نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7S III بدنه

مرور دوربین سونی a7S III Body

دوربین سونی a7S III Body, عکاسی، حساسیت، سرعت مطلوب، همه چیزهایی که سطح قابلیت های Sony a7S III را بالا می برد. حسگر 12.1 مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS بهبودیافته و پردازشگر تصویر BIONZ XR به روز شده عملکرد سریع‌تر، کاهش نویز بهینه و محدوده دینامیکی گسترده، و همچنین ضبط ویدیوی 120p UHD 4K و نمونه‌برداری 4:2:2 10 بیتی را ارائه می‌دهند.

سونی آلفا a7S III

می توان گفت که عکاسی کاربرد اصلی دوربین Sony a7 III Body است و بهینه سازی سنسور و پردازنده باعث می شود سرعت پخش بیشتر شود و جلوه های شاتر چرخان به شدت کاهش یابد. همچنین ضبط داخلی با بیت بالا، خروجی خام از طریق پورت HDMI، کنترل بسیار خوب انتخاب نرخ فریم نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این دوربین همچنین محدودیت های زمانی ضبط را حذف می کند و از HLG برای تولید HDR و همچنین از پروفایل های گامای S-Log2/S-Log3 برای تولید حرفه ای HDR با ویرایش استفاده می کند.

طراحی به روز شده حسگر همچنین عملکرد فوکوس خودکار را از طریق 759 نقطه تشخیص فاز بهبود می بخشد که ردیابی هوشمند سوژه و فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی را برای اطمینان از فوکوس حیاتی روی سوژه های متحرک در همه حالت های ضبط، فراهم می کند.

حسگر و پردازنده BIONZ XR همچنین حساسیت چشمگیر را با گستره ISO گسترده 40-409600 و همچنین عکاسی سریع 10 فریم بر ثانیه برای حداکثر 1000 عکس خام متوالی تسهیل می کند. تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره SteadyShot INSIDE نیز موجود است که لرزش دوربین را تا 5.5 استاپ به حداقل می‌رساند.

سونی برای تکمیل قابلیت های تصویربرداری، تغییراتی را نیز در طراحی بدنه این دوربین اعمال کرده است که شامل صفحه نمایش LCD نیمه چرخان و منظره یاب الکترونیکی OLED 9.44 میلیون نقطه ای می شود.

سیستم منوی دوربین و رابط کاربری کمی بهینه شده است، همچنین بررسی طراحی بدنه برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد در طول ضبط طولانی مدت. علاوه بر این، دو اسلات کارت حافظه نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده است که هر دو از کارت های حافظه CFExpress Type A یا SD UHS-II برای ذخیره سازی فایل ها با سرعت بالا پشتیبانی می کنند.

سنسور 12.1 مگاپیکسلی CMOS BSI و پردازشگر تصویر BIONZ XR

Sony a7S III Body دارای یک سنسور CMOS فول فریم ۱۲.۱ مگاپیکسلی بازطراحی شده با طراحی BSI Exmor RS برای دستیابی به وضوح بهتر و کاهش نویز در محدوده حساسیت ISO معمولی ISO 80-102400 و در حالت توسعه یافته با محدوده ISO 40- است. وجود دارد 409600.

طراحی به روز شده حسگر همچنین سرعت بازخوانی را تا 2 برابر سریعتر از نسل های قبلی افزایش می دهد و هنگامی که با پردازشگر تصویر بهینه شده BiONZ XR ترکیب می شود، سرعت شاتر نورد را تا 3 برابر کاهش می دهد و سرعت پردازش کلی دوربین را تا 8 برابر افزایش می دهد.

ترکیب سنسور و پردازنده همچنین محدوده دینامیکی گسترده ای را فراهم می کند، تا 14 استاپ برای عکاسی و 15 توقف برای فیلمبرداری، و همچنین عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم در ثانیه، عکاسی مداوم تا 1000 فایل خام فشرده نشده.

فیلمبرداری UHD 4K 120p، ضبط داخلی 10 بیتی 4:2:2

ضبط ویدیوی UHD 4K با نرخ فریم قابل انتخاب تا 120 فریم بر ثانیه با استفاده از رفرش کامل پیکسلی 1:1 با ضبط داخلی 10 بیتی 4:2:2 در همه حالت‌های ویدیویی و در صورت ضبط خارجی از طریق پورت HDMI A همچنین 16 بیت خام امکان‌پذیر است. خروجی برای مراحل پخش آهنگ و ویرایش بهتر خواهد بود.

علاوه بر این، دو کدک توسعه داده شده‌اند: XAVC HS که از رمزگذاری HEVC/H.265 برای حفظ جزئیات بیشتر در نرخ بیت پایین‌تر استفاده می‌کند و XAVC SI که از Intra-frame برای عملکرد مناسب و کیفیت ثابت با نرخ بیت ۶۰۰ مگابایت بر ثانیه استفاده می‌کند. .

