نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون Nikon Z50 16-50mm

بررسی تخصصی دوربین Nikon Z50 16-50mm

نمای کلی دوربین 16-50 میلی متری نیکون Z50

دوربین 16-50 میلی متری نیکون Z50 با طراحی منحصر به فرد یک دوربین دیجیتال بدون آینه با فرمت DX و پایه Z است. این دوربین در زمینه عکاسی و فیلمبرداری نیز عملکرد خوبی دارد، Z50 دارای سنسور 20.9 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر EXPEED 6 است، ترکیب این دو پردازنده امکان عکاسی پیاپی با سرعت 11 فریم بر ثانیه و همچنین هیبریدی 209- را فراهم می کند. سیستم نقطه ای فوکوس خودکار با سیستم تشخیص چشم و همچنین عملکرد این دوربین با قابلیت افزایش ISO تا 51200 قابل توجه است. از نظر قابلیت فیلمبرداری، فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه برای پخش اسلوموشن نیز پشتیبانی می شود. می توانید از ویرایشگر داخل دوربین برای تنظیم دقیق عکس ها و فیلم ها استفاده کنید و همچنین می توانید از 20 افکت خلاقانه و 10 جلوه ویژه استفاده کنید که تصویر شما را منحصر به فرد می کند.

طراحی بدنه بسیار زیبا و در عین حال ارگونومیک است تا برای عکاسی طولانی مدت موثر باشد. دارای یک منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح بالا است که در محیط های روشن با دید در سطح چشم انسان کار می کند و یک صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی و صفحه نمایش LCD با چرخش 180 درجه که برای سلفی عالی است. به علاوه بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده است. علاوه بر این، Wi-Fi داخلی و بلوتوث را می توان برای اشتراک گذاری آسان تصاویر و کنترل از راه دور دوربین از طریق تلفن همراه از طریق Nikon SnapBridge استفاده کرد.

سنسور 20.9 مگاپیکسلی CMOS DX و پردازشگر تصویر EXPEED 6

ترکیبی از سنسور CMOS با فرمت DX 20.9 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر EXPEED 6 حساسیت بالا، کیفیت تصویر عالی و سرعت کلی را در دوربین نیکون Z50 16-50 میلی متری ارائه می دهد. در محدوده حساسیت اصلی ISO 100 تا 51200 امکان عملکرد خوب در شرایط نوری مختلف وجود دارد، همچنین می توان آن را تا ISO 204800 در شرایط نور کمتر افزایش داد. ترکیب اندازه و وضوح سنسور همچنین به کیفیت تصویر عالی و بازتولید رنگ با کاهش نویز در سراسر محدوده حساسیت ISO کمک می کند. علاوه بر کیفیت تصویر عالی، پردازشگر تصویر EXPEED 6 سرعت کلی بالایی را در سراسر دوربین ارائه می‌کند، از جمله سرعت‌های پشت سر هم تا 11 فریم در ثانیه با وضوح کامل و همچنین 30 فریم در ثانیه در حالت 8 مگاپیکسل.

علاوه بر تصویربرداری، سنسور دوربین لنز 16-50 میلی‌متری نیکون Z50 از سیستم فوکوس خودکار هیبریدی 209 نقطه‌ای استفاده می‌کند، این سیستم فوکوس از هر دو روش تشخیص فاز و کنتراست برای فوکوس سریع و دقیق در عکاسی و فیلم‌برداری استفاده می‌کند. سیستم فوکوس همچنین از فوکوس خودکار چشمی پشتیبانی می کند که از تشخیص چهره برای کمک به قفل کردن فوکوس روی چشمان سوژه استفاده می کند.

فیلمبرداری UHD 4K

قابلیت های این دوربین تنها در زمینه عکاسی نیست، این دوربین از فیلم برداری UHD 4K تا 30 فریم بر ثانیه و فیلم برداری Full HD تا 120 فریم بر ثانیه برای پخش اسلوموشن پشتیبانی می کند، علاوه بر آن اطلاعات ذخیره می شود. در کارت حافظه توسط یک دستگاه ضبط خارجی نیز از طریق HDMI پشتیبانی می شود. همچنین امکان ضبط گذر زمان (timelapse) با امکان ساخت فیلم UHD 4K به صورت مستقیم از طریق دوربین وجود دارد.

طراحی بدنه و اتصالات

  • این دوربین از صفحه نمایش بزرگ 3.2 اینچی با 1.04 میلیون نقطه برای پخش تصاویر واضح و واضح و ضبط زنده استفاده می کند. صفحه نمایش این دوربین دارای طراحی چرخشی 180 درجه به سمت پایین است که برای ثبت تصاویری مانند سلفی مناسب است، همچنین این صفحه نمایش لمسی برای کنترل بصری و انجام تنظیمات عالی است.
  • منظره یاب الکترونیکی 3.6 میلیون نقطه با وضوح چشم انسان، زوم 1.02 برابر و اپتیک NIKKOR برای اطمینان از تصاویر واضح و واضح.
  • پورت کارت حافظه با پشتیبانی از UHS-I برای ذخیره سازی سریع عکس ها و فیلم ها.
  • استفاده از آلیاژ منیزیم مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت برای استفاده از دوربین در شرایط آب و هوایی مختلف.
  • SnapBridge داخلی برای انتقال تصویر با وضوح پایین و کنترل از راه دور از تلفن همراه. بلوتوث و وای فای کم مصرف این دوربین ارتباط بین دوربین و گوشی هوشمند را فراهم می کند، در این حالت می توانید شاتر را از راه دور عکاسی کنید، پیش نمایش زنده را تماشا کنید و عکس بگیرید.
  • باتری لیتیومی قابل شارژ EN-EL25 می تواند تقریباً 300 عکس را با یک بار شارژ کامل ضبط کند. همچنین شارژ باتری در زمان حضور در دوربین توسط آداپتور EH-73P قابل انجام است.

توابع دیگر

  • حالت نوردهی چندگانه به شما امکان می دهد چندین نوردهی را برای ایجاد جلوه های خلاقانه در یک عکس ترکیب کنید.
  • حالت های جلوه های ویژه: دید در شب. فوق العاده روشن، پاپ، تصویر عکس، جلوه دوربین اسباب بازی، جلوه مینیاتوری، رنگ انتخابی، شبح، کلید بالا، کلید پایین.
  • کنترل های تصویر خلاق: رویا، صبح، پاپ، یکشنبه، تاریک، دراماتیک، سکوت، سفید، مالیخولیایی، تمیز، جین، اسباب بازی، قهوه ای، آبی، قرمز، صورتی، زغالی، گرافیت، باینری، کربن.
  • ویرایش تصویر درون دوربین: کنترل کنتراست، D-Lighting، پوشش تصویر، پردازش NEF (RAW)، کنترل پرسپکتیو، روتوش سریع، اصلاح قرمزی چشم، تغییر اندازه، مقایسه، صاف کردن، برش و برش فیلم. را
  • پشتیبانی از زبان: عربی، بنگالی، بلغاری، چینی (ساده شده و سنتی)، چکی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مراتی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی (پرتغال و برزیل)، رومانیایی، روسی، صربی، اسپانیایی، تامیلی، سوئدی، تلوگو، تایلندی، اوکراینی و ویتنامی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون Nikon Z50 16-50mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون Nikon Z50 16-50mm"، کلیک کنید.