نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R100 18-45mm

بررسی تخصصی دوربین بدون آینه 18-45 میلی متری Canon EOS R100

دوربین بدون آینه Canon EOS R100

تولید محتوای چند رسانه ای

دوربین کامپکت و قابل حمل بدون آینه EOS R100 Canon که برای تولیدکنندگان محتوا امروزی طراحی شده است، طیف گسترده ای از ویژگی های مناسب برای انواع برنامه های چندرسانه ای را ارائه می دهد. قابلیت‌های عکس‌برداری چشمگیر آن با سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده DIGIC 8 شروع می‌شود، و دوربین همچنین امکان برش ویدیوی 4K 24p را ارائه می‌دهد.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده DIGIC 8

سنسور CMOS 24.2 مگاپیکسلی APS-C که تعادل خوبی بین وضوح، اندازه فایل، سرعت و عملکرد در نور کم ایجاد می‌کند، برای عکس‌برداری عمومی به همراه ویدیوهای برش‌خورده UHD 4K و فیلم‌های بدون کراپ Full HD مناسب است.

R100 تصاویری با وضوح و محدوده دینامیکی قابل توجه تولید می کند و دوربین محدوده حساسیت ISO اصلی 100-12800 را برای پشتیبانی از عملکرد در شرایط نوری دشوار ارائه می دهد. سنسور و پردازشگر تصویر همچنین عملکرد سریعی را در سراسر سیستم دوربین، از جمله توانایی عکاسی مداوم تا 6.5 فریم در ثانیه، درک می‌کنند.

سیستم های فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS دارای 3975 نقطه AF است که 143 منطقه AF را برای دقت کامل در سراسر قاب تصویر پوشش می‌دهد و این سیستم همچنین از تشخیص خودکار سوژه و AF تشخیص چشم پشتیبانی می‌کند. این سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS که برای سرعت و دقت طراحی شده است به شما امکان می دهد با هر عکس فوکوس واضحی داشته باشید.

اتصال انعطاف پذیر

گزینه های اتصال سیمی و بی سیم امکان چندین روش انتقال عکس و فیلم و همچنین کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند. از نظر فیزیکی، دوربین دارای یک پورت USB-C به همراه یک پورت micro-HDMI و همچنین یک پورت میکروفون 3.5 میلی متری برای فیلم برداری است. جفت‌سازی بی‌سیم بلوتوث به شما کمک می‌کند با استفاده از برنامه رایگان Canon Camera Connect دوربین را به دستگاه‌های هوشمند سازگار متصل کنید.

همچنین داده های موقعیت مکانی GPS را از تلفن شما ارسال می کند تا دقیقاً بدانید که عکس را کجا گرفته اید. به علاوه، با Wi-Fi داخلی، می توانید فایل ها را برای مرور و اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی به دستگاه تلفن همراه سازگار خود منتقل کنید.

طراحی بدنه

  • صفحه نمایش LCD بزرگ 3.0 اینچی 1.04 متری راهی بصری برای پیمایش منوها و مشاهده تصاویر فراهم می کند.
  • منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 متری روشن و شفاف برای مشاهده با وضوح بالا در سطح چشم طراحی شده است.
  • تک درگاه کارت حافظه SD برای پشتیبانی از ضبط ویدیوی 4K و عکس‌برداری با سرعت بالا.

لنز Canon RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM

وعده لنز Canon RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM یک محدوده زوم انعطاف پذیر در یک بسته جمع و جور است. این دوربین که به طور خاص برای سری R بدون آینه با فرمت APS-C کانن طراحی شده است، محدوده زوم تله فوتو کوتاه 29-72 میلی متر را ارائه می دهد. به‌علاوه، طراحی تاشو آن را برای حمل روزمره جایی که می‌خواهید دوربین را در کیف قرار دهید، عالی می‌کند.

Canon از طراحی اپتیکال مراقبت کرده است و از دو عنصر کروی و یک پوشش Super Spectra برای به حداقل رساندن انحرافات و کاهش شبح و شعله ور استفاده می کند. تثبیت کننده اپتیکال تصویر با ارائه حداکثر 4 استاپ تصحیح لرزش یا حداکثر 6 استاپ IS، سازگار با بدنه دوربین سازگار، به تضمین تصاویر واضح کمک می کند. علاوه بر این، سیستم فوکوس خودکار پیچی STM به اندازه کافی سریع است تا فوکوس مداوم سریع را حفظ کند، در عین حال آنقدر صاف و بی صدا است که برای فیلمبرداری کار کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R100 18-45mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R100 18-45mm"، کلیک کنید.