نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 2000D 18-55mm IS II

بررسی تخصصی دوربین Canon EOS 2000D 18-55mm IS II

بررسی دوربین Canon EOS 2000D 18-55mm IS II

دوربین Canon EOS 2000D 18-55mm IS II تولید شرکتکانون» یک دوربین DSLR کامپکت خوب با قابلیت های تصویربرداری فراوان و طیف وسیعی از ویژگی های مفید. Canon 2000D با ترکیب یک سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 4+، عکس هایی با وضوح بالا با وضوح قابل توجه، نویز کاهش یافته و محدوده حساسیت بومی منعطف بین ISO 100-6400 برای کار در شرایط مختلف نوری تولید می کند. سنسور و پردازنده همچنین قادر به عکاسی پیاپی تا 3 فریم در ثانیه برای عکاسی از سوژه های متحرک و همچنین فیلمبرداری Full HD 1080/30p هستند. برای عکاسی با منظره یاب اپتیکال، یک سیستم AF 9 نقطه ای یک نقطه فوکوس خودکار از نوع متقاطع مرکزی را برای افزایش دقت و سرعت فوکوس ترکیب می کند و یک سیستم فوکوس تشخیص کنتراست دقت AF بهبود یافته را هنگام ضبط ویدیو یا عکسبرداری در منظره یاب ارائه می دهد.

سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 4+

در قلب Canon EOS 2000D 18-55mm IS II یک سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 4+ قرار دارد که برای ارائه سرعت در سراسر سیستم دوربین و کیفیت تصویر فوق‌العاده ترکیب می‌شوند. عکاسی با حداکثر سرعت 3 فریم در ثانیه برای گرفتن سوژه های متحرک امکان پذیر است – تا 150 عکس متوالی JPEG یا تا 11 فریم خام متوالی – و همچنین می توان ویدیوهای Full HD 1080p را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کرد. برای کار در شرایط نوری مختلف، محدوده حساسیت ISO 100-6400 را می توان تا ISO 12800 افزایش داد تا از عکاسی در نور کم استفاده کنید.

سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای

EOS 2000D 18-55mm IS II از یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 9 نقطه ای برای ارائه درجه بالایی از دقت فوکوس در شرایط نور مختلط و با کنتراست کم استفاده می کند. این سیستم فوکوس همچنین از مکانیزم AI Servo AF برای ردیابی سریعتر و نتایج دقیق تر استفاده می کند.

طراحی بدنه و وای فای داخلی

  • 2000D 18-55mm دارای یک نمایشگر LCD بزرگ 3.0 اینچی با وضوح 920K نقطه است که به عنوان ابزاری روشن برای تصویربرداری زنده و پخش عمل می کند.
  • منظره یاب اپتیکال پنتا آینه، نمای روشن و واضحی از صحنه هنگام عکاسی ارائه می دهد، که برای ردیابی سریع سوژه ها و کار در شرایط روشن ایده آل است.
  • Wi-Fi داخلی با NFC به دوربین DSLR اجازه می دهد تا با یک تلفن هوشمند یا تبلت جفت شود تا به صورت بی سیم عکس ها و فیلم ها را برای انتشار آنلاین فوری به اشتراک بگذارد.
  • اتصال Wi-Fi همچنین کنترل بی سیم دوربین را از دستگاه های تلفن همراه متصل با استفاده از برنامه Camera Connect امکان پذیر می کند.
  • سازگار با طیف کامل لنزهای EF و EF-S کانن.

لنز EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

همراه با بدنه دوربین، لنز EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II قرار دارد که محدوده فاصله کانونی 28.8-88 میلی متری را ارائه می دهد که زاویه دید عریض تا پرسپکتیو تله فوتو کوتاه را پوشش می دهد. یک عنصر غیرکروی در طراحی اپتیکال انحرافات کروی را کنترل می کند و به وضوح بیشتر کمک می کند، در حالی که لرزشگیر اپتیکال لرزش دوربین را برای عکسبرداری با دست واضح تر به حداقل می رساند.

سایر عملکردهای دوربین

  • حالت هوشمند صحنه خودکار دوربین به طور هوشمند تنظیمات دوربین مناسب را بر اساس انواع صحنه شناخته شده برای نوردهی دقیق انتخاب می کند.
  • راهنمای عملکرد کمک می کند تا با عملکردهای مختلف دوربین آشنا شوید و توضیحات مختصری از حالت های تصویربرداری، تنظیمات و جلوه ها برای عملکرد آسان ارائه می دهد.
  • حالت های Basic+ و Creative Auto روند دستیابی به یک ظاهر خلاقانه خاص را ساده می کند.
  • فیلترهای خلاقانه به شما امکان می دهند ظاهر تصاویر را در دوربین تغییر دهید، از جمله دوربین اسباب بازی، چشم ماهی و جلوه های مینیاتوری.
  • توازن سفید خودکار دارای تنظیم “اولویت سفید” برای حفظ بازتولید رنگ دقیق و تصحیح رنگ های گرمتر هنگام عکاسی در شرایط نور تنگستن است.
  • سبک تصویر: خودکار، استاندارد، عمودی، منظره، خنثی، دقیق، تک رنگ و تعریف شده توسط کاربر 1-3.
  • تنظیمات کنترل نوردهی مبتنی بر منطقه: خودکار هوشمند صحنه، فلاش خاموش، حالت خودکار خلاقانه، پرتره، منظره، نمای نزدیک، ورزش، غذا، و پرتره شب.
  • پشتیبانی زبان: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هلندی، دانمارکی، پرتغالی، فنلاندی، ایتالیایی، نروژی، سوئدی، اسپانیایی، یونانی، روسی، لهستانی، مجارستانی، چکی، رومانیایی، اوکراینی، ترکی، عربی، تایلندی، چینی ساده شده/سنتی، کره ای و ژاپنی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 2000D 18-55mm IS II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 2000D 18-55mm IS II"، کلیک کنید.