نقد و بررسی دوربین عکاسی بدون آینه Canon EOS R7

بررسی دوربین Canon EOS R7

دوربین Canon EOS R7 ترکیبی ایده آل از عملکرد و قابلیت حمل، نشان دهنده حرکت Canon به APS-C با سیستم بدون آینه R است. این دوربین شیک که به سنسور CMOS 32.5 مگاپیکسلی و پردازش DIGIC X مجهز شده است، قادر به عکاسی با سرعت 30 فریم در ثانیه برای ورزش و حیات وحش است و دارای سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS AF II برای هماهنگی و ردیابی اجسام متحرک سریع است. و برای تولیدکنندگان محتوا، از 4K تا 60p یا 30p oversampling از ناحیه 7K و همچنین Full HD تا 120fps پشتیبانی می کند.

سنسور 32.5 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازش DIGIC X

APS-C وارد EOS R می شود

سنسور 32.5 مگاپیکسلی APS-C CMOS که وضوح، سرعت و عملکرد در نور کم را متعادل می کند، یک تراشه همه کاره مناسب برای برنامه های عکس و فیلم است. به عنوان یکی از اولین سنسورهای APS-C در سیستم EOS R، طراحی با وضوح بالا R7 برای عکاسان و همچنین ویدیوهای 4K مفید است و یک منطقه 7K برای نمونه برداری بیش از حد ارائه می دهد که در نتیجه وضوح و کیفیت بهتری دارد.

پردازنده DIGIC X

R7 که از R3 به عاریت گرفته شده است، دارای یک پردازنده تصویر DIGIC X برای انواع کارهای پرسرعت، از عکس‌های پشت سر هم با سرعت بالا گرفته تا ویدیوهای با کیفیت بالا است. از نظر عکاسی با سرعت بالا، R7 از عکاسی پیاپی تا 30 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی بی صدا یا 15 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی، با نمایشگرهای AF و AE قبل از هر عکس پشتیبانی می کند. این پردازنده همچنین به درک طیف وسیعی از حساسیت ISO 100-32000 کمک می کند، که می تواند برای کار در شرایط نوری دشوار به ISO 51200 ارتقا یابد.

فیلمبرداری UHD 4K

علاوه بر عکس‌ها، حسگر R7 همچنین ویدیوهای داخلی UHD 4K 60p را با وضوح بالا با استفاده از تمام عرض سنسور و توانایی انجام نمونه‌برداری 10 بیتی با Canon Log 3 ارائه می‌دهد. منطقه ضبط 7K همچنین می‌تواند برای نمونه برداری بیش از حد 4K در 30p برای وضوح بهتر، کاهش موآر و نویز کمتر. و برای پخش حرکت آهسته، ضبط 120p تا وضوح Full HD پشتیبانی می شود.

ضبط HDR-PQ همچنین برای تولید HDR درون دوربین و ضبط خارجی از طریق درگاه micro-HDMI امکان پذیر است که از خروجی شفاف 4K تا 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، زمان ضبط نامحدود امکان پذیر است و R7 دارای پورت های میکروفون و هدفون و همچنین یک کفش چند منظوره برای سازگاری با طیف گسترده ای از لوازم جانبی است.

فوکوس خودکار و تثبیت کننده

Dual Pixel CMOS AF II

سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II که توسط EOS R3 پشتیبانی می‌شود، دارای ۶۵۱ نقطه فوکوس خودکار است که برای فوکوس سریع‌تر، پاسخ‌گوتر و دقیق‌تر، کل ناحیه حسگر را پوشش می‌دهد. این سیستم فوکوس تشخیص فاز همچنین دارای تشخیص و ردیابی پیشرفته اشیاء است، با توانایی تشخیص هوشمندانه افراد، حیوانات و وسایل نقلیه و قفل خودکار ردیابی روی آن اشیا، و حفظ فوکوس واضح در طول عکس‌های متوالی. محدود کننده نور کم Dual Pixel AF II برای فوکوس دقیق حتی در شرایط شب تا یک EV چشمگیر -5 فوکوس می کند.

