نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II فقط بدنه

فول فریم چند منظوره

Canon EOS R6 Mark II با ترکیب عملکرد قوی عکس با قابلیت‌های ویدیویی مناسب، یک بدنه بدون آینه همه کاره برای سازندگان چند رسانه‌ای است. یک سنسور CMOS به روز شده با دستکاری های پردازشی پیشرفته تر برای بهبود دقت فوکوس خودکار، ویدیوی 10 بیتی 4K 60p و عملکرد کلی سریع تر ترکیب شده است. علاوه بر این، بدنه دوربین برای کنترل ماهرانه تر، از جمله طراحی جدید پنل بالایی برای دسترسی آسان تر به حالت های مختلف عکاسی، به روز شده است.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی فول فریم و پردازش DIGIC X

R6 Mark II از یک سنسور جدید 24.2 مگاپیکسلی CMOS استفاده می کند که هم برای برنامه های عکس و هم فیلم مناسب است، در شرایط کم نور عملکرد خوبی دارد و رنگ های زیبا و دقیقی تولید می کند.

پردازنده DIGIC X

پردازش به روز R6 Mark II که از R3 اقتباس شده است، با ماهیت چندرسانه ای دوربین مطابقت دارد. DIGIC X با قابلیت پردازش با سرعت بالا و همچنین فیلمبرداری با کیفیت 4K، از عکاسی پیاپی با سرعت 40 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی بی صدا یا 12 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی، با فوکوس و خواندن AE قبل از هر عکس پشتیبانی می کند. همچنین یک حالت 30 فریم بر ثانیه RAW Burst وجود دارد که ضبط پیش از انتشار را برای ثبت لحظاتی که تا 0.5 ثانیه قبل از فشار دادن دکمه شاتر اتفاق افتاده اند، ارائه می دهد.

علاوه بر این، پردازش بهبود یافته منجر به بهبود عملکرد در نور کم می شود، با دامنه حساسیت اکنون از ISO 100 به 102,400 افزایش یافته و برای کار در شرایط نوری بسیار دشوار تا ISO 204,800 قابل ارتقا است.

فیلمبرداری UHD 4K

علاوه بر تصاویر ثابت، حسگر R6 Mark II همچنین توانایی ضبط ویدیوهای داخلی UHD 4K با کیفیت بالا با سرعت 60 فریم در ثانیه با استفاده از عرض کامل سنسور و توانایی انجام نمونه برداری 10 بیتی با Canon Log 3 را ارائه می دهد. از منطقه ضبط 6K نیز می توان برای نمونه برداری از عکس های 4K با فوکوس بیشتر استفاده کرد که در نتیجه وضوح بهتر، مویرگ های کمتر و نویز کمتری ایجاد می شود. همچنین ضبط 180p با رزولوشن تا Full HD برای پخش آهسته پشتیبانی می شود.
ضبط HDR-PQ همچنین برای تولید HDR درون دوربین و ضبط خارجی از طریق درگاه micro HDMI امکان پذیر است که از خروجی واضح 6K تا 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. زمان ضبط نامحدود نیز امکان پذیر است و R6 Mark II دارای پورت های میکروفون و هدفون و همچنین یک جک چند منظوره برای سازگاری گسترده با دستگاه های جانبی است.

ضبط خارجی 6K RAW

با استفاده از پورت micro HDMI، امکان ضبط ویدیوی خام خارج از دوربین با استفاده از یک ضبط کننده خارجی سازگار وجود دارد. ProRes RAW تا 6K 60fps با استفاده از تمام عرض سنسور نیز امکان پذیر است و همچنین ضبط خام 3.7K با برد امکان پذیر است.

فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر

  • سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II دارای 1053 نقطه فوکوس خودکار خودکار است که دامنه کامل سنسور را پوشش می دهد و عملکرد فوکوس خودکار سریع، پاسخگو و دقیق است.
  • این سیستم فوکوس تشخیص و ردیابی اشیا را بهبود بخشیده و با استفاده از فناوری یادگیری عمیق، با قابلیت تشخیص هوشمند افراد، حیوانات و غیره، ردیابی اشیا به صورت خودکار روی این اشیا قفل می شود و حتی در هنگام عکاسی با سرعت بالا و حتی در حین ضبط، فوکوس واضح را حفظ می کند. .
  • حداقل نور شناسایی شده توسط Dual Pixel AF II به -6.5 EV کاهش می یابد تا فوکوس دقیق را حتی در شرایط نور شب حفظ کند.

اتصالات انعطاف پذیر

گزینه های سیمی و بی سیم در دسترس هستند که امکان چندین روش انتقال عکس و فیلم و همچنین کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند.

  • پورت USB-C 3.2 نسل 2 برای شارژ در دوربین و انتقال فایل؛ این پورت همچنین به دوربین اجازه می دهد تا به عنوان یک وب کم Full HD 30p با پشتیبانی از پروتکل های UVC/UAC استفاده شود.
  • پورت 3.5 میلی متری هدفون و پورت میکروفون خارجی
  • پورت Micro-HDMI برای کار با ضبط کننده خارجی
  • بلوتوث و Wi-Fi 2.4/5 گیگاهرتز برای انتقال بی سیم و کنترل دوربین از دستگاه های تلفن همراه

یک کفش چند کاره نسل بعدی

این کفش چند منظوره که به‌روزرسانی‌شده در کفش داغ سنتی است، یک ردیف سنجاق به جلوی طرح اضافه می‌کند تا امکان فعالیت‌های جانبی بیشتری را فراهم کند، و همچنین لوازم جانبی انتخابی را که معمولاً به باتری‌های جداگانه نیاز دارند، نیرو می‌دهد. کفش به روز شده با لوازم جانبی منتخب از جمله Speedlite EL-5، Speedlite Transmitter ST-E10، میکروفون استریو DM-E1D و Smartphone Link Adapter AD-P1 و همچنین آداپتور Multi-Shoe AD-E1 برای اطمینان از سازگاری لوازم جانبی سازگار است. کفش

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II فقط بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mark II فقط بدنه"، کلیک کنید.