نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 24-105mm f/4 G OSS

بررسی تخصصی لنز Sony FE 24-105mm f/4 G OSS

بررسی لنز Sony FE 24-105mm f/4 G OSS

لنز Sony FE 24-105mm f/4 G OSS ساخت شرکتسونی» طراحی شده برای انعطاف پذیری و در نظر گرفته شده برای دوربین های بدون آینه E-mount علاوه بر محدوده مفید فاصله کانونی، حداکثر دیافراگم ثابت f/4 است که عملکرد ثابت را در سراسر محدوده زوم حفظ می کند و همچنین کنترل عمق میدان را بهبود می بخشد. Benefitting Access یک طراحی اپتیکال پیشرفته است که از عناصر شیشه ای غیرکروی با پراکندگی فوق العاده کم برای کنترل حاشیه های رنگ، اعوجاج و انواع انحرافات برای وضوح و وضوح بیشتر استفاده می کند. یک پوشش نانو AR نیز برای سرکوب شعله ور شدن لنز و هاله برای کنتراست بالا و دقت رنگ هنگام کار در نور روشن اعمال شده است.

علاوه بر تطبیق پذیری، لنز 24-105 میلی متری f/4 همچنین دارای سیستم تثبیت کننده تصویر اپتیکال SteadyShot برای به حداقل رساندن لرزش دوربین برای عکاسی واضح تر در دست است، و این سیستم را می توان با دوربین های انتخابی با لرزشگیر مبتنی بر سنسور جفت کرد. کنترل موثر تاری موتور فوکوس خودکار موج مافوق صوت با درایو مستقیم همراه با طراحی فوکوس داخلی فوکوس سریع و بی صدا و همچنین کنترل فوکوس دستی طبیعی را برای عکس ها و ویدیوها فراهم می کند. علاوه بر این، دارای ساختار فیزیکی مقاوم در برابر آب و هوا، همراه با یک عنصر جلویی با پوشش فلوئور است که امکان استفاده از آن را در آزمایش آب و هوا فراهم می کند.

توجه: این یک لنز زوم سروو موتوری نیست.

  • این لنز 24-105 میلی‌متری که طیف وسیعی از زاویه دید عریض تا تله‌فوتوی کوتاه را پوشش می‌دهد، برای دوربین‌های بدون آینه E-mount فول فریم طراحی شده است، اما می‌تواند در مدل‌های APS-C نیز استفاده شود و فاصله کانونی 36-157.5 میلی‌متر را فراهم کند. دامنه را انجام می دهد.
  • حداکثر دیافراگم ثابت f/4 عملکرد ثابتی را در سراسر محدوده زوم و همچنین کنترل بیشتری بر موقعیت فوکوس برای تکنیک‌های عمق میدان کم ارائه می‌کند.
  • چهار عنصر کروی در طراحی اپتیکال و دو عنصر کروی به عنوان عناصر کروی پیشرفته تعیین شده اند تا به میزان قابل توجهی انحراف کروی و اعوجاج در محدوده زوم را برای وضوح و وضوح بهتر کاهش دهند.
  • سه عنصر پراکندگی بسیار کم نیز برای به حداقل رساندن حاشیه رنگ و انحراف رنگی برای دقت بیشتر رنگ استفاده می شود.
  • پوشش نانو AR برای کاهش انعکاس سطح، تابش خیره کننده و هاله برای بهبود کنتراست و رندر رنگ در شرایط نوری روشن اعمال می شود.
  • تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot به کاهش لرزش دوربین کمک می‌کند تا تصاویر دستی واضح‌تر با سرعت‌های شاتر آهسته‌تر باشند. این سیستم تثبیت‌کننده همچنین می‌تواند با لرزش‌گیر دوربین با تغییر سنسور ترکیب شود تا کنترل موثرتری بر تاری دوربین داشته باشد.
  • موتور فوکوس خودکار موج مافوق صوت با درایو مستقیم و مکانیسم فوکوس داخلی، فوکوس خودکار سریع، بی‌صدا و دقیق را تضمین می‌کند و در عین حال به کنترل طبیعی و بصری فوکوس دستی کمک می‌کند.
  • یک دکمه نگه‌داشتن فوکوس و یک سوئیچ AF/MF روی لوله لنز برای کنترل لمسی بصری و دسترسی سریع به تنظیمات انتخاب‌شده وجود دارد.
  • طراحی آرسل و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت باعث بهبود عملکرد در شرایط نامطلوب می شود و حلقه های کنترل لاستیکی در دماهای پایین تر عمل می کنند.
  • قسمت جلویی لنز دارای پوشش فلوئور است تا از چسبیدن لکه و گرد و غبار به سطح شیشه جلوگیری کند.
  • دیافراگم نه باله دایره ای به کیفیت دلپذیر بوکه در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.
  • توجه: این یک لنز زوم سروو موتوری نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 24-105mm f/4 G OSS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 24-105mm f/4 G OSS"، کلیک کنید.