نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R8 RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM

دوربین بدون آینه Canon EOS R8 با لنز RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM، با ترکیبی از بدنه بدون آینه سنسور فول فریم و لنز RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM، تجربه ای انعطاف پذیر و گسترده برای عکاسان و سازندگان محتوای چند رسانه ای را فراهم می کند.

دوربین بدون آینه Canon EOS R8

دوربین بدون آینه Canon EOS R8 با بدنه ای سبک و مناسب برای سفر، قابلیت های عکس و فیلمبرداری قدرتمندی را برای عکاسان و تولیدکنندگان محتوای چندرسانه ای ارائه می دهد. R8 با داشتن سنسور جدیدی که در EOS R6 Mark II نیز یافت می‌شود، از یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی CMOS با پردازنده DIGIC X استفاده می‌کند، این ترکیب عملکرد فوق‌العاده‌ای را در عکاسی ثابت، ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه با عمق 10 بیت ارائه می‌کند. رنگ و فوکوس سریع

سنسور 24.2 مگاپیکسلی فول فریم و پردازش DIGIC X

R8 با ترکیب یک سنسور قدرتمند 24.2 مگاپیکسلی CMOS با پردازش تصویر DIGIC X، تصاویری با وضوح بالا با رنگ‌های غنی و دقیق ارائه می‌کند. این دوربین برای کار در شرایط نوری مختلف طراحی شده است و دارای محدوده ISO 100 تا 102400 (قابل ارتقا تا ISO 204800) برای کار در شرایط نوری دشوار است. با استفاده از تمام عرض سنسور، فیلمبرداری 6K با سرعت 4K 60 فریم بر ثانیه همراه با نمونه برداری انجام می شود و فیلمبرداری Full HD با سرعت 180 فریم در ثانیه نیز برای پخش اسلوموشن پشتیبانی می شود. دوربین R8 ضبط با فرمت 4:2:2 و حداکثر 2 ساعت فیلمبرداری با سرعت 29.97 فریم بر ثانیه را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد پروژه خود را به طور مداوم ادامه دهید. پردازشگر تصویر DIGIC X قادر به پردازش کلیپ های سریع است و همچنین از سرعت عکسبرداری پیاپی تا 40 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و از پیش تصویربرداری پشتیبانی می کند که به دوربین اجازه می دهد 0.5 ثانیه قبل از فشار دادن دکمه شاتر شروع به ضبط کند.

سیستم Dual Pixel CMOS AF II

این سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II دارای 1053 نقطه فوکوس خودکار است که کل ناحیه سنسور را پوشش می‌دهد و فوکوس بسیار سریع و دقیق را تضمین می‌کند. سیستم فوکوس تشخیص فاز داخلی، تشخیص و ردیابی بهتر سوژه را با توانایی تشخیص هوشمندانه افراد، حیوانات و وسایل نقلیه و قفل کردن خودکار روی آن سوژه ها و حفظ فوکوس واضح در حین عکاسی مداوم و فیلمبرداری فراهم می کند. علاوه بر این، محدودیت نور کم این سیستم فوکوس به -6.5 EV می رسد که امکان فوکوس دقیق در شرایط تاریک را فراهم می کند.

HDR PQ و Canon Log 3

اگرچه EOS R8 قادر است مستقیماً از دوربین فیلم‌های چشم‌گیر ضبط کند، تولیدکنندگان محتوا که می‌خواهند عکاسی خود را یک قدم جلوتر ببرند، دو گزینه ضبط ویدیوی قدرتمند دارند، HDR PQ و Canon Log 3. با ضبط HDR PQ، رنگی 10 بیتی فایلی که نیازی به ویرایش بیشتر ندارد. این فایل 10 بیتی HDR با نمایشگرهای HDR مانند تلویزیون، مانیتور و گوشی های هوشمند سازگار است و ویدیوی شما را با دقت رنگ و محدوده دینامیکی بیشتر نسبت به نمایشگرهای استاندارد نمایش می دهد. برای سازندگانی که دوست دارند فایل‌های ویدیویی خود را ویرایش کنند، Canon Log 3 نیز در دسترس است، که یک فایل لاگ 10 بیتی ایجاد می‌کند که امکان بازیابی قدرتمند نقاط برجسته و سایه‌ها و همچنین قابلیت‌های تنظیم رنگ راحت را فراهم می‌کند.

نشانگرهای حالت ویدیویی عمودی و نسبت تصویر

اطلاعات چرخش ویدیو را می توان در حین یا پس از ضبط ویدیو تنظیم کرد و به ویدیوها اجازه می دهد در جهت عمودی هنگام مشاهده در تلفن هوشمند پخش شوند. ویژگی Aspect Ratio Indicators نشانگرهای تصویر را برای نسبت های مختلف نمایش می دهد که ممکن است برای انتشار یک فایل در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف مورد نیاز باشد. این نسخه ی نمایشی به ترکیب مناسب برای نتایج مختلفی که می توان در حین ویرایش ایجاد کرد نگاه می کند.

زنده

سازگاری UVC/UAC به دوربین R8 اجازه می‌دهد تا به عنوان یک وب‌کم برای پخش زنده ویدیوی Full HD بدون نیاز به نرم‌افزار اضافی رایانه شخصی، برای برنامه‌هایی مانند Zoom، Microsoft Teams، Skype و نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس مشابه استفاده شود. به لطف حسگر تصویر فول فریم، می‌توانید در تنظیمات نور و عمق میدان انعطاف‌پذیری داشته باشید، همچنین در هنگام استفاده از لنزهای با دیافراگم باز برای کنفرانس ویدیویی یا پخش زنده، عایق پس‌زمینه قوی خواهید داشت.

