نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 با لنز 18-45 میلی‌متری مشکی

بررسی تخصصی دوربین بدون آینه Canon EOS R50 با لنز مشکی 18-45 میلی متری

دوربین بدون آینه Canon EOS R50 (مشکی)

دوربین کوچک و سبک Canon EOS R50 Black یک دوربین همه کاره بدون آینه با مجموعه ای پیچیده از عملکردهای عکس و فیلم است. این دوربین که برای سازندگان محتوا و ولاگرها طراحی شده است، کمی کوچکتر و سبک تر از EOS M50 Mark II است و دارای حسگر بهبودیافته 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC X برای ارائه عکس های با وضوح بالا و ویدیوی 4K UHD است.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازش DIGIC X

همراه با سنسور قدرتمند 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC X، R50 تصاویری با وضوح بالا با رنگ های چشمگیر و دقیق ارائه می دهد. این دوربین که برای کار در شرایط نوری مختلف طراحی شده است، محدوده ISO انعطاف پذیر 100-32000 را ارائه می دهد که تا ISO 51200 برای کار در شرایط نوری دشوار قابل ارتقا است. با استفاده از تمام عرض سنسور، فیلمبرداری 6K از طریق UHD 4K 30p و همچنین Full HD 1080 120p برای پخش حرکت آهسته پشتیبانی می شود. علاوه بر این، فیلمبرداری 1 ساعته اکنون در دسترس است. پردازشگر تصویر DIGIC X که قادر به مدیریت انفجارهای پرسرعت و ویدیوهای 4K با کیفیت بالا است، از عکاسی پیاپی تا 15 فریم در ثانیه از طریق شاتر الکترونیکی بی صدا نیز پشتیبانی می کند.

پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II

سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II با ۶۵۱ ناحیه فوکوس خودکار با دقت بالا، فوکوس سریع و دقیق را تضمین می‌کند. این سیستم فوکوس تشخیص فاز، تشخیص و ردیابی سوژه را با قابلیت تشخیص هوشمندانه افراد، حیوانات و وسایل نقلیه ارائه می‌کند، در حالی که به طور خودکار روی این سوژه‌ها قفل می‌شود و فوکوس واضح را در حین فیلم‌برداری پشت سر هم حفظ می‌کند.

صفحه نمایش لمسی 2.36 متری EVF و زاویه متغیر

R50 با ارائه دید با وضوح بالا در سطح چشم، با یک OLED EVF روشن و شفاف 2.36 متری برای تجربه منظره یاب الکترونیکی لذت‌بخش طراحی شده است. علاوه بر این، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 3.0 اینچی با زاویه متغیر 1.62 متری، رابط بصری را برای کنترل نقاط فوکوس، پیمایش منوها و مشاهده تصاویر فراهم می کند. همچنین صفحه نمایش دارای طراحی چند زاویه ای برای سهولت استفاده در هنگام کار از ارتفاع و زوایای کم است.

A+ راهنمای پیشرفته

لذت عکاسی خلاقانه را با انتخاب گسترده ای از صحنه های سازگار خودکار تجربه کنید. کمک پیشرفته +A تصاویر عالی را حتی در تنظیمات دشوار، مانند عکس‌های شبانه و سناریوهای دارای نور پس‌زمینه، فعال می‌کند. نوردهی بیش از حد به‌طور خودکار کاهش می‌یابد، بنابراین می‌توانید صحنه‌های پویا یا پرتره‌های زنده را ثبت کنید، و چندین عکس به‌طور مداوم برای ایجاد تصاویر زیبا در شب یا عکاسی ماکرو با عمق میدان عمیق‌تر گرفته می‌شود.

وبلاگ نویسی ساده و آسان

R50 دارای ویژگی‌های ضبط ویدیویی مانند فیلم‌برداری بدون برش UHD 4K با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه، ضبط ویدیو با نرخ فریم بالا با حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه، ردیابی Dual Pixel CMOS AF و حالت پخش ویدیو برای وبلاگ‌های نزدیک است و محتوای ویدیویی را ساده و ساده می‌کند. راحت این دوربین همچنین به شما امکان می دهد تا حداکثر 1 ساعت ویدیو را به طور مداوم ضبط کنید و به شما این امکان را می دهد که ویدیوی خود را ویرایش کنید و بدون نگرانی در مورد توقف آن، وبلاگ، پادکست یا سایر پروژه های ویدیویی خود را پخش کنید.

ویدئو حالت دمو در نمای نزدیک

با حالت نمایشی فیلم بدون آینه R50 سوژه خود را فوکوس کنید. این حالت فوکوس را به سرعت از سوژه روی دوربین به سوژه ارائه شده به لنز دوربین تغییر می‌دهد، ایده‌آل برای ویدیوهایی که در آن محصول به بیننده نشان داده می‌شود، مانند دموهای آرایش یا فیلم‌های آشپزی و غیره.

