نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7C فقط بدنه مشکی

دوربین سونی Alpha a7C; مرور

دوربین سونی Alpha a7C ترکیبی جذاب از سنسور فول فریم Exmor R BSI CMOS 24.2 بدنه جمع و جور مگاپیکسلی، سبک و قابل حمل دوربین بدون آینه سونی a7c به شما امکان می دهد دوربین را در تمام طول روز بدون خستگی حمل کنید.

از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به ترکیب سنسور فول فریم و پردازشگر تصویر BIONZ X اشاره کرد که دارای محدوده دینامیکی 15 استاپ با فیلم برداری UHD 4K، حساسیت بیشتر ISO 50-204800 و حداکثر سرعت عکاسی پیاپی 10 است. فریم در ثانیه برای کار با اشیاء.

سنسور دوربین دارای یک سیستم فوکوس خودکار سریع هیبریدی است که از 693 نقطه تشخیص فاز و 425 ناحیه تشخیص کنتراست برای فوکوس خودکار سریع، هوشمند و دقیق با پشتیبانی از فوکوس خودکار بلادرنگ و فناوری‌های ردیابی AF استفاده می‌کند.

همچنین، تثبیت‌کننده تصویر ۵ محوره سونی Alpha a7C از نیازهای عکس و ویدیو استفاده می‌کند که می‌تواند تا پنج سطح لرزش دوربین را برای عکاسی دستی واضح‌تر جبران کند. در مقایسه با سایر بدنه‌های دوربین سری A7، آلفا a7C مشخصات واضح‌تری دارد، از ظاهری شبیه به فاصله یاب با منظره یاب افست تا صفحه بالایی ساده.

منظره یاب الکترونیکی دوباره یک OLED 0.39 اینچی با وضوح 2.36 نقطه است که با صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با زاویه دید عریض تکمیل شده است. Wi-Fi داخلی و بلوتوث همچنین اتصال بی سیم را برای کنترل دوربین از راه دور و به اشتراک گذاری فایل در یک دستگاه تلفن همراه متصل فعال می کند.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS و پردازشگر تصویر BIONZ X

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C دارای سنسور فول فریم 24.2 مگاپیکسلی Exmor R CMOS با پردازشگر تصویر BIONZ X همکاری می کند و نتیجه این همکاری عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا است. در عین حال، این همکاری باعث کاهش نویز و بهبود سرعت می شود.

این ساختار حسگر با طراحی لنز روی تراشه بدون شکاف و پوشش ضد انعکاس برای بهبود جمع آوری نور و افزایش جزئیات کار می کند. همچنین، سیم مسی به طور چشمگیری نرخ انتقال داده را بهبود می بخشد تا تصاویر 14 بیتی با وضوح بالا با محدوده حساسیت ISO بومی 100-51200، قابل ارتقا تا ISO 50-204800 تولید کند.

همچنین با استفاده از تمام عرض سنسور فول فریم در دوربین بدون آینه سونی a7c، امکان ضبط ویدیوی UHD 4K با محدوده دینامیکی گسترده به صورت داخلی وجود دارد. پردازنده BIONZ X همچنین از یک LSI جلویی با سرعت بالا برای دستیابی به زمان‌های پردازش سریع‌تر به همراه توانایی ثبت 15 استاپ محدوده دینامیکی در مقادیر حساسیت پایین استفاده می‌کند.

ترکیب سنسور و پردازنده همچنین از عکاسی پیاپی سریع تا 10 فریم در ثانیه با وضوح کامل سود می برد.

فیلمبرداری آلفا a7C و UHD 4K با فرمت XAVC S

عکاسی با دوربین بدون آینه سونی a7c; ضبط داخلی فیلم‌های UHD 4K با نرخ فریم چندگانه تا 30 فریم در ثانیه امکان‌پذیر است و با استفاده از نمونه‌برداری 2.4 برابری، جزئیات بیشتر و بازخوانی پیکسل کامل برای کیفیت تصویر بالاتر با کاهش مویر و الایاس قابل قبول به دست می‌آید.

ضبط Full HD 1080p نیز با نرخ فریم تا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌شود و هر دو وضوح از فرمت XAVC S 100 مگابیت بر ثانیه در بسته MP4 با نمونه‌برداری 8 بیتی 4:2:0 استفاده می‌کنند. ضبط با سرعت بالا 120 فریم در ثانیه همچنین امکان ضبط حرکت آهسته 4x و 5x را فراهم می‌کند. در نرخ فریم 30p یا 24p.

علاوه بر ضبط داخلی با کیفیت بالا، خروجی HDMI فشرده نشده همچنین ضبط خارجی اختیاری را برای ضبط 4K خالص با نمونه برداری 4:2:2 8 بیتی امکان پذیر می کند. وجود کنترل‌های رنگی و گستره گسترده در دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C به کاربران این امکان را می‌دهد تا گاما، سطح مشکی، گام، سطح رنگ و غیره را تنظیم کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از همان منحنی گامای S-Log2 که در دوربین‌های سینمای برتر سونی یافت می‌شود، استفاده کنند که تا 1300 درصد محدوده دینامیکی بیشتری را در سیگنال ویدیویی نسبت به REC709 ارائه می‌کند.

برای افزایش انعطاف‌پذیری پس از تولید، پشتیبانی از HLG (Hybrid Log-Gamma) برای ضبط HDR در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و علاوه بر آن S-Log2، S-Log3 برای ایجاد یک محدوده دینامیکی موثر از 14 مرحله با افزایش درجه‌بندی در دسترس است. در نواحی سایه تا نواحی میانی تصویر نیز موجود است.

