نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II RF 24-105mm F4-7.1 IS STM

دوربین Canon EOS R6 RF 24-105mm F4-7.1 IS STM

Canon EOS R6 RF 24-105mm F4-7.1 IS STM یک دوربین همه کاره عالی برای نگه داشتن در تمام طول روز! دوربین بدون آینه با ویژگی های مرتبط که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این دوربین بدون آینه فول فریم دارای سنسور 20 مگاپیکسلی CMOS و سنسور تصویر DIGIC X است که به کاربر اجازه می دهد به طور مداوم با سرعت 12 فریم بر ثانیه عکاسی کند.

R6 RF 24-105mm

همچنین رزولوشن فیلمبرداری این دوربین 4K و با نرخ 60 فریم بر ثانیه حداکثر ISO قابل انتخاب در این دوربین 102400 خواهد بود.گیمبال 5 محوره این دوربین در شرایط مختلف به کمک ما می آید و خوب می گیرد. تصاویر حتی در نور کم

دوربین Canon R6 RF 24-105mm به عنوان یک دوربین همه کاره از یک سنسور و پردازنده قدرتمند با عملکرد بی نظیر استفاده می کند، سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS AF کل میدان دید را با استفاده از 1053 نقطه فوکوس قابل انتخاب، فوکوس سریع، صاف و هوشمند دیگر پوشش می دهد. ویژگی های قابل توجه این دوربین علاوه بر این، این سیستم فوکوس با فناوری باد عمیق (هوش مصنوعی) برای ردیابی سوژه و تشخیص دقیق چشم ها، صورت و سر انسان و حیوانات به روز شده است.

این دوربین همه کاره دارای منظره یاب الکترونیکی روشن با 3.69 میلیون نقطه و نرخ تازه سازی 120 فریم در ثانیه و صفحه نمایش لمسی 3 اینچی 1.62 میلیون نقطه ای است که دارای صفحه نمایش چرخشی نیز می باشد که این دوربین را برای Vlogger ها نیز مناسب می کند.

در زیر دو اسلات کارت حافظه SD UHS-II را در این دوربین مشاهده می کنیم. در این صورت دیگر نیازی نیست نگران فضای ذخیره سازی باشیم و به راحتی می توانیم از دو کارت حافظه با ظرفیت مورد نظر استفاده کنیم. امکان اشتراک گذاری و کنترل دوربین از طریق بلوتوث و وای فای نیز وجود دارد.

سنسور فول فریم 20 مگاپیکسلی R6 RF 24-105mm با پردازنده DIGIC X

Canon R6 RF 24-105mm دارای سنسور CMOS فول فریم 20 مگاپیکسلی است، این دوربین وضوح متوسطی را ارائه می دهد تا بتوانید کنترل بهتری بر روی فایل های خود به خصوص هنگام استفاده از آنها در وب داشته باشید. ترکیب این سنسور با پردازنده DIGIC X بهترین کیفیت عکاسی و فیلمبرداری را برای کاربر تضمین می کند.

محدوده حساسیت این دوربین از 100 تا 102400 قابل تنظیم است و در حالت بهبودیافته تا 204800 قابل افزایش است. همچنین عکاسی پیاپی با سرعت 12 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی و 20 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی از دیگر ویژگی های این دوربین است که برای عکاسی از سوژه های متحرک مناسب است.

R6 RF 24-105mm و فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه

جدا از عکاسی، این سنسور 20 مگاپیکسلی می تواند ویدیوهای UHD 4K را با حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه برای پخش اسلوموشن ضبط کند. هر دو فرمت را می توان در حالت 10 بیتی 4:2:2 ضبط کرد و از فناوری Canon Log و HDR-PQ می توان برای کنترل بیشتر رنگ و محدوده دینامیکی بالا استفاده کرد.

علاوه بر این، سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF در تمام حالت‌ها و تنظیمات مختلف عکس‌برداری به خوبی کار می‌کند، خروجی تصویر HDMI اجازه می‌دهد تا تصاویر واضح 4K به یک دستگاه ضبط خارجی منتقل شوند.

R6 RF 24-105mm و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II به روز شده دارای 1053 نقطه فوکوس قابل انتخاب است که تقریباً می توان گفت 100٪ از فریم ما را پوشش می دهد. این سیستم فوکوس عملکرد روان و سریعی را ارائه می دهد، مشابه روش فوکوس دوربین های فیلمبرداری.

