نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری هندی کم سونی FDR-AX43A UHD 4K

بررسی تخصصی دوربین فیلمبرداری سونی FDR-AX43A UHD 4K

بررسی اجمالی Sony FDR-AX43A

با دوربین Hi-Fi 4K FDR-AX43A UHD 4K از سونی، در حال حرکت، فیلم‌های روان بگیرید. این دوربین فیلمبرداری جمع و جور دارای یک گیمبال داخلی با تثبیت کننده تصویر اپتیکال متعادل SteadyShot و سنسور Exmor R CMOS برای تصویربرداری در نور کم برای ایجاد ویدیوی شفاف و با کیفیت بالا UHD 4K یا عکس های 16.6 مگاپیکسلی است. با استفاده از کدک XAVC S سونی، ویدیوهای UHD 4K با حداکثر سرعت 100 مگابیت یا 1080p HD با سرعت 24 یا 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. فوکوس خودکار سریع و هوشمند، سوژه های شما را در عین شارپ نگه داشتن آنها ردیابی می کند، و لنز زوم Vario-Sonnar T ZEISS دارای زوم اپتیکال دیجیتال 20x/30 برابر در 4K و تا 250 برابر زوم دیجیتال در HD است.

حالت فیلم دوگانه FDR-AX43A به شما امکان می دهد فیلم های MP4 را همزمان با ویدیوی XAVC S 4K خود ضبط کنید که برای پخش در تلفن شما و آپلود سریعتر در شبکه یا وب عالی است. حالت ویدیوی دوگانه همچنین استفاده از Highlight Movie Maker را امکان پذیر می کند، یک ویژگی تک دکمه ای که یک حلقه برجسته از فیلم شما ایجاد می کند که می توانید به سرعت در یک رویداد پخش کنید. حالت تایم لپس 4K را می توان برای فشرده سازی ماجراجویی های خود یا ثبت مناظر خیره کننده استفاده کرد.

صفحه نمایش LCD نیمه چرخشی لمسی

برای نظارت بر عکس‌های خود از پشت دوربین یا از جلو هنگام استفاده از دوربین برای فیلم‌برداری، صفحه نمایش LCD لمسی نیمه چرخشی 921K 3 اینچی برای عکاسی به سبک سلفی و سایر گزینه‌های ترکیب‌بندی عکس عالی است. به سادگی صفحه را دوباره باز کنید و برق به طور خودکار روشن می شود و به شما امکان می دهد برای عملکرد سریع و آسان به منوی تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشید.

کار آسان

دوربین فیلمبرداری FDR-AX43A دارای طیف وسیعی از گزینه‌های تصویر و صدا خودکار برای عملیات نقطه‌گذاری و عکس‌برداری آسان، و همچنین کنترل‌های دستی پیشرفته‌تر است که به کاربران پیشرفته آزادی خلاقیت بیشتری ارائه می‌دهد. برای کنترل زوم، فوکوس، نوردهی، عنبیه، سرعت شاتر، نوردهی یا تعادل رنگ سفید، می توان یک حلقه قابل تخصیص در جلوی دوربین فیلمبرداری اختصاص داد.

سنسور CMOS کم نور Exmor R 1/2.5 اینچی

سنسور CMOS حساسیت بیشتری را برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا با نویز کمتر در شرایط عکاسی تاریک و همچنین روشن فراهم می کند.

گیمبال داخلی با تثبیت کننده نوری

گیمبال یکپارچه FDR-AX43A با تثبیت کننده تصویر اپتیکال متوازن SteadyShot از لرزش و لرزش تصاویر شما، حتی هنگام حرکت یا زوم کردن، جلوگیری می کند.

لنز ZEISS Vario-Sonnar T با زوم اپتیکال 20 برابر

لنز Vario-Sonnar T ZEISS دارای فاصله کانونی معادل 35 میلی‌متر 26.8 میلی‌متر (در حالت فیلم) برای قرار گرفتن بیشتر در عکس‌های شما و محدوده زوم اپتیکال 20 برابر در UHD 4K است. پوشش های متعدد انعکاس های ناخواسته، هاله ها و تابش خیره کننده را کاهش می دهد. برای نزدیک‌تر کردن شما به اکشن، می‌توان محدوده بزرگ‌نمایی را با استفاده از زوم تصویر شفاف به 30x/40x (4K/HD) افزایش داد.

