نقد و بررسی لنز سونی Sony E 18-135mm f/3.5-5.6 OSS

بررسی تخصصی لنز Sony E 18-135mm f/3.5-5.6 OSS

Sony E 18-135mm f/3.5-5.6 OSS: انعطاف پذیری و تثبیت نور

لنز Sony E 18-135mm f/3.5-5.6 OSS که محدوده عملی از واید تا تله فوتو متوسط ​​را پوشش می دهد، یک لنز همه کاره زوم معادل 27-202.5 میلی متر برای دوربین های بدون آینه E-mount سونی، APS-C است. این لنز همه کاره برای کار در شرایط مختلف مناسب است و به یک لنز ایده آل برای عکاسی در سفر تبدیل می شود. علاوه بر این، تثبیت‌کننده تصویر به کاهش لرزش دوربین کمک می‌کند و در نتیجه هنگام عکاسی دستی با سرعت‌های شاتر پایین‌تر، تصویر واضح‌تری به دست می‌آید.

طراحی نوری

  • دو عنصر با پراکندگی بسیار کم (ED): این عناصر برای وضوح و دقت رنگ بیشتر به کاهش رنگ‌ها و انحرافات رنگی کمک می‌کنند.
  • عنصر غیر کروی: این عنصر به کنترل اعوجاج و کاهش انحرافات کروی برای دستیابی به وضوح بیشتر و بازتولید تصویر دقیق کمک می کند.
  • دیافراگم هفت تیغه: دیافراگم دایره ای هفت تیغه ای این لنز با استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی به کیفیت بوکه دلپذیر کمک می کند.

تثبیت کننده تصویر و فوکوس خودکار

  • تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot: تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot به کاهش لرزش دوربین کمک می‌کند و در نتیجه هنگام عکاسی دستی با سرعت شاتر پایین‌تر، تصاویر واضح‌تری به دست می‌آید. این سیستم تثبیت‌کننده را می‌توان با لرزشگیر Sensor-Shift در برخی دوربین‌ها ترکیب کرد تا تاری ناشی از لرزش دوربین را به طور موثرتری کنترل کند.
  • موتور AF خطی: این موتور فوکوس خودکار سریع و دقیق را فراهم می کند و فوکوس دقیق و بی صدا را هنگام فیلمبرداری امکان پذیر می کند.
  • دکمه اختصاصی AF/MF: این دکمه به جابجایی سریع بین حالت فوکوس خودکار و دستی کمک می کند.
  • حداقل فاصله کانونی 15 اینچ (حدود 38 سانتی متر) به همراه حداکثر بزرگنمایی 0.29 برای کار با سوژه های نزدیک مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی Sony E 18-135mm f/3.5-5.6 OSS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی Sony E 18-135mm f/3.5-5.6 OSS"، کلیک کنید.