نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon 250D 18-55 III

ارزیابی تخصصی دوربین Canon 250D 18-55 III

بررسی فقط بدنه Canon EOS 250D

Canon EOS 250D با لنز EF-S 18-55mm III این یک دوربین DSLR جمع و جور و همه کاره است که ترکیبی ایده آل از قابلیت های عکاسی و فیلم برداری را ارائه می دهد.

سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8 عکاسی با کیفیت بالا و فیلم برداری UHD 4K با محدوده حساسیت ISO 100-25600 را امکان پذیر می کند. ویدئوهای تایم لپس 4K را نیز می‌توان در دوربین ضبط کرد تا به‌طور خلاقانه از اشیا در طول زمان عکس بگیرید.

Dual Pixel CMOS AF این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز برای فوکوس سریع، دقیق و روان هنگام ضبط ویدیو یا تصویربرداری در حالت Live View استفاده می کند. هنگام عکاسی با استفاده از منظره یاب اپتیکال، سیستم تشخیص فاز 9 نقطه ای برای فوکوس سریع و دقیق در انواع سناریوهای عکسبرداری استفاده می شود.

صفحه نمایش لمسی LCD 3.0 اینچی 1.04 میلیون نقطه ای دوربین برای کنترل تنظیمات بصری و نظارت بر نمای زنده تعبیه شده است. این صفحه نمایش از طراحی چرخشی برای مشاهده آسان از زوایای کار بالا و پایین استفاده می کند.

Wi-Fi و بلوتوث داخلی دوربین، اتصال سریع و آسان به تلفن هوشمند یا تبلت را برای اشتراک‌گذاری بی‌سیم تصویر و کنترل دوربین از راه دور امکان‌پذیر می‌سازد.

سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8

این دوربین با استفاده از سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8 ترکیبی عالی از قابلیت های عکاسی و فیلم برداری را ارائه می دهد. محدوده حساسیت ISO 100-25600 دوربین برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است و قابلیت مدیریت نویز آن وضوح قابل توجهی را تضمین می کند. این پردازنده همچنین امکان عکاسی پیاپی تا 5 فریم در ثانیه و فیلم برداری UHD 4K را نیز فراهم می کند.

فیلمبرداری UHD 4K

این دوربین علاوه بر ضبط عکس، از فیلمبرداری UHD 4K24p و همچنین فیلمبرداری Full HD و HD پشتیبانی می کند. ضبط ویدیوی دوربین با عملکردهای فوکوس Dual Pixel CMOS AF و Movie Servo AF و همچنین طراحی صفحه لمسی نمایشگر LCD برای کنترل بصری بهبود یافته است. Movie Digital IS همچنین به تثبیت فیلم کمک می کند و لرزش دوربین پنج محور را کاهش می دهد. علاوه بر این، یک جک میکروفون خارجی برای کنترل بیشتر بر صدای ضبط شده در طراحی محفظه گنجانده شده است.

با قابلیت فیلمبرداری، از حالت فیلم Time-Lapse ویژه نیز می توان برای عکسبرداری خلاقانه از اشیاء در مدت زمان طولانی تر استفاده کرد. تنظیمات فاصله بین 1 ثانیه تا 60 دقیقه برای بین 2 تا 3600 فریم متوالی در دسترس هستند. این فریم‌های مجزا را می‌توان به‌طور خودکار در یک فایل ویدیویی 4K یا Full HD برای پخش یکپارچه مونتاژ کرد.

فوکوس خودکار 9 نقطه ای با تشخیص فاز و Dual Pixel CMOS AF

با استفاده از عکاسی با منظره یاب اپتیکال، سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 9 نقطه ای این دوربین، فوکوس سریع و دقیق را در شرایط نوری دشوار تضمین می کند. نقطه مرکزی این سیستم نیز یک ضربدر برای افزایش دقت و سرعت است.

سیستم Dual Pixel CMOS AF هنگام ضبط ویدیو یا عکس گرفتن در حالت Live View استفاده می شود. این سیستم فوکوس روان و سریع را به شیوه ای دوربین فیلمبرداری ارائه می دهد. این سیستم دو فتودیود مجزا در هر پیکسل را ادغام می کند تا شبکه گسترده و متراکمی از عناصر تشخیص فاز را در اکثر سنسورهای تصویر فراهم کند. این به کاهش تقاضای فوکوس کمک می‌کند و کنترل فوکوس مستقیم‌تری را فراهم می‌کند.

