موبایل قاپ خیابان استاد معین دستگیر شد

موبایل قاپ خیابان استاد معین دستگیر شد

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از دستگیری سارق معروف تلفن همراه در خیابان استاد معین خبر داد.

به گزارش آرسل، در روزهای اخیر عکس هایی از یک سارق کلاهدار و نقابدار در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده است. سارق که سوار بر موتورسیکلت بود از چند نقطه از جمله خیابان استاد معین تهران، محله گیشا و… اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه مردم کرد. با توجه به اینکه اولین فیلم منتشر شده از این فرد مربوط به خیابان استاد معین بود، سارق را سارق خیابان استاد معین معرفی کردند.

پس از انتشار این فیلم ها سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مردم تهران قول داد که سارق به زودی دستگیر شود.

ساعاتی پیش مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که سارق توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد. سارق به صورت باندی فعالیت می کرد و همدستان وی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ بابک نمک شناس، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران نیز در گفت و گو با آرسل، خبر تکمیلی این موضوع را به زودی منتشر می کند.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراضا نیز با انتشار پستی در فضای مجازی از چهار سارق خبر داد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موبایل قاپ خیابان استاد معین دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موبایل قاپ خیابان استاد معین دستگیر شد"، کلیک کنید.