مورایس: رامین باید سنجیده تر حمله کند/ همه با هم مسیول ماجرا هستیم

مورایس: رامین باید سنجیده تر حمله کند/ همه با هم مسیول ماجرا هستیم

سرمربی سپاهان گفت که رامین رضایان کمک زیادی به تیم می کند اما باید با احتیاط بیشتری حمله کند و فضای پشت خود را بپوشاند.

به گزارش آرسل، خوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: به نوروز نزدیک هستیم. براتون آرزوی سلامتی و عیدتون مبارک. نمی دانیم در بازی فردا چه نتیجه ای می گیریم، اما برنده می شویم. خیلی زود باید به حالت عادی و عادی برگردیم. شرایط هر دو تیم یکسان است و نمی دانم نتیجه چه می شود.

او درباره بهترین و تلخ ترین اتفاقات سال گذشته برای خودش و تیمش می گوید: امروز کمی مریض هستم و انرژیم کم است اما همیشه عالی هستیم. همه روزها برای ما فوق العاده است.

موریس درباره فضای پشت رامین رضایان که به نقطه ضعف سپاهان تبدیل شده است، گفت: رامین بازیکنی است که خیلی درگیر می شود و انرژی زیادی دارد اما تیم باید فضای خالی پشت رامین را پوشش دهد. سال گذشته بازیکنی به نام مسعود ریگی داشتیم که جای خالی رامین را پر کرد. قربانی و کریمی را در ابتدای فصل داشتیم اما باید این ضعف را برطرف کند.

وی ادامه داد: رامین باید به فکر حمله عمدی تری و کمرش باشد. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی می افتد. در ابتدای فصل دوست داشتیم حسین به تراکتور برود. برنامه ما تغییر کرده است اما رامین خیلی بهتر از قبل است و کارهای بسیار مهمی برای ما انجام می دهد.

سرمربی سپاهان خطاب به هواداران خاطرنشان کرد: برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند. برای همه ایرانیان آرزوی سلامتی دارم.

وی درباره اینکه نتوانسته بازیکن مورد نظر خود را در شروع نیم فصل یا فصل جذب کند، گفت: ما در یک باشگاه فوتبال کار می کنیم و طبق شرایط ادامه می دهیم. نباید افسوس بخوریم و باید ادامه دهیم. ما تیم و بازیکنان خوبی داریم و باید تلاش کنیم. گاهی اوقات شرایط خوبی نداریم اما باید تلاش کنیم تا به آنچه می خواهیم برسیم. همه ما رویاهایی داریم که ممکن است نتوانیم آنها را برآورده کنیم. برای مثال، شاید کسی تویوتا را دوست داشته باشد اما نتواند آن را بخرد. با این حال، چیزهایی وجود دارد که ما نمی توانیم داشته باشیم.

موراییس در پایان افزود: هیچ بازیکنی بدون نظر مربی جذب نمی شود. ما در یک تیم کار می کنیم. اسمش تیم است و همه چیز به صورت تیمی انجام می شود. شما نمی توانید فقط یک نفر را مقصر بدانید. همه ما مسیول داستان هستیم. چه برنده باشیم و چه ببازیم، تیمی کار می کنیم. ما نباید حزب یا کسی را مقصر بدانیم. من هم عضو یک گروه هستم. اگر بتوانیم چیزی را تغییر دهیم، خواهیم کرد. ما با توجه به شرایط تصمیم گرفته ایم. ما مطمین هستیم که بهترین تصمیم ها را می گیریم.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مورایس: رامین باید سنجیده تر حمله کند/ همه با هم مسیول ماجرا هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مورایس: رامین باید سنجیده تر حمله کند/ همه با هم مسیول ماجرا هستیم"، کلیک کنید.