هنگام کار با تصاویر ثابت، این سیستم فوکوس برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق کار می کند. این امر آن را برای عکسبرداری و ردیابی اجسام متحرک ایده آل می کند. همچنین می‌توان از فوکوس خودکار تشخیص چشم برای اولویت‌بندی فوکوس روی چشم سوژه آشنا استفاده کرد.

هنگام فیلمبرداری، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام تغییر سوژه های مختلف یا فواصل مختلف در صحنه تضمین می کند. این حالت همچنین به شما امکان می دهد حساسیت ردیابی، سرعت AF و اولویت ردیابی چهره را تنظیم کنید.

با استفاده از سیستم فوکوس خودکار لمسی، فوکوس قفسه ای فقط با لمس عناصر موجود در صحنه روی صفحه لمسی برای تغییر فوکوس بصری امکان پذیر است. ردیابی سوژه در فیلم‌ها نیز به لطف قابلیت Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص سوژه‌ها و حفظ فوکوس هنگام کار در صحنه‌های در حال تغییر یا شلوغ بهبود یافته است.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

  • صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی 1.04 میلیون نقطه ای یک راه بصری و آسان برای کنترل نقاط فوکوس، پیمایش منوها و بررسی تصاویر ارائه می دهد. همچنین صفحه نمایش دارای طراحی چرخشی است که به راحتی می توان آن را از زاویه بالا و پایین کنترل کرد.
  • منظره یاب اپتیکال Pentamirror نمای واضح و روشنی را برای عکاسی در سطح چشم فراهم می کند.
  • Wi-Fi داخلی امکان اشتراک‌گذاری آسان عکس‌ها و فیلم‌ها را با دستگاه‌های همراه متصل می‌دهد.
  • بلوتوث همچنین امکان اتصال به تلفن هوشمند یا تبلت را برای اشتراک گذاری سریع تصویر بین دستگاه ها و همچنین کنترل از راه دور دوربین فراهم می کند.
  • باتری لیتیوم یون قابل شارژ LP-E17 ارائه شده تقریباً 1630 عکس در هر بار شارژ هنگام استفاده از منظره یاب و تقریباً 350 عکس در هر بار شارژ هنگام کار در حالت Live View ارائه می دهد.

لنز EF-S 18-55mm III

Canon EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III یک لنز زوم استاندارد سبک و جمع و جور است که برای دوربین‌های Canon DSLR با سنسورهای APS-C طراحی شده است. این لنز برای طیف وسیعی از سبک های عکاسی از جمله زاویه باز، پرتره و تله فوتو مناسب است.

سایر ویژگی های دوربین

  • Creative Assist تنظیم تنظیمات دوربین و مشاهده نتایج را در زمان واقعی آسان می کند. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا افکت های روشنایی، کنتراست و اشباع را تنظیم کنید تا دید بهتری از ظاهر نهایی تصویر داشته باشید.
  • دستیار عملکرد و راهنمای حالت عکسبرداری نیز به کاربران کمک می کند تا با عملکردهای مختلف دوربین آشنا شوند. Function Assistant شرح مختصری از هر حالت عکسبرداری ارائه می دهد، در حالی که راهنمای حالت عکسبرداری به کاربران نشان می دهد که چگونه از هر حالت عکسبرداری استفاده کنند.
  • حالت Smooth Skin پنج سطح صاف کردن پوست را برای کمک به کاهش لکه ها و صاف کردن پوست افراد ارائه می دهد.
  • سبک های تصویر موجود عبارتند از: خودکار، استاندارد، پرتره، منظره، جزئیات دقیق، خنثی، وفادار، تک رنگ و تعریف شده توسط کاربر 1-3.
  • حالت های صحنه موجود عبارتند از: پرتره، پوست صاف، عکس گروهی، منظره، ورزش، کودکان، نمای نزدیک، غذا، نور شمع، پرتره شب، صحنه دستی در شب، کنترل نور پس زمینه HDR.
  • فیلترهای خلاقانه موجود عبارتند از سیاه و سفید دانه دانه، فوکوس ملایم، جلوه چشم ماهی، جلوه نقاشی آب، جلوه دوربین اسباب بازی، جلوه مینیاتوری، هنر HDR (استاندارد/روشن/پررنگ/نقش برجسته).
  • زبان های موجود عبارتند از: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هلندی، دانمارکی، پرتغالی، فنلاندی، ایتالیایی، اوکراینی، نروژی، سوئدی، اسپانیایی، یونانی، روسی، لهستانی، چکی، مجارستانی، ویتنامی، هندی، رومانیایی، ترکی، عربی، تایلندی ، ساده شده / سنتی چینی، کره ای، مالایی، اندونزیایی و ژاپنی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon 250D 18-55 III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon 250D 18-55 III"، کلیک کنید.