهش می دهد، شعله ور شدن و هاله ها را کنترل می کند.
  • دیافراگم 11 تیغه به ایجاد بوکه صاف و گرد در تمام تنظیمات دیافراگم کمک می کند.

فوکوس خودکار سریعتر و مکانیسم فوکوس شناور

فوکوس سریع‌تر، بهبود تصویر نزدیک و کنترل بهتر، همگی از مزایای سیستم فوکوس بازطراحی شده هستند.
چهار موتور خطی XD (Extra Dynamic) عملکرد فوکوس را نسبت به سیستم قبلی DDSSM بهبود می‌بخشد، از جمله فوکوس خودکار سریع‌تر، بی‌صدا و دقیق‌تر که هم برای عکس‌برداری و هم برای فیلم‌برداری ایده‌آل است.
فوکوس خودکار سریعتر به معنای فوکوس بهبود یافته در هنگام برخورد با سوژه هایی با حرکت سریع است. پشتیبانی از عکاسی با سرعت 30 فریم در ثانیه در دسترس است، AF کامل حتی زمانی که عکسبرداری متوقف شده است حفظ می شود، و ردیابی فوکوس حتی زمانی که موقعیت زوم تغییر می کند امکان پذیر است.
مکانیزم فوکوس شناور به حفظ کیفیت تصویر در سراسر محدوده فوکوس کمک می کند، که با توجه به عملکرد چشمگیر این لنز در نمای نزدیک بسیار مهم است: حداقل فاصله کانونی 8.3 اینچ در موقعیت 24 میلی متر یا 11.8 اینچ در موقعیت 70 میلی متر و حداکثر بزرگنمایی x x. در موقعیت 70 میلی متر
طراحی فوکوس داخلی فوکوس سریعتر و پاسخگوتر را ارتقا می دهد و همچنین طول کلی لنز را در حین کار حفظ می کند.

کنترل‌ها و قابلیت‌های ویدیویی بهبود یافته

همانطور که طراحی دوربین برای عکاسان و فیلمبرداران جذاب شده است، لنز نیز با مجموعه ای از ویژگی ها و مشخصات به روز شده است که به طور خاص برای نیازهای فیلمبرداران جذاب است.
تنفس فوکوس، تغییر فوکوس و تغییر محوری در حین زوم به حداقل می رسد تا از حرکت ناخواسته و تغییر زاویه دید برای دقت ترکیب بندی بیشتر در حین ضبط جلوگیری شود.
از عملکرد جبران تنفس دوربین های انتخابی Cine-line و Alpha پشتیبانی می کند.
موتورهای خطی XD نیز به خصوص بی صدا هستند تا امکان استفاده بهتر از AF در هنگام ضبط ویدیو را فراهم کنند.
پاسخ خطی MF کنترل فوکوس دستی طبیعی و بصری را فراهم می کند.
حلقه دیافراگم دستی را می توان برای عملکرد بی صدا برداشت و نرمی زوم را با توجه به گشتاور مورد نظر تنظیم کرد.

طراحی فشرده، سبک و قوی

در میان کوچک‌ترین و سبک‌ترین زوم‌های استاندارد f/2.8 موجود، این لنز کیفیت حرفه‌ای خود را از دست نمی‌دهد و برای استفاده در شرایط کاری سخت، یک لنز ضد آب باقی می‌ماند.
تقریباً 22٪ سبک تر و 18٪ کوچکتر از مدل قبلی خود، این واریو یک گزینه بسیار قابل حمل و همه کاره برای طیف گسترده ای از برنامه های عکسبرداری است.
کنترل نوردهی لمسی اکنون با یک حلقه دیافراگم دستی راحت امکان پذیر است. این حلقه را می‌توان برای کشیدن صاف و بی‌صدا عنبیه برداشت، یا می‌توان آن را در موقعیت «A» برای تغییرات دیافراگم مبتنی بر دوربین قفل کرد.

  • دو دکمه نگهدارنده فوکوس قابل برنامه ریزی و یک سوئیچ حالت فوکوس برای کنترل فوکوس بصری.
  • سوئیچ صافی مقیاس برای تغییر بین گشتاور Smooth و Tight در حلقه ترازو.
  • ساختار هیبریدی از اجزای فلزی و پلاستیکی برای حداکثر دوام و طراحی سبک استفاده می کند.
  • طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت شامل آرسل و موم های لاستیکی در هر درز و یک حلقه لاستیکی است که پایه لنز را برای استفاده ایمن در هنگام کار در شرایط نامساعد جوی آرسل و موم می کند.
  • قسمت جلویی لنز دارای یک پوشش فلوئور است که آب، روغن و سایر آلودگی ها را دفع می کند و تمیز کردن لنز را آسان می کند.
  • هود لنز شامل یک دکمه قفل و پنجره فیلتر برای تنظیم آسان تر فیلترهای دوار (به عنوان مثال پلاریزرها، ND های متغیر) است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II Lens (Sony E)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II Lens (Sony E)"، کلیک کنید.