نقد و بررسی لنزسونی Sony Distagon T* FE 35mm f/1.4 ZA

بررسی تخصصی Sony Distagon T* FE 35mm f/1.4 ZA

Sony Distagon T* FE 35mm f/1.4 ZA: لنز زاویه باز ثابت با سرعت بالا

لنز Distagon T* FE 35mm f/1.4 ZA سونی، فاصله کانونی گسترده کلاسیک دوربین های فول فریم E-mount سونی را با سرعت، عملکرد اپتیکال عالی و فناوری پیشرفته به ارمغان می آورد. این لنز برای انواع سوژه ها مناسب است و عملکرد عالی در عکاسی خیابانی، منظره و سبک زندگی ارائه می دهد. علاوه بر این، طراحی روشن آن برای عکاسی در نور محیط و استفاده از تکنیک فوکوس انتخابی ایده آل است.

طراحی اپتیک زایس

این لنز بر اساس مفهوم اپتیکال Distagon از Zeiss ساخته شده است. طراحی این لنز با 12 عنصر در 8 گروه امکان حداکثر دیافراگم بزرگ f/1.4 را فراهم می کند و در عین حال به حداقل رساندن انحراف رنگ و کروی کمک می کند.

  • طراحی نوری این لنز از یک عنصر کروی پیشرفته (AA) و دو عنصر غیرکروی دیگر برای کمک به کنترل موثر آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، کما و سایر انحرافات کروی استفاده می‌کند.
  • پوشش‌های ضد انعکاس زایس T* بر روی تمام سطوح لنز اعمال می‌شوند تا انعکاس را به حداقل برسانند و وضوح تصویر، کنتراست و دقت رنگ را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

حداکثر دیافراگم سریع f/1.4

  • حداکثر دیافراگم سریع f/1.4 عکاسی در شرایط نوری سخت را آسان می کند و همچنین امکان کنترل بیشتر بر روی موقعیت فوکوس را در هنگام استفاده از تکنیک های عمق میدان کم فراهم می کند.
  • دیافراگم 9 تیغه دایره ای به ایجاد بوکه زیبا در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

فوکوس خودکار و کاربر

  • سیستم فوکوس خودکار موتور موج مستقیم (DDSSM) و مکانیسم فوکوس داخلی عملکرد سریع، بی صدا و دقیق را تضمین می کند و همچنین به کنترل فوکوس دستی طبیعی و شهودی کمک می کند.
  • دکمه سوئیچ AF/MF روی بدنه لنز برای کنترل لمسی حالت فوکوس قرار دارد.
  • حلقه دیافراگم فیزیکی را می توان برای تغییرات صاف و بی صدا در دیافراگم، به ویژه هنگام فیلمبرداری، کلیک کرد.
  • آرسل و موم در برابر گرد و غبار و رطوبت امکان عملکرد در شرایط نامساعد جوی را فراهم می کند و حلقه های کنترل لاستیکی برای استفاده در دماهای پایین مناسب تر هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنزسونی Sony Distagon T* FE 35mm f/1.4 ZA" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنزسونی Sony Distagon T* FE 35mm f/1.4 ZA"، کلیک کنید.