نقد و بررسی لنز تامرون Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 مانت Sony E

بررسی تخصصی لنز Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2، Sony E Mount

بررسی اجمالی Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2

با طراحی اپتیکال به روز و سیستم فوکوس پیشرفته، Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 زوم E-mount سونی است که محدوده فاصله کانونی گسترده ای برای پرتره و حداکثر دیافراگم روشن f/2.8 ارائه می دهد. اپتیک های اصلاح شده وضوح بالاتر و وضوح بهبود یافته را نسبت به نسل قبلی ارائه می دهند و سیستم فوکوس با مکانیزم VXD (Voice Coil Ultra Torque Drive) جایگزین شده است که عملکرد سریعتر و دقیق تری را برای مطابقت با برنامه های عکاسی و ویدیویی به دست می آورد. به عنوان نسل دوم این لنز محبوب، این نسخه به روز شده همچنین شاهد بهبودهایی در طراحی خارجی لنز، حداقل فاصله کانونی نزدیکتر 7.1 اینچ و یک پورت اتصال جدید برای ساده سازی فرآیند کار با نرم افزار Tamron Lens Utility برای اصلاحات است. . یکی دیگر از ویژگی های این لنز طراحی ارگونومیک به روز برای بهبود عملکرد است. پورت داک همچنین با نرم افزار Tamron Lens Utility کار می کند تا عملکرد لنز و به روز رسانی سیستم عامل را از طریق لنز به جای دوربین سفارشی کند.

پوسته پوسته شدن

یک زوم استاندارد انعطاف‌پذیر که برای دوربین‌های بدون آینه E-mount سونی فول فریم طراحی شده است، اما می‌تواند برای مدل‌های APS-C با محدوده فاصله کانونی 42-112.5 میلی‌متر نیز استفاده شود.

دیافراگم

حداکثر دیافراگم ثابت روشن f/2.8 روشنایی ثابتی را در سراسر محدوده زوم و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان برای کار با تکنیک‌های فوکوس انتخابی فراهم می‌کند.

طراحی نوری

طراحی اپتیکال بهبود یافته وضوح را بهبود می بخشد و عملکرد تصویربرداری را افزایش می دهد.

تمرکز کنید

مکانیسم فوکوس موتور خطی VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را در سراسر محدوده زوم فراهم می کند. حداقل فاصله کانونی تنها 7.1 اینچ و حداکثر بزرگنمایی 1:2.7 برای کار با سوژه های نزدیک است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز تامرون Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 مانت Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز تامرون Tamron 28-75mm f/2.8 Di III VXD G2 مانت Sony E"، کلیک کنید.