نباید حتی یک واحد صنعتی هم تعطیل شود

نباید حتی یک واحد صنعتی هم تعطیل شود

آرسل/ سمنان رئیس کل دادگستری استان و رئیس ستاد اجرای سیاست های اقتصادی پیشگیری دادگستری استان سمنان گفت: حتی یک واحد صنعتی نیز نباید تعطیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان بیستم شهیبر در سومین جلسه ستاد اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان سمنان و در جمع صاحبان مشاغل تولیدی و صنعتی . در غرب استان با حضور دادستان مرکز استان، تعدادی از معاونین دادگستری کل و ضابطین دادگستری، ضابطین دادگستری شهرستان های گرمسار، آرادان و ایوانکی و مدیران اجرایی استانی و شهرستانی مربوطه جلسه ای برگزار کردند. جلسه تالار کارخانه دیپوینت واقع در شهرک صنعتی ایوانکی گفت: تجار با مشکلات مختلف تنها نخواهند ماند و در چارچوب قانونی به صنعتگران و تولیدکنندگان کمک خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان به مسایل، مشکلات و دغدغه های مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی حاضر در جلسه نشست. علیرغم برخی کمبودها در زمینه تولید، اشتغال و کارآفرینی، وضعیت اقتصادی کشور و تامین زیرساخت های لازم در غرب استان، مصمم به حفظ و تداوم چرخه تولید و اقتصاد استان و به تبع آن کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: در استان سمنان به دلیل وجود مشکل نباید هیچ کارآفرین و واحد تولیدی مجبور به تعطیلی شود.

وی در ادامه افزود: قوه قضائیه استان به همراه مسئولان اجرایی ذیربط موضوع تولید، اشتغال و کارآفرینی را با جدیت پیگیری و در اجرای منویات و برنامه های مقام معظم رهبری مسائل و مشکلات این صاحبان مشاغل را برطرف خواهند کرد. کار رئیس قوه قضائیه.

رئیس ستاد اجرای سیاست اقتصاد پیشگیرانه دادگستری استان سمنان گفت: این ستاد استانی متشکل از ضابطان ذیربط قضایی و اجرایی است و هر یک از ضابطان دلسوز و دغدغه مند هستند تا از تمام اختیارات قانونی به ترتیب استفاده کنند. قوانینی برای رسیدگی به مسائل تولید و اشتغال تدوین و تفسیر خواهد شد و هرگونه مشکلی که در استان ها حل شود پیگیری و هر آنچه که نیاز باشد به مرکز منتقل خواهد شد. دنبال کردن

وی ادامه داد: این صاحبان مشاغل در مشکلات مختلف تنها نخواهند بود و دادگستری استان همواره در چارچوب مقررات قانونی به کمک صنعتگران و تولیدکنندگان خواهد بود.

همچنین رئیس کل دادگستری استان سمنان در سفر به غرب استان سمنان از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی گرمسار و ایوانکی بازدید و ضمن بازدید از کارخانه دیپوینت گفت: در بازدید از شهرک صنعتی گرمسار واقع در شرکت فولاد پاسارگاد. که به صورت صنعتی در کارخانجات مختلف این کارخانه تولید کننده ورق آهن می باشد فعال در بخش ذوب، نورد، خمکاری و با حضور مسئولین سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان قول مساعد برای پیگیری مشکلات داده شد. فاز دوم افتتاح این واحد تولیدی.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛حزت الاسلام والمسلمین اکبری در بازدید از بخش های مختلف شرکت شکوفه سلامت آرین گفت: عمده ترین مشکلات این واحدهای تولیدی در توسعه و پیشرفت، کمبود منابع آبی و زیرساخت های تولید در کنار قطعی برق است. و کمبود سوخت لازم و مشکلات اداری در راه تامین مجوزهای پیشنهادی برای توسعه آنها و دستگاه قضایی استان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات تمامی شرکت ها و تولیدکنندگان از جمله شرکت های بازرسی به کار خواهد گرفت. .

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه گفت: در این بازرسی مبتنی بر نتیجه، مسئولان اجرایی ذیربط راهکارهایی را برای رفع مشکلات حوزه های مربوطه ارائه کرده اند و دستگاه قضایی استان تا حصول نتیجه پیگیری های لازم را ادامه خواهد داد. به دست آورد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نباید حتی یک واحد صنعتی هم تعطیل شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نباید حتی یک واحد صنعتی هم تعطیل شود"، کلیک کنید.