مهم ترین حوادث ایام نوروز چیست؟

مهم ترین حوادث ایام نوروز چیست؟

رییس مرکز اورژانس استان تهران از مهم ترین حوادثی که ممکن است در ایام نوروز رخ دهد خبر داد و هشدار داد:

محمد اسماعیل توقلی در گفت وگو با آرسل. وی درباره اینکه بیشترین تصادفات در ایام نوروز کدام است، گفت: معمولا بیشترین تصادفات در این ایام تصادفات وسایل نقلیه است. همچنین اگر هوا سرد شود حوادث مربوط به گازگرفتگی و سپس مسمومیت هایی که بیشتر سطحی و سریع درمان می شود داریم.

وی در ادامه گفت: هر سه حادثه به راحتی قابل پیشگیری است، در صورت بروز تصادفات لازم است مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را به درستی رعایت کرده و از رانندگی با سرعت غیرمجاز خودداری کنند. همچنین برای جلوگیری از گازگرفتگی، افراد باید وسایل گرمایشی جمع آوری شده را طبق استاندارد نصب کنند و از روشن کردن چراغ های گاز پیک نیک در خودروها یا چادرهای مسافرتی و … خودداری کنند.

رییس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: همچنین در صورت بروز مسمومیت، نکته مهم این است که مردم به ویژه مسافران نوروزی مواد غذایی خود را از مراکز عرضه مطمین انتخاب و مصرف کنند.

توکلی گفت: همکارانم در مجموعه اورژانس در ایام نوروز در آماده باش کامل هستند و جدای از پایگاه های مشخص داخل و خارج شهر در پایگاه ها و کمپ های اورژانس نوروزی مستقر هستند و تا پایان این استقرار ادامه خواهند داشت. تعطیلات نوروز.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهم ترین حوادث ایام نوروز چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهم ترین حوادث ایام نوروز چیست؟"، کلیک کنید.