نقاط قوت استقلال بر پرسپولیس برتری دارد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

نقاط قوت استقلال بر پرسپولیس برتری دارد - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

علیرضا اکبرپور آرسل در گفت و گو با خبرنگار درباره دربی صد و سومی که امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، اظهار کرد: این دیدار همیشه برای هواداران پر سر و صدا و مهم بوده است. کارشناسان، هواداران و رسانه ها از روزها قبل از این دیدار به تماشای این بازی نشسته اند و معتقدند بخشی از حساسیت این دیدار را این عزیزان انجام خواهند داد. همچنین اگر این دو تیم در انتهای جدول قرار بگیرند، نتایج بازی های آنها برای هواداران هر دو تیم مهم است و هواداران مغرب تهران نمی خواهند تیمشان در این دیدار شکست بخورد.

وی در خصوص قدرت استقلال برای این دیدار حساس گفت: با توجه به وضعیت جدول، استقلال جایگاه بهتری نسبت به پرسپولیس دارد و فشار کمتری خواهد داشت. دروازه بان و خط دفاع استقلال نقطه قوت آبی پوشان است. حسینی این روزها در آمادگی کامل به سر می برد و دفاع آبی پوشان در فصل عملکرد خوبی داشته و به هماهنگی کامل رسیده اند اما باید مراقب باشند و اشتباه نکنند چرا که یک اشتباه آنها را از رسیدن به اهداف باز می دارد. استقلال در خط هافبک بازیکنان جنگنده ای دارد استقلال اگر بتواند میانه میدان را کنترل کند قطعا می تواند پیروز شود. در خط حمله استقلال مثل سال های گذشته نیست اما بلانکو، رمضانی می توانند تاثیرگذار باشند و با هماهنگی بین آنها و دیگر بازیکنان استقلال گلزنی کنند.

اکبرپور درباره شرایط پرسپولیس گفت: این گروه از استقلال بیشتر تحت فشار است. آنها سه امتیاز از معجون آبی های تهران فاصله دارند و مطمینا تلاش زیادی برای بستن این اختلاف امتیاز خواهند داشت. حمله آنها به دروازه استقلال به آبی پوشان فرصت ضدحمله و باز کردن دروازه تهران را می دهد، هرچند که استقلال و پرسپولیس در این دیدار محتاطانه بازی خواهند کرد تا ابتدا دروازه خود را بسته نگه دارند. و بعد به فکر گلزنی.

این کارشناس فوتبال درباره صحبت های جاوید نکونام پس از پیروزی خوزستان مقابل استقلال گفت: حرف های او بسیار منطقی است. کدام مربی می تواند طبق برنامه قول قهرمانی بدهد و بقیه را تا پایان لیگ بدهد؟ وضعیت تیم های لیگ ما نسبت به سال های قبل خیلی تغییر کرده و همیشه مثل گذشته دو تیم قهرمان به حساب نمی آیند. جذابیت فوتبال در نتایج است و هیچ تیمی نمی تواند خود را برنده زودهنگام تصور کند. پس حرف نکونام منطقی است و نه تنها او که هیچ مربی حرفه ای قول قهرمانی نمی دهد.

او درباره اولین تجربه اسمار ویه به عنوان سرمربی در دربی گفت: او کار سختی خواهد داشت. او در بازی های گذشته دستیار گل محمدی بود و فشار زیادی روی او نیست، اما حالا به عنوان سرمربی پرسپولیس باید پاسخگوی هواداران باشد و می داند که اگر نتیجه نگیرد، انتقاداتی وجود دارد. او را نشانه رفته و باید پاسخگوی فداییان پرسپولیس باشد. بنابراین او 90 دقیقه سختی را پیش رو دارد و اگر می خواهد در آینده سرمربی پرسپولیس شود باید این دیدار را به سلامت پشت سر بگذارد.

علیرضا اکبرپور در پایان گفت: دربی سختی خواهد بود. استقلال می خواهد فاصله اش با پرسپولیس را به شش امتیاز برساند و پرسپولیس در این دیدار مقابل آبی پوشان به دنبال پیروزی است. بنابراین باید شاهد بازی هجومی دو تیم باشیم اما با وجود همه این اتفاقات معتقدم دو تیم با دقت بازی خواهند کرد و شاید بازی با تساوی به پایان برسد، هرچند به عنوان هوادار استقلال و بازیکنی که برای استقلال. با گلزنی در دربی می خواهم تیم آبی پوش در این دیدار پر استرس پیروز شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقاط قوت استقلال بر پرسپولیس برتری دارد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقاط قوت استقلال بر پرسپولیس برتری دارد – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.