تثبیت کننده تصویر با تغییر سنسور

تثبیت کننده تصویر درون بدن (IBIS) تا 7 استاپ لرزش ناخواسته دوربین را هنگام عکاسی دستی تصحیح می کند، به عکاسی با دست در شرایط کم نور و کاهش لرزش هنگام ضبط فیلم کمک می کند. این سیستم 5 محوره را می توان با لنزهایی با لرزشگیر اپتیکال استفاده کرد تا با توجه به لنز مورد استفاده، لرزش دوربین تا 8 استاپ را جبران کند.

طراحی بدنه

2.36 میلیون نقطه EVF و صفحه نمایش لمسی با زاویه متفاوت

منظره یاب الکترونیکی OLED روشن و شفاف دارای 2.36 متر نقاط دید با وضوح بالا در سطح چشم است. این منظره یاب با بزرگنمایی 1.15 برابر از پردازش سریع و تقریباً بدون تاخیر بهره می برد و می توان از نرخ تازه سازی سریع 120 فریم بر ثانیه برای تصاویر متحرک واقعی استفاده کرد.

علاوه بر EVF، یک LCD 3.0 اینچی با زاویه دید عریض نیز وجود دارد که از عملکرد در زاویه های بالا، پایین و جلو بهره می برد. موقعیت انعطاف پذیر با رابط صفحه نمایش لمسی تکمیل می شود و وضوح واضح 1.62 متر امکان پخش واضح را فراهم می کند. و نظارت زنده

طراحی ارگونومیک و کیفیت ساخت عالی

  • مدل R7 که از مدل پیشرفته EOS R3 ساخته شده است، با طراحی فیزیکی ناهموار خود، با بدنه ای مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت و مناسب برای کار در شرایط نامطلوب، مدل سازی شده است.
  • کنترل‌های عقب بازطراحی‌شده شامل یک انتخابگر نقطه فوکوس خودکار ترکیبی و چرخ کنترل عقب است که دو تا از پرکاربردترین کنترل‌ها را در یک نقطه دسترسی بصری قرار می‌دهد.
  • اسلات‌های کارت حافظه دوگانه SD انعطاف‌پذیری ذخیره‌سازی فایل را ارائه می‌کنند، که هر دو برای سرعت کارت UHS-II رتبه‌بندی شده‌اند تا از فیلم‌برداری صاف 4K و تصویربرداری مداوم با سرعت بالا پشتیبانی کنند.

عملکرد پیوند

گزینه های اتصال سیمی و بی سیم در دسترس هستند که امکان چندین روش انتقال عکس و فیلم و همچنین کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند. از نظر فیزیکی، این دوربین دارای پورت USB Type-C 3.2 Gen 2 به همراه پورت micro-HDMI به همراه پورت های 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون برای فیلم برداری است. بی سیم، Wi-Fi و بلوتوث 2.4 گیگاهرتز برای انتقال از راه دور و کنترل دوربین در دسترس هستند.

کفش های چند کاره نسل جدید

به‌روزرسانی در کفش معمولی، این کفش چند منظوره یک ردیف سنجاق به جلوی طرح اضافه می‌کند تا عملکرد لوازم جانبی بیشتری را ارائه دهد، و همچنین امکان استفاده از لوازم جانبی که به طور سنتی به باتری‌های جداگانه نیاز دارند را ارائه می‌کند. این کفش به روز شده با لوازم جانبی منتخب، از جمله فرستنده ST-E10 Speedlite، میکروفون استریو DM-E1D و آداپتور تلفن هوشمند AD-P1 Link، و همچنین آداپتور چند کفشی AD-E1 برای اطمینان از سازگاری با کفش های قدیمی، سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی بدون آینه Canon EOS R7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی بدون آینه Canon EOS R7"، کلیک کنید.