ویدیو با استفاده از Movie Digital IS

با استفاده از تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره Movie Digital IS، با حداقل استفاده از تجهیزات، فیلم‌های پایدار ضبط کنید. لرزش دوربین با کنترل هماهنگ IS دیجیتال فیلم، به‌ویژه هنگام استفاده از لنز RF با لرزش‌گیر اپتیکال کاهش می‌یابد.

2.36 میلیون نقطه EVF و صفحه نمایش لمسی با زاویه متفاوت

R8 با ارائه تصاویری با وضوح بالا برای مشاهده در سطح چشم، با 2.36 میلیون نقطه OLED EVF طراحی شده است تا تجربه تصویربرداری الکترونیکی لذت بخشی را ارائه دهد. EVF از نرخ تازه سازی تا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و برای ارائه تصویری 100٪ روشن، واضح و رنگارنگ از سوژه شما طراحی شده است.

علاوه بر این، صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با زاویه متغیر 1.62 میلیون نقطه ای امکان ترکیب بندی و تصویربرداری را تقریباً از هر زاویه ای فراهم می کند. با لمس و کشیدن، می توانید به طور مستقیم و سریع نقطه کانونی را روی صفحه لمسی جابجا کنید.

کانکتورهای چند منظوره

  • گزینه های اتصال سیمی و بی سیم گزینه های متعددی را برای انتقال عکس و فیلم، پخش زنده و کنترل دوربین از راه دور ارائه می دهند. از نظر فیزیکی، دوربین دارای یک پورت راه دور، یک پورت USB-C، یک پورت micro HDMI، یک ورودی میکروفون و یک جک هدفون برای نظارت بر صدا است.
  • اتصال بلوتوث داخلی به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه رایگان Canon Camera Connect دوربین را به راحتی به دستگاه های هوشمند سازگار متصل کنید. این اتصال بدون برق به حفظ عمر باتری و در عین حال کنترل از راه دور دوربین کمک می کند. همچنین اطلاعات موقعیت مکانی GPS به‌روزرسانی‌شده را از تلفن شما ارسال می‌کند و به شما امکان می‌دهد مکان دقیق عکس‌هایتان را علامت‌گذاری کنید تا بدانید دقیقاً کجا عکس گرفته‌اید.
  • اتصال Wi-Fi داخلی عملکردهای بی سیم مانند مشاهده زنده از راه دور، مشاهده و انتقال فایل را با اتصال سریع و بدون وقفه به Wi-Fi فعال می کند. با استفاده از برنامه Canon Camera Connect می‌توانید فایل‌ها را به دستگاه هوشمند خود انتقال دهید و آن‌ها را در رسانه‌های اجتماعی مشاهده و به اشتراک بگذارید.
  • پورت USB-C داخلی به شما امکان می دهد دوربین را به تلفن هوشمند یا رایانه متصل کنید. تمام عملکردهای برنامه Canon Camera Connect که می‌توان با Wi-Fi استفاده کرد، اکنون زمانی در دسترس هستند که دوربین و تلفن هوشمند از طریق USB با کابل مناسب دستگاه شما متصل شوند.

سوکت چند منظوره نسل بعدی

به‌روزرسانی سوکت معمولی Hotshow، سوکت چند منظوره یک ردیف پین را به جلوی طرح اضافه می‌کند تا گزینه‌های لوازم جانبی بیشتری را فراهم کند و همچنین به لوازم جانبی مختلفی که به طور سنتی به باتری‌های جداگانه متکی هستند، برق می‌دهد.

لنز Canon RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM (عدسی Canon RF)

با طراحی سبک و جمع و جور، لنز RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM یک لنز زوم استاندارد همه کاره است که محدوده دوربین را از زاویه باز تا دید معمولی پوشش می دهد. این لنز که برای استفاده روزمره طراحی شده است و یک انتخاب عالی برای vlog و ایجاد محتوا است، برای مناظر طبیعت، مناظر شهری، صحنه های خیابانی، پرتره، محصولات و موارد دیگر مناسب است. موتور فوکوس خودکار STM فوکوس خودکار سریع، صاف و تقریباً بی‌صدا را برای پشتیبانی از عکس‌ها و فیلم‌ها ارائه می‌کند و تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر تا 4.5 استاپ لرزش دوربین را جبران می‌کند تا تصاویر واضح دستی را در شرایط نوری دشوار بهتر نمایش دهد.

  • لنز استاندارد زوم زاویه باز تا تله فوتو برای استفاده با دوربین‌های بدون آینه کانن RF طراحی شده است.
  • موتور فوکوس STM فوکوس سریع، بی صدا، روان و دقیق را فراهم می کند که برای فیلمبرداری و همچنین عکاسی ثابت ایده آل است.
  • فناوری تثبیت کننده تصویر نوری تا 4.5 استاپ لرزش دوربین را جبران می کند تا تصاویر دستی واضح را در شرایط نوری دشوار ایجاد کند. هنگامی که با دوربین های سری EOS R با تثبیت کننده تصویر درون بدن (IBIS) ترکیب می شود، تا 7 استاپ تصحیح لرزش ارائه می شود.
  • این شامل حلقه کنترل فوکوس در برج لنز است که به طور مستقیم تنظیمات مختلفی مانند سرعت شاتر، دیافراگم، سطح نوع و غیره را تنظیم می کند. این حلقه به طور موثر صفحه سوم را به صفحه اصلی دوربین و صفحه کنترل سریع اضافه می کند.
  • حداقل فاصله کانونی 11.8 اینچ برای کار با سوژه های نزدیک.
  • این لنز جمع و جور و سبک وزن است و تنها 7.4 اونس وزن دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R8 RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R8 RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM"، کلیک کنید.