این سیستم دو فتودیود مجزا را در هر پیکسل ادغام می کند تا شبکه گسترده و متراکمی از عناصر تشخیص فاز را در سنسور فراهم کند تا کنترل و فوکوس بسیار سریعتر و دقیق تر انجام شود. هنگام عکاسی، سیستم فوکوس 24-105 میلی متری R6 RF با سرعت و دقت بالایی کار می کند و برای عکاسی از سوژه های متحرک مناسب است.

عملکرد منحصربه‌فردی دارد، به کاربر کمک می‌کند هنگام عکاسی با حالت Movie Servo AF فوکوس کاملی داشته باشد و هنگام تغییر سوژه در فواصل مختلف فوکوس نرم و ملایمی را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین تنظیماتی برای تنظیم حساسیت ردیابی سوژه، سرعت فوکوس و اولویت ردیابی چهره خواهید داشت.

شما به راحتی می توانید از طریق صفحه لمسی بر روی سوژه های مختلف فوکوس کنید، ردیابی سوژه در حین فیلمبرداری نیز به لطف سیستم فوکوس فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS حرفه ای به خوبی کار می کند و رضایت کاربر را جلب می کند.

ردیابی اشیا همچنین با استفاده از فناوری یادگیری ترکیب می شود که به اصل پیشرونده سیستم فوکوس کمک می کند تا افراد و حیوانات را سریع و دقیق تشخیص دهد. این فناوری همچنین از تشخیص دقیق تر چشم ها، صورت و سر افراد و حیوانات پشتیبانی می کند که برای عکاسی پرتره بسیار مناسب است.

لرزشگیر تصویر با تغییر سنسور در R6 RF 24-105mm

برای اولین بار برای دوربین‌های EOS، R6 RF 24-105 میلی‌متری دارای تثبیت‌کننده تصویر پنج محوره روی سنسور است که تا هشت استاپ لرزش قابل توجه دوربین را جبران می‌کند تا لرزش واقعی دوربین را جبران کند که با عکاسی دستی با سرعت‌های پایین‌تر در زندان سازگار است. این سیستم تثبیت کننده هم با لنزهای RF بومی و هم با لنزهای EF سازگار با لرزشگیر اپتیکال مبتنی بر لنز کار می کند.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم R6 RF 24-105mm

  • منظره یاب الکترونیکی 3.69 متری با وضوح بالا با نقطه 0.5 اینچی، وسیله ای روشن و دقیق برای مشاهده در سطح چشم فراهم می کند، و نرخ تازه سازی سریع 120 فریم در ثانیه، حرکت طبیعی را برای تجربه منظره یاب واقعی فراهم می کند.
  • صفحه نمایش لمسی LCD 3.0 اینچی 1.62 متری با نقطه عقب دارای طراحی زاویه متفاوتی است که از ضبط جلو مانند نیازهای فیلمبرداری و همچنین کار در زوایای بالا و پایین عکاسی بهره می برد.
  • دو اسلات کارت SD UHS-II برای نیازهای ذخیره سازی انعطاف پذیر.
  • هر دو جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت میکروفون 3.5 میلی متری خارجی برای نظارت و قابلیت ضبط صدا افزایش یافته است.
  • طراحی پیشرفته بدنه شامل چهار پنل کنترل مجزا در بدنه برای کنترل لمسی بصری است و یک کنترلر جوی استیک در پشت دوربین برای انتخاب سریع و بصری نقطه فوکوس و ناوبری منو استفاده می شود.
  • طراحی محفظه مقاوم در برابر آب و هوا برای کنترل شرایط عملیاتی سخت و شرایط آب و هوایی نامطلوب مهندسی شده است.
  • Wi-Fi 2.4 گیگاهرتزی برای انتقال سریع فایل به یک دستگاه تلفن همراه و بلوتوث برای ارتباط ثابت دستگاه از طریق برنامه Canon Camera Connect در دسترس است.

لنز RF 24-105mm f/4L IS USM

همراه با بدنه دوربین، لنز همه کاره RF 24-105mm f/4L IS USM را دریافت می کنید. یک لنز زوم استاندارد که فواصل کانونی زاویه باز تا عمودی را پوشش می دهد. حداکثر دیافراگم ثابت f/4 عملکرد ثابت را در سراسر محدوده زوم حفظ می کند و برای شرایط نوری مختلف مناسب است.

تثبیت کننده تصویر همچنین با جبران اثرات لرزش دوربین، عکاسی در نور کم را مناسب می کند و هنگام عکاسی دستی، تصویربرداری واضح تر می شود. دارای موتور اولتراسونیک است که عملکرد سریع، بی صدا و دقیق را به همراه کنترل فوکوس دستی ثابت ارائه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II RF 24-105mm F4-7.1 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II RF 24-105mm F4-7.1 IS STM"، کلیک کنید.