نقد و بررسی لنز سونی FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS بدون جعبه

بررسی تخصصی لنز Sony FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS بدون جعبه

لنز Sony FE 28-70mm f/3.5-5.6

اگر به دنبال یک لنز زوم سبک وزن هستید، 70-28 گزینه خوبی است. لنز مناسب برای دوربین های فول فریم با دیافراگم f/3.5-5.6 لنز مناسب برای عکاسی در نور کم که با وجود عنصر کروی، اعوجاج را به حداقل می رساند. فوکوس سریع داخلی و تثبیت کننده اپتیکال SteadyShot که به جلوگیری از لرزش دست کمک می کند. از دیگر ویژگی های 28-70 می توان به دیافراگم دایره ای آن با 7 تیغه اشاره کرد، نکته مهم این است که این لنز ضد آب و آب بندی است و گرد و غبار و رطوبت روی آن تاثیر نمی گذارد.

به طور کلی اگر بخواهیم مشخصات این لنز را طبقه بندی کنیم، موارد زیر در این طبقه بندی گنجانده شده است:

  • این لنز که برای دوربین های فول فریم E-mount طراحی شده است، محدوده جهانی 28-70 میلی متری را پوشش می دهد: زاویه باز تا تله فوتو. همچنین با دوربین‌های فرمت APS-C که محدوده فاصله کانونی 42-105 میلی‌متر را ارائه می‌کنند، کار می‌کند.
  • یک عنصر شیشه ای با پراکندگی بسیار کم در طراحی لنز گنجانده شده است تا به کاهش انحرافات رنگی و حاشیه های رنگی برای بهبود وضوح و خنثی رنگ کمک کند.
  • سه عنصر کروی در طراحی لنز برای کاهش آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، کما و سایر انحرافات تک رنگ در نظر گرفته شده است.
  • مکانیسم فوکوس داخلی و موتور خطی به یک سیستم سریعتر و پاسخگوتر کمک می کند و مدیریت راحت تر را انجام می دهد.
  • تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot به شما کمک می‌کند هنگام عکاسی دستی با سرعت شاتر پایین، لرزش دوربین را برای تصاویر واضح به حداقل برسانید. این سیستم تثبیت کننده را می توان با تثبیت کننده تصویر سنسور دوربین برای کنترل موثرتر تاری ترکیب کرد.
  • طراحی آب بندی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت به آن اجازه می دهد در شرایط سخت کار کند و حلقه های کنترل لاستیکی در دماهای پایین تر استفاده می شوند.
  • هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی، دیافراگم هفت پره دایره ای به کیفیت دلپذیر بوکه کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS بدون جعبه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS بدون جعبه"، کلیک کنید.