نقد و بررسی فلاش گودکس Godox QS-400 II Flash

بررسی تخصصی Godox QS-400 II Flash Expert

بررسی فلش Goodex QS_400 II

اعداد پیشرو با برد 64 متر، هد فلاش QS400II از Godex یک فلاش 5600K متعادل در نور روز با ویژگی ها و عملکرد مناسب با قیمت مقرون به صرفه است. از ویژگی های این فلاش می توان به زمان بازیابی 0.3-1.5 ثانیه و مدت زمان کوتاه فلاش در 1/2000 ثانیه اشاره کرد. قدرت فلاش از 1/32 تا توان کامل در 50 مرحله قابل تنظیم است، در حالی که چراغ مدل سازی 150 وات دارای یک حالت نسبت است که به تعیین سطح نور کمک می کند و یک حالت درصدی که روشنایی را از 5 تا 100 درصد تنظیم می کند. تنظیمات از طریق دکمه‌های روی پنل پشتی قابل دسترسی هستند و بر روی صفحه نمایش LCD با خوانایی آسان نمایش داده می‌شوند. گزینه‌های راه‌اندازی عبارتند از کابل همگام‌سازی، دکمه تست، و تنظیمات جانبی (فناوری برده به شما امکان می‌دهد فلاش را روشن کنید). همزمان با چشمک زدن سر دیگر). QS400II دارای یک سیستم رادیویی 32 کاناله X1 است که امکان کنترل عملکرد بی سیم را با خرید جداگانه فرستنده XT16، FT16 یا X1 فراهم می کند. هد فلاش همچنین دارای عملکرد قبل از فلاش است (این عملکردی است که اکثر سیستم ها برای تنظیم نورسنجی فلاش انجام می دهند و کاربرد دیگر آن برقراری ارتباط داده ها با فلاش های بی سیم است) که وظیفه عکسبرداری با دوربین های دیگر است که از فلاش پیش فلاش استفاده می کنند. فلش استفاده از آن را آسان می کند. از دیگر ویژگی های این فلاش وزن دو کیلوگرمی آن است، بنابراین حمل دو عدد Qs-400 یا حتی بیشتر از حمل کیسه های فلش سنگین راحت تر است. فلاش QS400II دارای پایه لوازم جانبی Bowens است که به شما امکان می دهد سایر لوازم جانبی Godex را روی آن نصب کنید. هد فلاش همچنین دارای پایه چرخشی است و با ولتاژ 100-120 VAC کار می کند.

خصوصیات

فناوری داخلی Wireless X با فرکانس 2.4 گیگاهرتز

از ماشه بی سیم TTL X1 و همچنین کنترل از راه دور XT16 یا FT16 برای کنترل از راه دور برق هد فلاش، نور مدل سازی، شلیک فلاش و موارد دیگر استفاده کنید. این سامانه دارای 32 کانال رادیویی و 16 گروه می باشد.

بازیابی سریع و مدت زمان رعد و برق

سری Godex QSII دارای بازیابی 0.3 تا 1.5 ثانیه و مدت زمان فلاش 1/800 تا 1/2000 ثانیه است.

تنظیم دقیق میزان توان

  • توان را می توان از 1/32 تا 1/1 (6 مرحله) در 50 مرحله در مراحل 0.1 تنظیم کرد.
  • لامپ مدل سازی 150 وات دارای 3 حالت خاموش، متناسب و درصد (5 تا 100 درصد) می باشد.

حالت برده را فعال کنید

هد فلاش دارای حالت های خاموش، S1 و S2 فعال است و هد فلاش قابلیت همگام سازی با دوربین های قبل از فلاش را دارد.

آسان برای استفاده

صفحه کلید و دکمه های چند منظوره، صفحه نمایش LCD با قابلیت نمایش تنظیمات و عملکردها با وضوح بالا

ایمن و قابل اعتماد

پوشش فلاش و نور مدل سازی علاوه بر عایق الکتریکی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فلاش گودکس Godox QS-400 II Flash" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فلاش گودکس Godox QS-400 II Flash"، کلیک کنید.