طراحی بدنه دوربین آلفا a7C

  • طراحی بدنه جمع و جور و سبک، Alpha a7C را به دوربینی زیبا و قابل حمل برای عکاسی روزمره تبدیل کرده است. در مقایسه با سایر دوربین‌های سری a7، a7C تقریباً 20 درصد کوچک‌تر و سبک‌تر است و از نظر اندازه شبیه به دوربین‌های فرمت APS-C است.
  • دوربین بدون آینه سونی a7c دارای منظره یاب الکترونیکی 0.34 اینچی XGA OLED با وضوح 2.36 متر نقطه و بزرگنمایی 0.59 برابر برای مشاهده روشن، واضح و با وضوح بالا است.
  • دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C همچنین دارای یک ال سی دی 3.0 اینچی 921.6 هزار نقطه در عقب با طراحی زاویه باز در کناره برای کار در زاویه های بالا، پایین و جلو است. همچنین صفحه نمایش لمسی برای کنترل و پخش بصری است.
  • شاسی آلیاژ منیزیم همراه با طراحی ضد آب و هوا ساختار کلی بادوام را برای استفاده در شرایط مختلف فراهم می کند.
  • باتری سونی a7c با ظرفیت بالا NP-FZ100 تقریباً 740 عکس در هر بار شارژ هنگام استفاده از صفحه نمایش LCD پشت یا 680 عکس در هر شارژ هنگام استفاده از EVF ارائه می دهد.
  • اسلات کارت حافظه SD برای پشتیبانی از کارت های حافظه UHS-II برای سرعت انتقال سریع طراحی شده است.
  • یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C اتصال اینترنت سریع و قابل اعتمادی را فراهم می کند و همچنین به دوربین اجازه می دهد در حین اتصال از منبع برق میزبان شارژ شود.
  • این کفش چند رابط عملکرد با میکروفون شاتگان اختیاری ECM-B1M یا کیت آداپتور XLR-K3M XLR را پشتیبانی می کند، که صدای ضبط شده را با ارسال یک سیگنال صوتی دیجیتال به دوربین به جای سیگنال آنالوگ بهبود می بخشد.
  • همچنین پورت های 3.5 میلی متری میکروفون و هدفون برای کنترل بیشتر بر ضبط صدا وجود دارد.
  • Wi-Fi داخلی به دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C اجازه می‌دهد تا تصاویر را فوراً با دستگاه‌های تلفن همراه به اشتراک بگذارد تا مستقیماً در شبکه‌های اجتماعی، از طریق ایمیل و سایت‌های ذخیره‌سازی ابری به اشتراک گذاشته شود. پشتیبانی از دو باند 2.4 و 5.0 گیگاهرتز نیز امکان عکاسی بی سیم را فراهم می کند.
  • NFC نیز پشتیبانی می‌شود و امکان اتصال بین دوربین و دستگاه‌های تلفن همراه سازگار را فراهم می‌کند. بدون نیاز به تنظیم پیچیده پس از اتصال، دستگاه تلفن همراه متصل می‌تواند یک تصویر زنده را نیز روی صفحه نمایش دهد و شاتر دوربین را از راه دور کنترل کند.
  • اتصال بلوتوث جمع آوری داده های موقعیت مکانی را فعال می کند.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع Alpha a7C

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C که بیشتر قسمت تصویر را پوشش می دهد، دارای سیستم فوکوس خودکار سریع ترکیبی با 693 نقطه تشخیص فاز به همراه 425 ناحیه تشخیص کنتراست برای فوکوس سریع و دقیق در شرایط نوری مختلف با حساسیت حداکثر 4 EV است. این سیستم فوکوس برای استفاده در همه حالت‌های ضبط برای قرار دادن ویدئو و تصاویر ثابت در دسترس است.

علاوه بر این، Sony a7c می‌تواند به سرعت روی سوژه‌ها قفل شود و می‌تواند از ردیابی بی‌درنگ برای ردیابی سوژه‌های متحرک مبتنی بر هوش مصنوعی یا ردیابی لمسی برای انتخاب دستی سوژه استفاده کند. فوکوس خودکار بلادرنگ سازگار با انسان و حیوانات، وضوح بسیار بالایی را هنگام عکاسی پرتره ارائه می دهد.

سیستم لرزشگیر تصویر 5 محوره Alpha a7C و Sony SteadyShot INSIDE

  • علیرغم ظاهر زیبای دوربین بدون آینه سونی a7c، دارای سیستم تثبیت کننده تصویر 5 محوره SteadyShot INSIDE است که انواع لرزش های دوربین را در هنگام عکاسی و فیلمبرداری دستی جبران می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا با اطمینان از هر لنز، حتی لنزهای سازگار، برای تصاویر مهم بدون تجربه تاری ناشی از لرزش دوربین استفاده کنند.
  • دوربین بدون آینه سونی a7c سیستم تنظیم لابیرنت را برای فواصل کانونی طولانی تغییر می دهد. از سوی دیگر، تصاویر بزرگ‌نمایی شده از گنجاندن جبران تغییر افقی و عمودی بهره خواهند برد. همه سبک های تیراندازی از جبران چرخش استفاده می کنند. همه تثبیت‌کننده‌های 5 محور همیشه کار خواهند کرد، حتی در صورت استفاده از لنزها و آداپتورهای شخص ثالث یا لنزهایی با تثبیت‌کننده نوری داخلی.

قیمت و خرید

قیمت محصول “دوربین بدون آینه Sony Alpha a7C فقط بدنه مشکی” اکنون 81,300,000 تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7C فقط بدنه مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7C فقط بدنه مشکی"، کلیک کنید.