نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 20mm f/1.8 G

بررسی تخصصی لنز Sony FE 20mm f/1.8 G

Sony FE 20mm f/1.8 G با ارائه میدان دید فوق عریض، یک لنز پرایم با زاویه دید عریض زیبا است که دارای قابلیت حمل، طراحی اپتیکال پیشرفته و کنترل بصری است. طراحی اپتیکال شامل یک جفت عنصر غیر کروی و سه پراکندگی بسیار کم است تا به طور قابل توجهی انواع انحرافات و اعوجاج را کاهش دهد تا بازتاب سطح و تابش خیره کننده را کاهش دهد تا کنتراست هنگام کار در شرایط روشن و نور پس زمینه را بهبود بخشد. همچنین سریع و بی صدا است به عنوان ارائه کنترل پاسخگوتر برای عملیات فوکوس دستی و دارای طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت با پوشش فلوئور برای جلوگیری از عکاسی در شرایط نامناسب.

لنز اولتراواید پرایم برای دوربین‌های فول فریم بدون آینه E-mount Sony طراحی شده است، اما می‌تواند با مدل‌های APS-C که فاصله کانونی معادل 30 میلی‌متر ارائه می‌دهند، استفاده شود.

حداکثر دیافراگم روشن f/1.8 برای کار در شرایط نوری دشوار مناسب است و به حفظ یک فرم نسبتا فشرده کمک می کند.

دو عنصر AA (Advanced Aspherical) به کاهش قابل توجه اعوجاج و انحرافات کروی برای رندر دقیق صحنه های با وضوح بالا کمک می کنند.

سه عنصر پراکندگی بسیار کم، حاشیه های رنگ و انحراف رنگی را کاهش می دهند تا وضوح و دقت رنگ را بهبود بخشند.

پوشش نانو AR برای به حداقل رساندن انعکاس سطح، تابش خیره کننده و هاله برای بهبود کنتراست و رندر رنگ در شرایط نوری روشن اعمال می شود.

سیستم موتور خطی دوگانه XD فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را فراهم می کند و همچنین به کنترل طبیعی و بصری فوکوس دستی کمک می کند. یک سوئیچ AF/MF برای کنترل لمسی این تنظیم روی لوله لنز قرار دارد.

برای کنترل لمسی بصری و دسترسی سریع به تنظیمات انتخاب شده، دکمه های قابل تنظیم نگه داشتن فوکوس روی بدنه لنز وجود دارد.

حلقه دیافراگم فیزیکی را می توان برای تعویض دیافراگم صاف و بی صدا برای استفاده در برنامه های ویدیویی برداشت.

طراحی آرسل و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت امکان عملکرد بهتر در شرایط نامساعد را فراهم می کند و حلقه های کنترل لاستیکی از عملکرد در دماهای پایین تر بهره می برند.

المنت جلویی با پوشش فلوئور در برابر گرد و غبار، رطوبت و اثر انگشت مقاوم است و به راحتی تمیز می شود.

دیافراگم نه باله دایره ای به کیفیت دلپذیر بوکه در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 20mm f/1.8 G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 20mm f/1.8 G"، کلیک کنید.