نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 16-35mm f/2.8 GM

بررسی لنز سونی FE 16-35mm f/2.8 GM

لنز Sony FE 16-35mm f/2.8 GM محصول این شرکتسونی» زوم زاویه باز سریع و منعطف یک زوم با زاویه دید عریض است که برای دوربین های بدون آینه تمام فریم پایه E طراحی شده است. نور عملکرد نور طراحی اپتیکال شامل دو عنصر با پراکندگی بسیار کم برای کاهش انحرافات رنگی به همراه دو عنصر XA و سه عنصر کروی است که به طور قابل توجهی انحرافات کروی را برای درجه بالایی از وضوح و وضوح تصویر کنترل می کند. یک پوشش نانو AR نیز برای کاهش شعله ور شدن لنز و شبح برای افزایش کنتراست و وفاداری رنگ هنگام کار در شرایط نوری روشن اعمال شده است.

این لنز مکمل ویژگی‌های نوری، دارای یک دیافراگم دایره‌ای 11 تیغه‌ای برای ایجاد بوکه صاف و لبه‌های نرم با تصاویر فوکوس انتخابی است. کنترل فوکوس از دو گروه فوکوس خودکار SSM Direct Drive استفاده می‌کند که سریع و بی‌صدا هستند و همچنین کنترل فوکوس دستی پاسخگوتری را ارائه می‌دهند. این لنز همچنین دارای طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت برای پشتیبانی از عکسبرداری در شرایط نامطلوب و دکمه اختصاصی نگه داشتن فوکوس و سوئیچ AF/MF است.

G Master Design

  • این لنز که بخشی از سری G Master سونی است، برای دستیابی به وضوح و وضوح بسیار بالا با اصلاح طیف گسترده ای از انحرافات کروی و کروماتیک طراحی شده است. علاوه بر این، این لنزها دارای طراحی فیزیکی و بصری قوی هستند که هم برای کاربردهای عکاسی و هم برای سینما مفید است.
  • این لنز یک زوم زاویه باز که برای دوربین های بدون آینه E-mount فول فریم طراحی شده است، همچنین با مدل های APS-C که محدوده فاصله کانونی 24-52.5 میلی متر را ارائه می دهند، سازگار است.
  • حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 عملکرد ثابتی را در سراسر محدوده زوم برای کار در شرایط نوری دشوار ارائه می دهد.
  • دو عنصر XA (Extreme Extinction) و سه عنصر غیر کروی در طراحی نوری با دقت سطح عالی برای کنترل موثر آستیگماتیسم، انحنای میدان، کما و سایر انحرافات کروی گنجانده شده است.
  • دو عنصر پراکندگی بسیار کم در طراحی لنز وجود دارد که به کاهش انحرافات رنگی و حاشیه های رنگی برای بهبود وضوح و خنثی رنگ کمک می کند.
  • پوشش نانو AR برای کاهش انعکاس سطح، تابش خیره کننده و هاله برای بهبود کنتراست و رندر رنگ در شرایط نوری روشن اعمال می شود.

جابجایی عملی

  • دو گروه فوکوس خودکار Direct Drive SSM (DDSSM) فوکوس سریع، بی‌صدا و دقیقی را ارائه می‌کنند که هم برای عکس‌ها و هم برای برنامه‌های ویدیویی ایده‌آل است.
  • طراحی آرسل و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت باعث بهبود عملکرد در شرایط نامطلوب می شود و حلقه های کنترل لاستیکی در دماهای پایین تر عمل می کنند. علاوه بر این، المنت جلویی دارای روکش فلورین است که از چسبیدن اثر انگشت و گرد و غبار جلوگیری می کند.
  • دیافراگم 11 تیغه در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی به کیفیت دلپذیر بوکه کمک می کند.

قیمت و خرید

قیمت محصول “لنز Sony FE 16-35mm f/2.8 GM” اکنون 82,850,000 تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 16-35mm f/2.8 GM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony FE 16-35mm f/2.8 GM"، کلیک کنید.