فیلمبرداری با سرعت بالا با سرعت 120 فریم بر ثانیه امکان ضبط حرکت آهسته و پخش 4 و 5 برابر حرکت آهسته با نرخ فریم 30p و 24p را فراهم می کند. اگر نوع ویدیو را روی Full HD قرار دهیم، می توانیم نرخ فریم 240 را انتخاب کنیم که برای کنترل بیشتر بر حرکات در دسترس است.

علاوه بر این، دوربین محدودیت زمانی برای ضبط ندارد. همچنین طراحی فیزیکی این دوربین عالی ساختار بهبود یافته ای دارد تا دستگاه را خنک نگه دارد و دوربین را بیش از حد داغ نکند. این باعث شد که این دوربین بتواند حدود 60 دقیقه با سرعت 60 فریم بر ثانیه با وضوح Full HD بدون هیچ مشکلی کار کند.

با قابلیت تنظیم گسترده رنگ و کنترل گاما، a7S III به کاربران اجازه می دهد گاما، سطح مشکی، زانو، سطح رنگ و موارد دیگر را تنظیم کنند. Syntone را می توان برای ارائه انواع رنگ ها و رنگ های پوست سالم که با دوربین های FX9 و FX6 مطابقت دارد و بر اساس فناوری دوربین های حرفه ای خط سینما مانند VENICE استفاده می شود.

این نمایه رنگی رنگ‌های میانی طبیعی، رنگ‌های ملایم و هایلایت‌های به‌خوبی کنترل شده را ارائه می‌دهد. همچنین، کاربران می‌توانند از همان منحنی S-Log 2 مرحله‌ای که در دوربین‌های سینمایی پیشرفته سونی وجود دارد، استفاده کنند که تا 1300 درصد دامنه دینامیکی سیگنال ویدیویی بیشتری را نسبت به REC709 سنتی فشرده می‌کند تا انعطاف‌پذیری پس از تولید افزایش یابد. پشتیبانی HLG (Hybrid Logarithmic-Gamma) با BT نیز در دسترس است. را

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع

a7S III با پوشش 92 درصد از ناحیه تصویر، یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع، 759 نقطه تشخیص فاز به همراه 425 ناحیه تشخیص کنتراست را برای فوکوس سریع و دقیق در شرایط مختلف نور با حساسیت -6EV ادغام می کند. این سیستم فوکوس برای استفاده در تمام حالت های ضبط، برای استفاده در برنامه های ویدئویی و عکس در دسترس است.

علاوه بر این، می تواند به سرعت روی اشیا قفل شود و می تواند از ردیابی بی درنگ برای ردیابی اشیاء متحرک مبتنی بر هوش مصنوعی یا ردیابی لمسی برای انتخاب دستی اشیا استفاده کند. حالت فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی، هم برای انسان و هم برای حیوانات مناسب است، همچنین هنگام عکاسی پرتره وضوح بسیار بالایی را ارائه می دهد.

با کمک به تنظیم دقیق نحوه عملکرد سیستم فوکوس، سرعت تغییر فوکوس خودکار هفت مرحله‌ای و کنترل‌های حساسیت تغییر سوژه فوکوس خودکار پنج مرحله‌ای به شما این امکان را می‌دهند که سرعت فوکوس را از نقطه‌ای به نقطه دیگر و نحوه انجام تغییرات فوکوس صاف را تنظیم کنید. را

لرزشگیر تصویر 5 محور SteadyShot INSIDE

A7S III دارای تثبیت کننده تصویر 5 محوره SteadyShot است که پنج نوع لرزش مختلف دوربین را که در هنگام عکس‌برداری دستی و عکاسی ویدیویی رخ می‌دهد، جبران می‌کند.

این به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اطمینان از هر لنز، حتی لنزهای سازگار، برای تصاویر مهم بدون تجربه تاری ناشی از لرزش دوربین استفاده کنند. را

برای فواصل کانونی طولانی، سیستم تنظیمات شیب و انحراف را تنظیم می کند. از سوی دیگر، زوم بالا و تصاویر ماکرو از گنجاندن جبران تغییر عمودی و افقی بهره مند خواهند شد. همه سبک های عکاسی از یک لیست افست استفاده می کنند. همه تثبیت‌کننده‌های 5 محور همیشه کار می‌کنند، حتی زمانی که با لنزها و آداپتورهای شخص ثالث یا لنزهایی با تثبیت‌کننده نوری داخلی استفاده می‌شوند. را

به‌علاوه، به‌ویژه برای فیلم‌برداری، حالت Active IS وجود دارد که روش‌های تثبیت‌کننده دقیق‌تری را برای گرفتن عکس‌های نرم‌تر مستقیم از دوربین اضافه می‌کند. را

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7S III بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7S III بدنه"، کلیک کنید.