ممانعت رژیم صهیونیستی از رسیدن کمک ها و امدادرسانی به جنگ زدگان غزه

ممانعت رژیم صهیونیستی از رسیدن کمک ها و امدادرسانی به جنگ زدگان غزه

رییس جمعیت هلال احمر با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: از منظر حقوق بین الملل، مقالات ارسالی به کنگره بین المللی درباره اشغال فلسطین و نقض حقوق بشر در غزه خواهد بود. . به عنوان صدای مظلوم ترین مردم جهان در تاریخ ثبت شده است.

به گزارش آرسل و به گزارش پایگاه داده های جمعیت هلال احمر، دکتر پیرحسین کولیوند، رییس حقوق بین الملل سازمان ملل در خصوص اشغالگری و نقض حقوق بشر فلسطین در کنگره بین المللی که با حضور رییس قوه قضاییه، معاونان قوه قضاییه برگزار شد. اعضای شورای نگهبان و سایر مقامات کشوری و لشکری: بر اساس آخرین آمار ارایه شده از سوی جمعیت هلال احمر فلسطین، بیش از 30700 نفر در غزه کشته و 73000 نفر مجروح شده اند.

وی همچنین گفت: 7500 مجروح در غزه وجود دارد که امکانات درمانی برای آنها وجود ندارد و یا باید برای مداوا به کشورهای همسایه اعزام شوند یا به مراکز درمانی اعزام شوند.

رییس هلال احمر ادامه داد: در این 5 ماه 24 هزار کودک در غزه به دنیا آمدند و این کودکان و مادرانشان کمترین امکانات درمانی را دارند. 65000 مادر باردار در غزه هستند که تحت مراقبت پزشکی نیستند. تنها 25 درصد اقلام و کمک های مردمی ارسال شده به بندر العریش مصر وارد غزه می شود و بیشتر این اقلام هدر می رود.

وی افزود: غزه به ویترینی برای انواع جنایات جنگی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. بازرسی هر کامیون برای ورود به آزا 10 تا 14 روز طول می کشد.

کولیوند با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مستقیماً غیرنظامیان را مورد حمله قرار می دهد، افزود: رژیم صهیونیستی بارها مراکز درمانی، مراکز خدمات رسانی، پایگاه های هلال احمر و آمبولانس های غزه را موشک باران کرده است.

رییس جمعیت هلال احمر افزود: هلال احمر برای حمایت از مردم غزه تجمعاتی در داخل کشور و جلسات محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی برگزار کرده است. کنگره اشغال فلسطین و نقض حقوق بشر در غزه از منظر حقوق بین الملل از اساتید، دانشجویان و وکلا برای جمع آوری نظرات حقوقی خود در مورد نقض حقوق بشر استفاده کرد.

کولیوند گفت: در این کنگره 17 عنوان مقاله بررسی می شود و این مقالات علمی به زبان های مختلف در مجلات علمی پژوهشی داخلی و خارجی منتشر می شود. 21 کشور به صورت آنلاین در این نشست حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در این کنگره اساتیدی از دانشگاه های معتبر حقوق شرکت کردند، در ادامه افزود: 40 هزار شرکت کننده آنلاین در این کنگره داریم که بیش از 8 هزار نفر از آنها از رشته های مرتبط در این کنگره شرکت کرده اند.

کولیوند همچنین گفت: در این نشست 106 مهمان خارجی و 70 نهاد حقوقی و غیردولتی حضور دارند. مقالات ارسالی توسط 5 پنل تخصصی بررسی می شود. این مقالات به عنوان قهرمانان مظلوم ترین مردم جهان در تاریخ ثبت خواهند شد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ممانعت رژیم صهیونیستی از رسیدن کمک ها و امدادرسانی به جنگ زدگان غزه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ممانعت رژیم صهیونیستی از رسیدن کمک ها و امدادرسانی به جنگ زدگان غزه"، کلیک کنید.