حالت فیلمبرداری عمودی

اطلاعات چرخش ویدیو را می‌توان در حین یا پس از ضبط ویدیو تنظیم کرد و به ویدیوها اجازه می‌دهد هنگام مشاهده در تلفن هوشمند در ترکیب عمودی پخش شوند. ویژگی Aspect Markers نشانگرهای بصری را برای نسبت های مختلف نمایش می دهد که ممکن است برای ارسال یک فایل در رسانه های اجتماعی مختلف مورد نظر باشد. این بیننده به ترکیب بندی مناسب برای نتایج مختلفی که می توان در حین ویرایش ایجاد کرد نگاه می کند.

اتصال انعطاف پذیر

گزینه های اتصال سیمی و بی سیم امکان چندین روش انتقال عکس و فیلم، پخش زنده و کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند. از نظر فیزیکی، دوربین دارای یک پورت USB-C، یک پورت micro-HDMI و یک پورت میکروفون برای فیلم برداری است.
سازگاری با UVC/UAC به R50 اجازه می دهد تا به عنوان یک وب کم برای پخش ویدیوی زنده فول اچ دی بدون نرم افزار کامپیوتر اضافی استفاده شود. برنامه‌های سازگار عبارتند از Zoom، Microsoft Teams، Skype و نرم‌افزارهای کنفرانس آنلاین مشابه.
جفت شدن بلوتوث داخلی به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه رایگان Canon Camera Connect دوربین را به راحتی به دستگاه های هوشمند سازگار متصل کنید. این اتصال بی سیم کم مصرف به حفظ عمر باتری و در عین حال کنترل دوربین از راه دور کمک می کند. همچنین داده های موقعیت مکانی GPS به روز شده را از تلفن شما ارسال می کند و به شما امکان برچسب گذاری جغرافیایی می دهد تا دقیقاً بدانید از کجا عکس گرفته اید.

اتصال Wi-Fi داخلی عملکردهای بی سیم سریع و بدون دردسر مانند مشاهده زنده از راه دور، مشاهده فایل و انتقال را امکان پذیر می کند. با استفاده از برنامه Canon Camera Connect می‌توانید فایل‌ها را برای مشاهده و اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی به دستگاه تلفن همراه خود انتقال دهید.
USB-C داخلی به شما امکان می دهد دوربین را به تلفن هوشمند یا رایانه متصل کنید. همه عملکردهای برنامه Canon Camera Connect که می‌توان با Wi-Fi استفاده کرد، اکنون زمانی در دسترس هستند که دوربین و تلفن هوشمند از طریق USB از طریق یک کابل سازگار برای دستگاه شما متصل شوند.

نسل بعدی فلاش پاپ آپ و کفش چند منظوره

یک فلاش پاپ‌آپ داخلی، روشنایی بیشتری را برای کار در نور کم فراهم می‌کند، و کفشک دوربین چند منظوره، یک ردیف پین به جلوی طرح اضافه می‌کند تا قابلیت‌های جانبی اضافی را ارائه دهد. این کفش نسل بعدی قدرت انتخاب لوازم جانبی مختلف را نیز فراهم می کند که به طور سنتی به باتری های جداگانه تکیه می کنند.

لنز Canon RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM

وعده لنز Canon RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM یک محدوده زوم انعطاف پذیر در یک بسته جمع و جور است. این لنز که به‌طور خاص برای سری R بدون آینه با فرمت APS-C Canon طراحی شده است، محدوده زوم تله فوتو کوتاهی بین 29-72 میلی‌متر ارائه می‌کند. به‌علاوه، طراحی تاشو آن را برای حمل روزمره جایی که می‌خواهید دوربین را در کیف قرار دهید، عالی می‌کند.

Canon از طراحی اپتیکال مراقبت کرده است و از دو عنصر کروی و یک پوشش Super Spectra برای به حداقل رساندن انحرافات و کاهش شبح و شعله ور استفاده می کند. تثبیت کننده اپتیکال تصویر با ارائه حداکثر 4 استاپ تصحیح لرزش یا حداکثر 6 استاپ IS، سازگار با بدنه دوربین سازگار، به تضمین تصاویر واضح کمک می کند. علاوه بر این، سیستم فوکوس خودکار پیچی STM به اندازه کافی سریع است تا فوکوس مداوم سریع را حفظ کند، در عین حال آنقدر صاف و بی صدا است که برای فیلمبرداری کار کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 با لنز 18-45 میلی‌متری مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R50 با لنز 18-45 میلی‌متری مشکی"، کلیک کنید.