فوکوس خودکار هوشمند سریع

فوکوس خودکار هوشمند سریع از فوکوس خودکار با تشخیص کنتراست دقیق برای به حداقل رساندن لرزش لنز، پیش‌بینی محدوده فوکوس خودکار، و سرعت بخشیدن به درایو لنز استفاده می‌کند تا بتوانید لحظات زودگذر بیشتری را ثبت کنید.

ضبط صدا 5.1 کاناله

در طول ضبط AVCHD، یک میکروفون 5.1 کاناله داخلی صداهای فعالی را که از پنج جهت می‌آیند دریافت می‌کند، بنابراین می‌توانید فیلم‌های خانگی خود را همانطور که در حین ضبط تجربه کرده‌اید، تجربه کنید. سطح سنج روی پنل LCD نظارت بصری سطوح هر کانال را فراهم می کند.
توجه: صدای 5.1 کانال فقط هنگام ضبط در AVCHD در دسترس است، بنابراین برای ضبط UHD 4K که از کدک XAVC S استفاده می کند، در دسترس نیست.

عملکرد صوتی با نویز کمتر

میکروفون برای جمع‌آوری صدای واضح از پنج جهت طراحی شده است که امکان بازتولید صدا را با جداسازی واضح فراهم می‌کند.

ضبط فول اچ دی با سرعت بالا

با کیفیت 1080p با سرعت 120 فریم در ثانیه عکس بگیرید و آن را در نرم افزار ویرایش خود وارد کنید تا ویدیوی حرکت آهسته با وضوح بالا ایجاد کنید. این برای مشاهده دقیق‌تر حرکت آهسته، ورزش و فعالیت‌های روزمره که ممکن است خیلی سریع در زمان واقعی اتفاق بیفتد و واضح‌تر دیده نشود مفید است.

کدک های XAVC S، AVCHD و MP4

FDR-AX43A فیلم‌های 4K و HD را با فرمت XAVC S ضبط می‌کند که از MPEG-4 AVC/H.264 برای فشرده‌سازی ویدیو و PCM خطی برای فشرده‌سازی صدا استفاده می‌کند، در حالی که فایل‌ها را در یک پوشش MP4 ضبط می‌کند که امکان ضبط طولانی و زمان طولانی را فراهم می‌کند. . ویرایش آسان شما همچنین می توانید انتخاب کنید که HD در AVCHD (ایده آل برای ضبط HDTV و دیسک های Blu-ray) یا MP4 (ایده آل برای اشتراک گذاری در وب) ضبط شود.

فیلمبرداری دوگانه

دو فیلم را به طور همزمان ضبط کنید، یکی با فرمت XAVC S یا AVCHD با حداکثر کیفیت و دیگری با فرمت MP4. این به شما یک فایل کوچک آماده برای اشتراک گذاری فوری، به علاوه یک فایل حرفه ای برای ویرایش بیشتر می دهد.

تایم لپس 4K

تصاویر ثابت 4K را به طور مداوم در مدت زمان طولانی و در یک بازه زمانی ثابت انتخاب شده از یک عکس به عکس بعدی ضبط کنید، کل توالی تصاویر ثابت را در مرحله پس از تولید ویرایش کنید و این دنباله از تصاویر را به عنوان فیلم پخش کنید.

پخش نمونه فوق العاده فول اچ دی

تجربه تماشای خود را حتی بدون تلویزیون 4K افزایش دهید. با استفاده از سوپرنمونه‌برداری، دوربین به‌طور خودکار فیلم‌های 4K را به جزئیات خیره‌کننده Full HD تبدیل می‌کند.

کد زمان و بیت کاربر

کد زمان و بیت سفارشی را می توان به عنوان عناصر داده به ویدیوها اضافه کرد. ویژگی Timecode ساعت ها/دقیقه ها/ثانیه ها/فریم ها را روی داده های تصویر برای ویرایش پیشرفته ویدئو ضبط می کند. ویژگی User Bit اطلاعاتی مانند تاریخ، زمان و شماره صحنه را با اعداد هشت رقمی دلخواه ثبت می کند و برای ویرایش فیلم ها با استفاده از دو یا چند دوربین مفید است.

