نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R10 18-45mm

بررسی تخصصی دوربین بدون آینه 18-45 میلی متری Canon EOS R10

دوربین Canon EOS R10 18-45; فشرده و قدرتمند، برای سازندگان محتوا

تصویر دوربین Canon EOS R10 18-45mm

دوربین بدون آینه 18-45 میلی متری Canon EOS R10 با تاکید بر قابلیت حمل آسان بدون به خطر انداختن عملکرد، این یک دوربین بدون آینه براق با مشخصات هیبریدی است. Canon EOS R10 18-45mm که بر دنیای ثابت و ویدیو تسلط دارد، حسگر APS-C را به همراه عکاسی با سرعت بالا، فوکوس خودکار هوشمند و فیلمبرداری چشمگیر 4K برای تکمیل گردش کار چندرسانه ای شما به سیستم R می آورد.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده DIGIC X

سنسور 24.2 مگاپیکسلی برتر APS-C CMOS تعادل خوبی بین وضوح، اندازه فایل، سرعت و عملکرد در نور کم ایجاد می کند. این سنسور برای عکس‌برداری عمومی با ضبط UHD 4K مناسب است، زیرا اندازه فایل‌ها به اندازه کافی قابل کنترل هستند تا امکان پخش سریع و ضبط ویدیوی طولانی را فراهم کنند.

عکس یک سگ زیبا که با دوربین Canon EOS R10 18-45mm گرفته شده است.

پردازنده DIGIC X

Canon EOS R10 18-45mm که پس از R3 مدل شده است، دارای یک پردازنده تصویر DIGIC X برای انواع کارهای پرسرعت، از عکاسی پیاپی گرفته تا فیلمبرداری با کیفیت بالا است. از نظر عکاسی با سرعت بالا، R10 از عکاسی پیاپی تا 23 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی بی صدا یا 15 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی، با نمایشگرهای AF و AE قبل از هر عکس پشتیبانی می کند.

این پردازنده همچنین به درک طیف وسیعی از حساسیت ISO 100-32000 کمک می کند، که می تواند برای کار در شرایط نوری دشوار به ISO 51200 ارتقا یابد.

فیلمبرداری UHD 4K

سنسور R10 علاوه بر تصاویر ثابت، ضبط 8 بیتی UHD 4K با وضوح بالا را نیز ارائه می‌کند، با قابلیت ضبط تا 60p با استفاده از ناحیه بریده شده از سنسور یا 30p هنگام استفاده از یک منطقه ضبط بیش از نمونه 6K برای وضوح بیشتر. ، کاهش مویر. و سر و صدای کمتر و برای حرکت آهسته، ضبط 120p تا وضوح Full HD پشتیبانی می شود.

ضبط HDR-PQ همچنین برای خروجی HDR در دوربین با ضبط 10 بیتی و ضبط خارجی از طریق پورت micro-HDMI که از خروجی 4K پشتیبانی می کند، امکان پذیر است. زمان ضبط نامحدود نیز امکان پذیر است و دوربین Canon EOS R10 18-45mm دارای یک پورت میکروفون خارجی و همچنین یک کفش چند منظوره برای سازگاری با طیف وسیعی از لوازم جانبی است.

Dual Pixel CMOS AF II

دوربین Canon EOS R10 18-45mm از سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II برگرفته از EOS R3 استفاده می‌کند که دارای 651 نقطه فوکوس خودکار است که برای فوکوس سریع‌تر، پاسخ‌گوتر و دقیق‌تر، کل ناحیه سنسور را پوشش می‌دهد.

این سیستم فوکوس تشخیص فاز همچنین دارای تشخیص و ردیابی سوژه پیشرفته است، با قابلیت تشخیص هوشمندانه افراد، حیوانات و وسایل نقلیه، با قفل شدن خودکار ردیابی روی این سوژه ها و حفظ فوکوس واضح در طول عکس‌های متوالی. محدود کننده نور کم Dual Pixel AF II برای فوکوس دقیق حتی در شرایط کم نور تا -4 EV فوکوس می کند.

طراحی بدنه دوربین 18-45 میلی‌متری Canon EOS R10

ساخت بصری

منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 متری روشن و شفاف برای مشاهده با وضوح بالا در سطح چشم طراحی شده است. این منظره یاب با بزرگنمایی 0.95x از پردازش سریع و تقریباً بدون تاخیر بهره می برد و می توان از نرخ تازه سازی سریع 120 فریم در ثانیه برای ثبت حرکت واقعی و واضح استفاده کرد.
همچنین یک LCD 3.0 اینچی با زاویه متغیر وجود دارد که زوایای بالا، پایین و جلو را ارائه می دهد. موقعیت انعطاف پذیر با یک رابط صفحه نمایش لمسی تکمیل می شود و وضوح واضح 1.04 متری، پخش واضح و نظارت بر نمای زنده را امکان پذیر می کند. اسلات تک کارت حافظه SD برای سرعت کارت UHS-II برای پشتیبانی از ضبط ویدیوی صاف 4K و عکسبرداری با سرعت بالا رتبه بندی شده است.

اتصال انعطاف پذیر

گزینه های اتصال سیمی و بی سیم در دسترس هستند که امکان چندین روش انتقال عکس و فیلم و همچنین کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند. از نظر فیزیکی، دوربین دارای یک پورت USB Type-C به همراه یک پورت micro-HDMI و همچنین یک پورت میکروفون 3.5 میلی متری برای فیلم برداری است. بی سیم، Wi-Fi و بلوتوث 2.4 گیگاهرتزی برای انتقال از راه دور و کنترل دوربین در دسترس هستند.

یک کفش چند کاره نسل بعدی

این کفش چند منظوره یک ردیف سنجاق به جلوی طرح اضافه می‌کند تا قابلیت‌های جانبی بیشتری را ارائه دهد و همچنین برای مجموعه‌ای از لوازم جانبی که به طور سنتی به باتری‌های جداگانه تکیه می‌کنند، نیرو می‌دهد. این کفش به روز شده با لوازم جانبی منتخب، از جمله فرستنده ST-E10 Speedlite، میکروفون استریو DM-E1D و آداپتور لینک تلفن هوشمند AD-P1 و همچنین آداپتور Multi-She AD-E1 برای اطمینان از سازگاری با کفش های قدیمی سازگار است.

لنز RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM

این لنز زوم 18 تا 45 میلی‌متری که برای دوربین‌های بدون آینه سری APS-C جهانی است، محدوده فاصله کانونی 28.8 تا 72 میلی‌متر را ارائه می‌کند و زاویه عریض تا پرتره را پوشش می‌دهد. به‌علاوه، طراحی تاشو آن را برای حمل روزمره جایی که می‌خواهید دوربین را در کیف قرار دهید، عالی می‌کند.

Canon از طراحی اپتیکال مراقبت کرده است و از دو عنصر کروی و یک پوشش Super Spectra برای به حداقل رساندن انحرافات و کاهش شبح و شعله ور استفاده می کند. تثبیت کننده اپتیکال تصویر به اطمینان از تصاویر واضح کمک می کند و تا 4 استاپ تصحیح لرزش را ارائه می دهد.

علاوه بر این، سیستم فوکوس خودکار پیچی STM به اندازه کافی سریع است تا فوکوس مداوم سریع را حفظ کند، در حالی که به اندازه کافی صاف و بی صدا است تا برای فیلمبرداری کار کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R10 18-45mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R10 18-45mm"، کلیک کنید.