نقد و بررسی لنز زایس ZEISS Touit 12mm f/2.8 مانت Sony E

بررسی تخصصی لنز زایس Touit 12mm f/2.8 Sony E Mount

سونی E-mount Touit 12 mm f/2.8 از ZEISS میدان دید بسیار وسیعی دارد و معادل یک لنز 18 میلی متری واید است که برای عکاسی منظره، معماری و داخلی مناسب است. طراحی اپتیکی پیشرفته دیستاگون از دو عنصر کروی و سه عنصر با پراکندگی کم تشکیل شده است که به کنترل انحرافات، اعوجاج و رنگ‌ها کمک می‌کند تا تصاویر واضح و تصحیح‌شده‌ای برای حفظ کیفیت تصویر ثابت ZEISS T* پوشش ضد انعکاس برای جلوگیری از تابش خیره‌کننده و شعله‌ور شدن بیشتر ایجاد کند. کنتراست و دقت رنگ هنگام کار در شرایط نوری روشن از یک موتور DC برای فوکوس خودکار برای اطمینان از فوکوس سریع، بی صدا و دقیق استفاده می کند.

پرایم زاویه باز برای دوربین های بدون آینه با فرمت APS-C E-mount Sony طراحی شده است و فاصله کانونی معادل 18 میلی متر را ارائه می دهد.

حداکثر دیافراگم روشن f/2.8 برای کار در شرایط کم نور در دسترس است و همچنین برای استفاده در عکاسی نجومی ایده آل است.

مفهوم اپتیکال Distagon وضوح بالا، کیفیت تصویر لبه به لبه تصحیح شده و انحنای میدان بسیار کم را ارائه می دهد.

طراحی نوری از سه عنصر پراکندگی جزئی غیرمعمول برای کاهش حاشیه های رنگ و انحراف رنگی برای افزایش وضوح و وفاداری رنگ استفاده می کند.

دو عنصر کروی اعوجاج و انحرافات کروی را برای وضوح بیشتر و تصویربرداری دقیق تر کنترل می کنند.

پوشش ضد انعکاس T* ZEISS بر روی هر سطح لنز اعمال می شود تا به حداقل رساندن انعکاس و ارائه کنتراست و دقت رنگ بیشتر کمک کند.

سیستم عنصر شناور به حفظ کیفیت تصویر ثابت در سراسر محدوده فوکوس، از 7.1 اینچ تا بی نهایت کمک می کند.

موتور فوکوس خودکار DC فوکوس سریع و بی صدا را فراهم می کند که هم برای تصاویر ثابت و هم برای ضبط ویدیو مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز زایس ZEISS Touit 12mm f/2.8 مانت Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز زایس ZEISS Touit 12mm f/2.8 مانت Sony E"، کلیک کنید.