نجات ۱۵ تن از خوابگاه دانشجویی درپی نشت مواد سمی

پس از انتشار بوی نامطبوع از خوابگاه دانشجویی به دلیل انتشار مواد سمی، آتش نشانان به 15 نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش آرسل، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد ساعت 21:30 شب گذشته یک مورد نشت مواد سمی و بوی نامطبوع در سامانه 125 گزارش شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی ایستگاه های 40 و 18 یک دستگاه خودرو را حمل کرد. به تجهیزات تنفسی اطلاع داده شد و اکیپ همت از ایستگاه 1 که با حوادث شیمیایی برخورد می کند به محل حادثه در خیابان دره آچر (AJ)، خیابان زرتشت غربی اعزام شدند.

با حضور آتش نشانان در محل، مشخص شد این حادثه در یک ساختمان چهار طبقه که به عنوان خوابگاه دانشجویی بوده و بوی نامطبوع ناشی از مواد سمی در محوطه خوابگاه در حال انتشار بوده است. ساختمان مجهز به ماسک تنفسی شد و در همان لحظه اول 15 نفر از ساختمان خارج شدند.

زمانی که دانش آموزان از ساختمان خارج شدند، مشخص شد برخی از نجات یافتگان دچار مسمومیت جزئی شده اند و نیروهای آتش نشانی آنها را برای معاینه پزشکی به امدادگران اورژانس در محل تحویل دادند. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از دانش آموزان آسیب جدی وارد نشد.

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، ماموریت خود را به پایان می رسانند.

15 نفر پس از نشت سمی در یک خوابگاه دانشجویی در حال نجات هستند

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات ۱۵ تن از خوابگاه دانشجویی درپی نشت مواد سمی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات ۱۵ تن از خوابگاه دانشجویی درپی نشت مواد سمی"، کلیک کنید.