صفحه نمایش لمسی 3 اینچی Clear Photo LCD

صفحه نمایش 3 اینچی LCD 921K کج نمای واضحی را برای تماشا، پخش جریانی یا وبلاگ نویسی فراهم می کند.

تاکید کارگردان

Highlight Movie Maker به طور خودکار بهترین صحنه ها را از ویدیوهای شما انتخاب می کند و یک حلقه برجسته MP4 از اقدامات ضبط شده شما ایجاد می کند تا فوراً به اشتراک گذاشته و از آن لذت ببرید.

اتصال آسان با گوشی های هوشمند از طریق Wi-Fi/NFC

پشتیبانی داخلی Wi-Fi/NFC اتصال آسان با تلفن های هوشمند را برای اشتراک گذاری با یک لمس و کنترل از راه دور با یک لمس امکان پذیر می کند. NFC (ارتباطات میدان نزدیک) راحتی “اتصال لمسی” را هنگام انتقال تصاویر به تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی فراهم می کند. به سادگی دستگاه سازگار با NFC خود را به دوربین فیلمبرداری لمس کنید تا اتصال برقرار شود.

پخش زنده

ماجراجویی را همانطور که اتفاق می افتد از طریق Ustream زنده به اشتراک بگذارید. اکنون دایره دوستان و خانواده شما می توانند با ورود به Ustream از هر نقطه، هیجان را در زمان واقعی به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید حساب‌های اجتماعی مورد علاقه خود را متصل کنید تا هنگام شروع پخش ویدیو، به دوستان خود اطلاع دهید.

چندین دوربین را مدیریت کنید

با افزودن زوایای دیگر دوربین، چشم اندازی متفاوت به ویدیوهای خود اضافه کنید. از طریق Wi-Fi به حداکثر پنج دوربین سازگار سونی متصل شوید و از صفحه نمایش LCD دوربین فیلمبرداری استفاده کنید تا آنچه را که دوربین های دیگر می بینند بررسی کنید و شروع به ضبط همزمان در همه دوربین های همگام کنید. پس از ضبط، می توانید از نرم افزار PlayMemories Home (قابل دانلود رایگان از وب سایت سونی) برای ویرایش و ساخت فیلم های چند شات به راحتی استفاده کنید.

حالت خودکار هوشمند

خودکار هوشمند با تجزیه و تحلیل عکس شما و سپس انتخاب خودکار تنظیمات مناسب از ده حالت مختلف صحنه و کاهش نویز، یک قدم فراتر از حالت‌های خودکار سنتی می‌رود. 60 ترکیب مختلف امکان پذیر است: پرتره، کودک، سه پایه، نور پس زمینه، منظره، نورافکن، گرگ و میش، ماکرو و نور کم.

کفش های جانبی با رابط های بسیاری

با اتصال لوازم جانبی اضافی از طریق کفش چند رابط، قابلیت های عکاسی و فیلم برداری را گسترش دهید. یک منظره یاب الکترونیکی، فلاش خارجی، میکروفون استریو یا حتی یک کنترل از راه دور سازگار را از طریق ترمینال چندگانه وصل کنید.

توقف پخش

از طریق خروجی HDMI دوربین فیلمبرداری به HDTV 1080p خود متصل شوید و بخش خاصی از تصویر 4K را برای پخش انتخاب کنید. می توانید بخش را با استفاده از کلید منوی دوربین فیلمبرداری جابجا کنید و با استفاده از اهرم زوم اندازه آن را تغییر دهید.

ویژگی های اضافی

  • ضبط دوگانه (ضبط فیلم و تصویر ثابت)
  • فیلمبرداری فیلم
  • تشخیص چهره و شاتر لبخند
  • حرکت گلف/سکته مغزی
  • BRAVIA Sync (CEC)
  • قفل AF
  • رای من را لغو کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری هندی کم سونی FDR-AX43A UHD 4K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری هندی کم سونی FDR-AX43A UHD 4K"، کلیک کنید.