نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM سفید

بررسی تخصصی دوربین بدون آینه کانن EOS M50 Mark II 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM White Mirrorless

بررسی دوربین 15-45 میلی متری Canon EOS M50 Mark II

دوربین بدون آینه Canon EOS M50 Mark II 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM برای وبلاگ نویسان و سازندگان محتوا، این یک دوربین چندرسانه ای همه کاره با قابلیت های مفید عکس و فیلم است. با تمرکز بر ضبط و اشتراک گذاری، M50 Mark II ارتقا یافته است و به لطف سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده تصویر DIGIC 8، سرعت تصویربرداری بالای 10 فریم در ثانیه، محدوده حساسیت بومی از ISO. 100-25600، بادامک با قابلیت نصب، مزایای قابل توجه نصب آن بر روی مدل هاب قبلی شما.

از دیگر ویژگی های دوربین Canon EOS M50 Mark II 15-45 میلی متری می توان به فیلم برداری UHD 4K با نرخ 23.98 فریم بر ثانیه به همراه Full HD 1080p60 و HD 720p120 برای فیلم برداری اسلوموشن اشاره کرد. قابل ذکر است که سنسور Dual Pixel CMOS AF با سرعت بالاتر و عملکرد فوکوس خودکار تشخیص چشم بهبود یافته است و از حالت‌های فوکوس تشخیص چشم و تشخیص چهره در هنگام کار با Movie Servo AF پشتیبانی می‌کند تا شما به وضوح روی سوژه فوکوس کنید، علاوه بر این، IS 5 محوره لرزشگیر تصویر با به حداقل رساندن لرزش دوربین به دستیابی به تصاویر پایدار و فیلم های بدون لرزش کمک می کند.

علاوه بر تصویربرداری، طراحی فیزیکی M50 Mark II برای تولید محتوا نیز مناسب است، به خصوص با یک LCD بزرگ 3.0 اینچی که طرح متفاوتی برای عملکرد در زاویه بالا و پایین دارد و رابط کاربری صفحه لمسی آن با برای عملیات لمس و کشیدن برای دستکاری و عملکرد آسان تر منطقه AF. منظره یاب الکترونیکی OLED 2,360,000 نقطه ای همچنین امکان مشاهده سطح چشم با وضوح بالا را فراهم می کند. علاوه بر این، Wi-Fi داخلی با NFC برای جفت شدن سریع و راحت با تلفن هوشمند یا لپ تاپ در دسترس است. همچنین امکان اشتراک گذاری تصویر از طریق فناوری بی سیم و بلوتوث وجود دارد و کنترل از راه دور دوربین با استفاده از موبایل از دیگر ویژگی های طراحی این دوربین است. اتصال بی سیم همچنین به شما امکان می دهد از M50 Mark II به عنوان وب کم در هنگام استفاده از ابزار وب کم EOS استفاده کنید. همچنین از دیگر پنل های رنگارنگ این دوربین تولید محتوا می توان به قابلیت فیلم برداری عمودی، عملکرد تایمر خودکار فیلمبرداری، کنترل ضبط لمسی و پشتیبانی Image.canon Cloud Service برای بهبود عملکرد آن اشاره کرد.

سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8

حسگر 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS M50 Mark II 15-45mm و پردازنده تصویر DIGIC 8 برای ارائه حساسیت بالا و عملکرد سریع دوربین برای استفاده در برنامه های عکس و فیلم استفاده می شود. محدوده انعطاف پذیر ISO 100-25600، قابل ارتقا تا ISO 51200، برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است، و قابلیت های پردازش به حداقل رساندن نویز همچنین تضمین می کند که نور به طور خودکار برای وضوح قابل توجه در شرایط مختلف عکسبرداری بهینه می شود. فیلمبرداری UHD 4K نیز با سرعت 23.98 فریم بر ثانیه با تنظیمات فیلمبرداری اسلوموشن Full HD 1080p60 و HD 720p120 طراحی شده است. M50 II همچنین از فیلمبرداری عمودی و همچنین خروجی HDMI تمیز برای وضوح بالا و نرخ فریم بالا پشتیبانی می کند. -پخش پشتیبانی می شود. علاوه بر این، این پردازنده دارای سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه است که زمان راه اندازی سریع دوربین و فاصله زمانی کوتاه بین هر فریم را برای فرآیند عکاسی بصری تر و کارآمدتر تضمین می کند.

فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS پیشرفته

Canon EOS M50 Mark II از Dual Pixel CMOS AF برای فوکوس روان و سریع به شیوه ای شبیه دوربین فیلمبرداری استفاده می کند. این سیستم دو فتودیود مجزا در هر پیکسل را ادغام می‌کند تا شبکه گسترده و متراکمی از عناصر تشخیص فاز را در اکثر سنسورهای تصویر فراهم کند تا تقاضای فوکوس برای کنترل سریع‌تر و مستقیم‌تر مکان‌یابی فوکوس را کاهش دهد. هنگام کار با تصاویر ثابت، این سیستم فوکوس برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق کار می کند و برای عکاسی و ردیابی سوژه های متحرک عالی است به طوری که با هر عکس فوکوس بحرانی به دست می آید. تشخیص AF Eete همچنین می تواند برای عکاسی استفاده شود و به اولویت بندی فوکوس سوژه برای اطمینان از وضوح کمک می کند.

هنگام فیلمبرداری، حالت فیلم Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام تغییر سوژه های مختلف یا فواصل مختلف در صحنه فراهم می کند و همچنین توانایی تنظیم حساسیت ردیابی، سرعت AF و اولویت ردیابی چهره را ارائه می دهد. با استفاده از سیستم فوکوس خودکار لمسی، فوکوس به سادگی با لمس عناصر موجود در صحنه روی صفحه لمسی برای تغییر بصری فوکوس امکان پذیر است. ردیابی سوژه در فیلم‌ها نیز به لطف قابلیت Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص سوژه‌ها و حفظ فوکوس هنگام کار در صحنه‌های در حال تغییر یا شلوغ بهبود یافته است. علاوه بر این، AF تشخیص چشم را می توان با ضبط ویدیوی Servo AF استفاده کرد، و هر دو حالت Eye و Face Detection را می توان با حالت Servo AF استفاده کرد تا به تمرکز سوژه ها به عنوان مرکز توجه کمک کند.

ترکیب آی سی

IS از ترکیبی از لرزشگیر دیجیتال 5 محوره همراه با سیستم های لرزشگیر تصویر مبتنی بر لنز استفاده می کند تا لرزش دوربین را برای عکاسی دستی واضح تر به حداقل برساند. از مزیت ضبط هنگام راه رفتن یا حرکت استفاده می کند و همچنین می تواند همراه با لنزهای IS نوری برای تثبیت کلی موثرتر استفاده شود.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ 3.0 اینچی Canon EOS M50 راهی بصری برای کنترل نقاط فوکوس، پیمایش منوها و مشاهده تصاویر فراهم می کند. این صفحه هم زاویه متفاوتی برای فعال سازی بهتر کار دارد.

لنز EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM

لنز زوم استاندارد EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM همراه با بدنه دوربین ارائه می شود که محدوده فاصله کانونی 24-72 میلی متر را ارائه می دهد. سه عنصر کروی به کنترل انحرافات رنگی و اعوجاج در سراسر محدوده زوم کمک می کند و موقعیت لنز بهینه را برای کاهش شعله ور شدن و شبح ایجاد می کند. تثبیت کننده تصویر اپتیکال لرزش دوربین را تا 3.5 استاپ برای عکاسی دستی دقیق تر به حداقل می رساند و موتور پله ای STM فوکوس خودکار سریع، روان و تقریباً بی صدا را ارائه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM سفید" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM سفید"، کلیک کنید.